Keittiönoita
Ei noi vaan baariin mene. Ei menny esikoinen eikä menny nyt tää kuopuskaan. En tosin mennyt itsekään aikoinaan, mutta se on ihan eri asia. Pilannut olen lasteni elämän :'(
Olen kyllä koittanut istua vime aikoina baarissakin, mutta ei auta eiAlkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Miten sä olet onnistunut kasvattamaan lapset noin kieroon tjn? Mee nyt vähän ittees,jooko!
Sä olet aloittanut yksinkertaisesti liian myöhään ton valmentamisen :'( Pilalla on poikaparka... mutta toivoo on vielä että jos kaverit kasvattas oikeille raiteille.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olen kyllä koittanut istua vime aikoina baarissakin, mutta ei auta eiAlkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Miten sä olet onnistunut kasvattamaan lapset noin kieroon tjn? Mee nyt vähän ittees,jooko!
Tajusin, mutta en keksinyt ratkaisuaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:etkö sä tajunnu jo sen esikoisen jälkeen et jotain muutoksia tohon kasvatukseen ois kuopuksen kohdalla voinu tehdä..??
Niin... Alat riehua ja heitellä kaljakolpakoita rikki... :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olen kyllä koittanut istua vime aikoina baarissakin, mutta ei auta eiAlkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Miten sä olet onnistunut kasvattamaan lapset noin kieroon tjn? Mee nyt vähän ittees,jooko!
Siis sinua ei kiinnosta juhliminen ollenkaan? Et ole koskaan juhlinut?Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää en usko tuohon humputteluvaiheeseen. Mulle se ei oo vielä tullut, tuskin tuleekaan. Uskon sen olevan jotenkin luonteessa, että ei vaan kiinnosta.
Samoin tuumin. Siskonpoikani on nyt 19, käy kyllä festareilla yms. mutta sanoo, ettei baarit vaan kiinnosta. On laaja ystäväpiiri ja paljon harrastuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää en usko tuohon humputteluvaiheeseen. Mulle se ei oo vielä tullut, tuskin tuleekaan. Uskon sen olevan jotenkin luonteessa, että ei vaan kiinnosta.
Onko sinusta "humputtelu" vain baarissa käymistä?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Samoin tuumin. Siskonpoikani on nyt 19, käy kyllä festareilla yms. mutta sanoo, ettei baarit vaan kiinnosta. On laaja ystäväpiiri ja paljon harrastuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää en usko tuohon humputteluvaiheeseen. Mulle se ei oo vielä tullut, tuskin tuleekaan. Uskon sen olevan jotenkin luonteessa, että ei vaan kiinnosta.
En käytä ollenkaan kyseistä sanaa, mutta tosiaan, onhan sitä juhlimista monenlaista. Avauksessa kuitenkin puhuttiin baariin menosta ja siksi minäkin puhuin siitäAlkuperäinen kirjoittaja s:Onko sinusta "humputtelu" vain baarissa käymistä?
Minusta se on juhlimista, muk. lukien festarit, joipa tai ei....
Onks se perheen kustannuksella humputtelua jos käy n. kerran vuodessa keikalla/festareilla ja 3-5 kertaa juhlissa/baarissa.Alkuperäinen kirjoittaja s:Onko sinusta "humputtelu" vain baarissa käymistä?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Samoin tuumin. Siskonpoikani on nyt 19, käy kyllä festareilla yms. mutta sanoo, ettei baarit vaan kiinnosta. On laaja ystäväpiiri ja paljon harrastuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää en usko tuohon humputteluvaiheeseen. Mulle se ei oo vielä tullut, tuskin tuleekaan. Uskon sen olevan jotenkin luonteessa, että ei vaan kiinnosta.
Minusta se on juhlimista, muk. lukien festarit, joipa tai ei....
No joo. Baarit, kännäily, alkoholi... ei kiinnosta. Humputtelu on pikkusen eri asia, ku vaikka serkkupojan häät. Mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja s:Siis sinua ei kiinnosta juhliminen ollenkaan? Et ole koskaan juhlinut?Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää en usko tuohon humputteluvaiheeseen. Mulle se ei oo vielä tullut, tuskin tuleekaan. Uskon sen olevan jotenkin luonteessa, että ei vaan kiinnosta.
"Humputteluun" lasken kaikki juhlat; joipa alkoholia tai ei.
Ehkä ne pelkää törmäävänsä sinuun :-DAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei noi vaan baariin mene. Ei menny esikoinen eikä menny nyt tää kuopuskaan. En tosin mennyt itsekään aikoinaan, mutta se on ihan eri asia. Pilannut olen lasteni elämän :'(