Hakutulokset

1. J

mistä syistä jotkut ihmiset joutuvat "syntipukeiksi"?

Kannattais varmaan vaihtaa työpaikkaa ennen kuin pää leviää tuosta toisten käytöksestä. Se niiden käytös tuskin muuttuu. Muoks; eikä siihen käytökseen välttämättä ole sen kummempaa syytä kuin niiden muiden idioottimainen luonne :hug:
  2. J

Jo toisen lapsen kanssa selkeä kasvatusvirhe

Sä olet aloittanut yksinkertaisesti liian myöhään ton valmentamisen :'( Pilalla on poikaparka... mutta toivoo on vielä että jos kaverit kasvattas oikeille raiteille.
  3. J

Jos sisaresi olisi lapsenvahtina

Jos joku tulis mulle lapsenvahdiksi, niin silloin ei olisi kyllä syytä juoda. Mutta ei se nyt niiiiin paha olisi, jos muutaman lasin viiniä tai pari siduu ottaisi, kun lapset on nukkumassa. Mutta miksi ottaisi, jos kerran olisi lapsenvahdiksi suostunut.
  4. J

Jo toisen lapsen kanssa selkeä kasvatusvirhe

:o Miten sä olet onnistunut kasvattamaan lapset noin kieroon tjn? Mee nyt vähän ittees,jooko!
  5. J

Miten kalliin harrastuksen sossu kustantaa kouluikäiselle lapselle?

Ilmaispartio? Mikä se on? Mä maksan monta kymppiä kahteen paikkaan partion jäsenmaksua, ostan paitaa, ja makuupussia, puukkoa, kompassia yms. Viedään monen kymmenen kilsan/tulevaisuudessa satojen päähän leirille, ja se leirikään ei ole ilmainen... mm. ensi kesän leiri olisi 125 e. Ja leirit...
  6. J

Mitä tietoja SINUSTA löytyy netistä?

Ei yhtään mitään. Muoks; tulipas nimeni vastaan yhdessä adressissa, jonka olen allekirjoittanut...
  7. J

G: Jos lopettaisit palstailun kolmeksi vuodeksi, niin...

Mun mielestä taas ihan yhtä töykeä, aggressiivinen ja älytön meno on myös täällä ruudun toisella puolellakin.
  8. J

Onko ketään muuta yhtä tyhmää keski-ikäistä ihmistä?

Juu, en mä tämmöinen idiootti, vaan toisenlainen :snotty:
  9. J

Onko ketään muuta yhtä tyhmää keski-ikäistä ihmistä?

Minä minä minä!!! Yltiörehellinen... ja idiootti :/ Sanon toisille epäkohdista, oikeudenmukaisuudesta, tasapuolisuudesta yms. Ja voit kuvitella, että mulle suututaan usein kun en voi katsoa asioita sormien läpi. Vittuilen tai vastaan muuten ilkeästi, jos minulle niin tehdään... Huoh...mutta...

Yhteistyössä