Ei kristus voi olla noin vetelää ihmistä. Nukutaan iltapäivään, öisin käydään suihkussa, maataan kuin lehmä nevassa kaikki vkl... |O |O |O Vielä kun opettelen sanoon venäjäksi suorat sanat, niin tasan sanon.
Joo, omassa kotonaan voi ottaa, eikä tulla makaamaan mun vanhempien kotiin. Joka ainut vkl, sama homma.. Ei auta missään, vaan makaa.Alkuperäinen kirjoittaja omg:Ajatella, että joku käy jopa yöllä suihkussa! Ja jopaottaa rennosti viikonloppusin! Nyt kyllä sanot heti suorat sanat sille vetelykselle!
Aa... No nyt ymmärrän paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo, omassa kotonaan voi ottaa, eikä tulla makaamaan mun vanhempien kotiin. Joka ainut vkl, sama homma.. Ei auta missään, vaan makaa.
On nyt kohta 2 vuotta kulkenut siellä joka vkl, että luulis uskaltavan... Ne nyt vaan on siellä joka vkl, syitä sen kummemmin erittelemättä, mutta luulis, että jotenkin haluais osallistua talon hommiin, kun siellä saa ilmaisen ylläpidon viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Miks ne on joka vkl vanhemmillasi? Jos hän ei uskalla tehdä mitään vieraassa kodissa. Auttaisikohan nätisti pyytäminen paremmin kuin raivokas karjunta?
Tuskin sä ihan joka vkl sinne menet, ja todellakin vaan makaat?Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mun mielestä on ihanaa mennä anoppilaan vaan olemaan B)
No en mee, kun sinne on nääs aika monta sataa kilsaa matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tuskin sä ihan joka vkl sinne menet, ja todellakin vaan makaat?Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mun mielestä on ihanaa mennä anoppilaan vaan olemaan B)
Saa elää, mutta oon tässä pari viime vkl käyny auttaas porukoita remontissa, ja sanotaanko nyt näin, että hiljasempaakin miestä rupee vituttamaan, katsella päältä, kun yks vaan vetää lonkkaa, eikä osallistu mitenkään. Ja kyseessä ei ole mikään tilapäinen olotila.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Ja asia sulle kuuluu miten? Eikö jokainen saa elää niinkuin itse haluaa ja jos veljesi ei sitä jaksa kattella niin kai se osaa itsekin asialle jotain tehdä.
Puhuttu on, mutta rakkaus on niin sokeaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä puhuissit sille veljellesi. Aikooko hän tosiaan ottaa kaikesta kaiken vastuun lopun elämäänsä. Vaihtaisi naista, vai onko heillä jo perhe?
Pitäis varmaan kokeilla, mutta luulis täysikäisen ihmisen itsekin jotain tajuavan....?Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:No jos hänelle jakaa työt, niin ei kai hän kehtaa olla tekemättä. Voi vaikka kysyä, että teetkö ruoan vai pesetkö lattiat.
Niin kauan kun se ei loju sun kotonasi, sulla ei mielestäni ole asiaan mitään sanomista. Jos vanhempiasi tai veljeäsi häiritsee, he lienee aikuisia sanomaan asiasta ihan itse.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Saa elää, mutta oon tässä pari viime vkl käyny auttaas porukoita remontissa, ja sanotaanko nyt näin, että hiljasempaakin miestä rupee vituttamaan, katsella päältä, kun yks vaan vetää lonkkaa, eikä osallistu mitenkään. Ja kyseessä ei ole mikään tilapäinen olotila.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Ja asia sulle kuuluu miten? Eikö jokainen saa elää niinkuin itse haluaa ja jos veljesi ei sitä jaksa kattella niin kai se osaa itsekin asialle jotain tehdä.
Minkäikäinen hän siis on? Kuulostaa kyllä ihan teinimeinigiltä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Pitäis varmaan kokeilla, mutta luulis täysikäisen ihmisen itsekin jotain tajuavan....?Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:No jos hänelle jakaa työt, niin ei kai hän kehtaa olla tekemättä. Voi vaikka kysyä, että teetkö ruoan vai pesetkö lattiat.