Ihan kohta napsahtaa...tulee palautetta veljen tyttöystävälle..

IhanaValo
Minkä ikäsiä nää henkilöt on?
Tekeekö veljes siellä kotona kotitöitä apuna?

Itteeni nolottaa olla miehen isovanhempien mökillä joskus kesäsin, kun siellä mummonsa ja äitinsä puurtaa ruokahommat ja ukkinsa ulkohommat ja muut istuu ja lukee aku ankkoja..en vaan oikeen tiedä mitä siellä osaisin tehdä, kun ei niin hirmu usein olla siellä oltu.
Joskus tunkenu tiskausavuks, kun en oo muutakaa osannu:)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli ei ole aikuinen vielä? Joten tyttöystäväkin aika nuori? Sitten pitäisi ystävällisesti opastaa neitiä. Nykyajan nössökasvatuksella lapsista saattaa tulla uusavuttomia.
Syistä, jotka ei tänne kuulu.
Ehkäpä sillä tyttöystävälläkin on syitä jotka ei sulle kuulu =)

No
Mun veljen avovaimo taitaa olla ihan samanlainen. Ei ole mua koskaan vielä ärsyttänyt, mut äiti joskus mainitsi mulle, ei tietenkään suoraan ao henkilölle. Minusta hän ei tee sitä ilkeyttään, vaan ottaa vaan rennosti, kun raskaan työviikon jälkeen pääsee vapaalle. Ja kun ei lapsiakaan ole, niin... Ittekkin nukkuisin ja makaisin, mut varmaan kotonani.

mä kyllä ymmärrän ap sun pointin. Ite käytännössä asuin meidän seurustelun alkuaikoina ukon porukoilla, kun ukollakaan ei sillon omaa kämppää ollut. En todellakaan ois kehdannu siellä vain maata ja nukkua puolille päivin. (Ukko lähti aina aamulla töihin). Mulla just silloin loppui osa-aikainen työ, eikä ollut vielä kouluakaan, joten aikaa oli. Ja kyselin kyllä aina että mitä voin tehdä ja miten voin auttaa, aika paljon siivosinkin ja tein mm. ruokaa koko porukalle siellä jne. Pihahommia tulevan anopin kans yms.

Pesulla en kehdannu siellä käydä ollenkaan, sen verran kävin omassa kodissa kuitenkin :D

bb fani
mulla on kokemusta usemman vuoden ajan (ja useammasta eri ihmisestä), että venäläiset ihmiset ei ole samanlaisia kun me suomalaiset. En jaksanu lukea koko ketjua, mutta kuvittelin, että venäläinen? Heille todella piti mainita jokainen asia erikseen, miten ja mitä tehdään. vihjailu ja hienotunteinen viittaus ei vaan auttanut. Yksinkertaisesti jokainen tehtävä oli erikseen suullisesti kerrottava... Oli tosi rasittavaa ja aiheutti kauheasti närää, mutta suorittivat tehtävät hyvin sen jälkeen, kun ne oli kerrottu. Kulttuuri ero, luulisin?

Lex
Haa, ihan paras on myös enoni uusin emäntä!

Naikkonen ( yli 40 v. ) ei ole ainakaan 4-5 vuoteen tehnyt päivääkään töitä tai opiskellut, kaiketi ei siis tienaa yhtään mitään.

Aina viimeisen päälle pukeutunut, laitattaa rakennekynsiä kerran kuussa, harrastelee kaikenlaista, matkustelee ihan kaukomaillakin pari kertaa vuodessa, facebook-statuksissa koko ajan;
"Shoppaili Ikeassa", "Tilasi uudet keittiökalusteet", "Remointoi uutta asuntoa"... :xmas:

Otti sitten eno semmoisen elätin itselleen B)
Vaikka kyllä se mulle ihan ok on, mut ihmetelen millä se on ennen enoa elänyt? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Naikkonen ( yli 40 v. ) ei ole ainakaan 4-5 vuoteen tehnyt päivääkään töitä tai opiskellut, kaiketi ei siis tienaa yhtään mitään.

Aina viimeisen päälle pukeutunut, laitattaa rakennekynsiä kerran kuussa, harrastelee kaikenlaista, matkustelee ihan kaukomaillakin pari kertaa vuodessa, facebook-statuksissa koko ajan;
"Shoppaili Ikeassa", "Tilasi uudet keittiökalusteet", "Remointoi uutta asuntoa"... :xmas:

Vaikka kyllä se mulle ihan ok on, mut ihmetelen millä se on ennen enoa elänyt? :whistle:
toinen mies? :)

Perintö? Pääomatuloja?

naperon äiti
No jo on löysää sakkia täällä!! Totisesti muakin pistäis vihaksi tuollainen vetelehtiminen! Jos anoppilassa käydään kaffilla niin en hirveästi hommiin änkeä, mutta jos olisin muutamaa tuntia kauemmin, en kehtaisi vetelehtiä ja passuuttaa.

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja :

Perintö? Pääomatuloja?
Käsittäkseni ei, koska hän ei omista edes autoa, asuntoa tai mitään muutakaan omaa...
On etelänaapurista kotoisin, ja ollut aikaisemminkin suomalaisen miehen kanssa naimisissa.

Yhteistyössä