Hakutulokset

1. J

Se on tehty.. Vaatteet varastossa.

On se kumma jos aikuinen keski-ikäinen nainen ei saa yhtä saamarin suhdetta poikkastua, vaikka kärsii noin helvetisti |O Mitäs tosta sanot? Ja en ole varmastikkaan paljoa nuorempi kuin sinä, että ei tarvii antaa anteeksi.
  2. J

Koira söi suklaata!

Ei kai se ole. Tumma suklaa on myrkkyä koiralle.
  3. J

Mahataudista kysymys!

Mulla ja tyttärellä alkoi vuosia sitten vatsatauti noin minuutin välein. Ja kaikki ketkä myö tartutettiin yht'aikaa8esim. äiti ja hänen mies), alkoi heillä kanssa melko samaan aikaan. Ja se tauti ylipäätään alkoi ilman mitään ennakkovarotteluja, tosta vaan ykät lensi. Ja oli pitkä ja raju tauti.
  4. J

Mitä 15 - 17v nuorelta voi vaatia (kotitöitä)

Juu, ja koska tytöt kuitenkin osaa hoitaa kotityöt ja ruuanlaitot, niin en nyt näkisi niin pahana että ajanpuutteen takia heiltä jää nämä kyseiset ilot vähäksi aikaa vähemmälle. Ja jos siulle sattuu migreenipäivä, niin tuskin kukaan teillä kärsii siitä, ettet ole ehtinyt kotia sinä päivänä...
  5. J

Niin, ja lisään vielä: Tuohan ei ole pysyvä tila, että tytöillä on noin hektistä tuon ajan kanssa. Kunhan opiskelut hellittää ja aika antaa myöden, niin sitten voi taas vaatia lisää tekemistä. Eli aikansa kutakin.
  6. J

Se tekee jolla on aikaa. Jos tytöillä ei aika riitä kotitöihin, niin hitsin vaikea niitä on tehdä. Eikä teillä voi kovin sotkuista ikinä olla, jos sie oot ainoana kotona? Taidat kuitenkin stressata liikaa kotisi siisteydestä? Hellitä hiukan :) Viikonloppuisin voisi tytöt tehdä hommia jossain...
  7. J

Mun on pakko hehkuttaa!!! JEEEEEEEEEE, sairaala palaa ruutuun =)

Jeee!!! Ja myö saahhaan tässä kuussa telkkari, saa kahtoo isosta ruudusta sen :heart:
  8. J

Lahjoita sinäkin lapsivangeille + katulapsille lähimmäisenrakkauden vuoksi!

Hän ei epäillyt avunkerääjiä huijareiksi, vaan määränpäässä olevia vastaanottajia.
  9. J

Paula Vesalassa samaa näköä kuin Krisse Salmisessa

No ihan oikeesti muuten onkin :o
  10. J

soitin naapureista poliisille

Huomasin, että hälytyskeskus ei vielä yhdestä soitosta lähetä partiota. Meillekin tuli tuohon alakertaan vasta sitten, kun oli muutama naapuri asiasta soittanut. Ekalle soittajalle sanottiin sama kuin siulle, kävi ilmi kun keskustelin naapurin kanssa. Ja me kummatkin soittajat oltiin naisia...
  11. J

soitin naapureista poliisille

Tiiätkö, taitaa olla aika yleinen vastaus hätäkeskukselta tuossa tilanteessa. Koskapa itsellänikin on kokemusta tosta :o
  12. J

Miten toimitte jos naapurista kuuluu riitaa ja väkivallan ääniä yöllä?

Se on niin vaikea ottaa se puhelin käteen ja soittaa 112. Tiedän, koska olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Mutta sitten kun soittaa, jää ainakin vastuu itseltä pois ja siirtyy hätäkeskukselle. Eikä se puhelu ole sen kummempi, kuin että juttelee toisen normi-ihmisen kanssa ja kertoo...
  13. J

onks pakko mennä anoppilaan?

Pakko ei ole kuin kuolla. Mutta huonot välit voi tulla, jos et mene.
  14. J

Luulen, että normi-ihmisillä se suurin tunne on ennemminkin se oma häpeä omasta käytöksestä siinä esillä. Ja meneevät seiniä pitkin, ennemmin kuin rupeaa teihin vihaa pitämään. Mutta olen samaa mieltä kuin Rukoilijasirkka, ovea ei kannata mennä rimputtelemaan.
  15. J

Aina pitäisi soittaa poliisit! Tosin ne eivät välttämättä tule, tai sitten tulee niin viiveellä että kaikki on jo ohi.
  16. J

Edullisia lahjavinkkejä 10-vuotiaalle tytölle!

Kiitos ehdotuksista. Joo, Nomination-koruja on jo useampi, viehätys on mennyt. Hmmm, noita kirjoja vois käydä jostain Divarista, Kirjatoria ei ole...
  17. J

Ostan miehelle joululahjaksi sen "piikkimaton"

Mä ostin Robinhoodista sen, ja siin on niiiiin terävät piikit etten voi käyttää sitä. Ja jos minä en kestä sitä kipua, niin ei taatusti kukaan mieskään :snotty:
  18. J

Liittyykö karsastus vajaaälyisyyteen?

No voihan se liittyä, koska mulla karsastaa toinen silmä ja olen usein melko vajakki :snotty:
  19. J

Edullisia lahjavinkkejä 10-vuotiaalle tytölle!

Antakkee, pliis!

Yhteistyössä