Hakutulokset

1. J

G: Jos lopettaisit palstailun kolmeksi vuodeksi, niin...

Tuskin vaikuttas muhun mitenkään. Yhtä negatiivisia ihmisiä, ja heidän sanomisiaan/tekemisiään/käytöstä tulee jatkuvasti vastaan livenäkin. Muoks; enkä mä niin paljon ja tosisani palstaile, jotta se voisi vaikuttaa miun mieleen :)
  2. J

Tiedätkö mitä tein tänään?

Kyllä miekin ottaisin loparit paikasta, jossa en viihdy tai on pahoja epäkohtia joita ei saa korjattua.
  3. J

Allergisen kuukautissuoja?!?

Mulle käy Alldays-housunsuojat, ja lidlin siteet ja suojat Vuokkosten lisäksi. Allways, Libresse yms. eivät käy.
  4. J

Ihan hemmetin kiva yhdistelmä.

Niin, sitähän mie tässä teen...
  5. J

Kiitos :)
  6. J

Joo, mullakin menee hissinä ylös alas toi lima. Mutta ei tarpeeks ylös eikä alas...
  7. J

tällaisen maalasin tytön kakkuun :) *kuva*

Hyvin toteutettu kaunis kuva :)
  8. J

Limaset yskänpuuskat ja kauhea kurkkukipu. Kaiken lisäks kun yskäsee, niin kusetkit lirahtaa housuun :snotty:
  9. J

Kolmas kerta toden sanoo, eli Nellin siskolle nimi hakusessa!

Ja mun koiran nimi on Nelli :snotty: Ehdotan kuitenkin Telma, Rinna, Nida or Nadja. Enkä väitä ite pitäväni noista ehdottamistani nimistä.
  10. J

valehtele neuvolassa!!!!

No sano sille neuvolatädille, ettet juo raskauden aikana, että lopettaa siitä alkoholista lässyttämisen.
  11. J

Mun treffikaverista ei ole kuulunut enää yhtään mitään :O

Miksi aikuiset ihmiset eivät soittele keskenään, jos kerran tämmöistä suhteen tynkääkin on ollut. Tommoinen viestien odottaminen on syvältä :/ Entä jos se kundi odottaa kans sun yhteydenottoa? Kumpikaan ei soita, ettei luulla ripustautuvaksi....
  12. J

Mä olen nyt niin ylpeä kätteni töistä, että on pakko esitellä teillekin :D

Tosi kivan näköinen, ja siististi toteutettu! Paljon kivemman näköinen kuin perinteisesti kuvat kehyksissä :)
  13. J

Missä vaiheessa teillä on joululahjojen hankinta?

1 lahja koiralle ostettu :saint: Tyttärelle Wii-konsoli tilattu. Kaikki muut hankkimatta...
  14. J

Minkä merkkisiä talvi vaatteita teidän koululaisilla on?

Icepeakin takkeja, Catmandoon takki, Columbian housut, Espritin housut, Lennen housut, Cittarin halpis toppahousuja. Osa on vielä liian isoja, tällä hetkellä pääasiassa nuo takit ja Lenne housut käytössä. Ovat hyviä, nuo halpiksetkin. Ja kengät on Vikingin Goret, Nokian kumpparit ja Puman...
  15. J

onko ok, että srk:n päiväkerhossa täti pelottelee

No ei saa kerhontäti tommoisella uhkailla. Kasvatuslaitoksella uhkailun oikeus kuulu vain vanhemmille :saint:
  16. J

Lapsella rähmii silmä (silmätulehdus) mutten haluaisi millään mennä lääkäriin, kun siellä on kuitenkin infupotilaat köhimässä

Öö, Mun siskolle sanottiin päivystyksessä viime viikonloppuna, että pitää tuoda heti lapsi sinne silmätulehduksen takia. Että ei voi odottaa maanataihin, kun sisko sitä kyseli.
  17. J

Siis onko lapseni muka paljo hoidossa?!

No eihän toi ole paljoa, kateellisten panettelua. Se on tosi kiva juttu, että on läheiset ja hyvät välit äitimummoon. Ja että hän haluaa hoitaa lastasi.
  18. J

Muilla samanlaista? Lapsuudessa isä vihainen, nyt mies...

:laugh: Taidat olla tosi kipee tyyppi!
  19. J

Muilla samanlaista? Lapsuudessa isä vihainen, nyt mies...

No ei se hotelliin menokaan sitten auta. Joku semmoinen juttu sun tarvii tehdä, että jätkä jää pitkäks aikaa miettimään omaa käyttäytymistään. Mutta mitä?

Yhteistyössä