Onko ketään muuta yhtä tyhmää keski-ikäistä ihmistä?

• Viestiketjun aloittaja ei fiksu
  • Ensimmäinen viesti
ei fiksu
Sellaista joka on aina rehellinen kaikille. Siis ei ala esittää tai filmata sekunniksikaan vaan iiiiiihan rehellisesti sanoo ja vittuilee takaisin jos vittuillaan, vaikka itse on eri asemasssa kuin se vittuilija. Esim itsellä ei vakipaikkaa, sillä ensin vittuilijalla on.

Ja lisäksi iän myötä tulee vaan koko ajan vaikeammaksi ihmisenä. Niin kuin että on aika vähän ihmisiä joita sulattaa. Ja ystäviä tietysti lähestulkoon mahdotonta löytää. Olen muuttanut monen monta kertaa ja lapsuuden ystävät jääneet matkan varrella, kun jo lapsena alkoi se muuttaminen. Ja suku asuu kaukana.

Liika rehellisyyys, täydellinen rehellisyys kaikessa mielessä. jos joku esim. alkaa jauhaa paskaa jostain toisesta, niin koskaan en pysty itse jauhaa vaikka siitä jauhamisesta olisi itselleni hyötyä. Kuten että naapurisopu säilyy jne. Vaan mun on pakko tehdä selväksi miten tyhmää musta paskanjauhaminen on jne.

Taidan olla ainoa.

En tietääkseni ( sikäli kun olen itselleni rehellinen) ala filmata tai esittää jotain muuta kuin olen.
Sanon rehellisesti mitä ajattelen, mutta osaan joskus myös jättää sen sanomatta.
Enkä kyllä aina v.ttuile takaisin.

vainaja
tää on oppinu pitää naapureille turpas kiinni. Hyvän päivän toivotukset pitää naapurisovun kunnossa.
VIttuilla en osaa ja typerä rehellinen lehmä olen. että et ole ainoa. Erona että sinä osaat puolustautua.

Minä minä minä!!! Yltiörehellinen... ja idiootti :/ Sanon toisille epäkohdista, oikeudenmukaisuudesta, tasapuolisuudesta yms. Ja voit kuvitella, että mulle suututaan usein kun en voi katsoa asioita sormien läpi. Vittuilen tai vastaan muuten ilkeästi, jos minulle niin tehdään...
Huoh...mutta nyt olen yrittänyt pitää suuni kiinni. Se on vaikeeta :snotty: Voisin kuvitella, että taas ens viikolla mulle on suuttunut nämä pari viimeistäkin sukulaista, joiden kanssa olen ollut vähän aikaa jo väleissä :ashamed:

vieras
Rehellinen saa olla ja pitääkin, mutta täysin tilannetajuton totuudentorvena toimiminen ja epähienotunteinen töksäyttely, joita jotkut "rehellisyyden ja suorapuheisuuden" nimissä harrastaa, on ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rehellinen saa olla ja pitääkin, mutta täysin tilannetajuton totuudentorvena toimiminen ja epähienotunteinen töksäyttely, joita jotkut "rehellisyyden ja suorapuheisuuden" nimissä harrastaa, on ärsyttävää.
Juu, en mä tämmöinen idiootti, vaan toisenlainen :snotty:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, en kulje ilmoittamassa muille mielipiteitäni kysymättä.
Rehellisyydessä oli kyse siitä, että en pysty alkaa jauhaa paskaa muista, vaikka sillä tavalla pääsisi piireihin ja oliisi osa muiden äitien rinkiä.

ja en osaa jotenkaan enää nöyristellä.

Ja toinen juttu. Lapsena ja nuorena tyttölapsi on jotenkin nöyrä ja pitää itseään huonompana kuin pojat. Koska siihen kasvaa, että opettajat on vaan jotain arkea, ne on naisia, eikä tarvitse kunnoittaa. Mutta papit olivat miehiä, ja muutenkin miehiä kuunnellaan.

Nyt vanhempana alkaa kunnioittaa muita naisia ja näkee, että suurin osa miesten keksimistä jutuista, kun naiset ovat hoitaneet lapsia ja pyörittäneet arkea, on tuhonnut tämän maapallon. joku vesivessakin on helvetin tyhmä keksintö.

itse vastustin vielä 10 vuottta sitten naispappeutta. nyt vastustan koko kristinuskoa ja raamattua, koska se alistaa naista. mistä helvetin kylkiluusta muka nainen syntynyt. huh!

Yhteistyössä