Minkä merkkisiä talvi vaatteita teidän koululaisilla on?

• Viestiketjun aloittaja '
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Housut on reimat ja toiset cirafin. Reimat hajos heti ja on aika ohkaset toppikset. Cirafeista tykkää poika itsekkin enempi.

Takki on Color Kids ja aivan huippu takki. Kestävä ja hyvä. Toinen takki joku merkintön josta halos heti vetoketju.

Kengät joita nyt on käyttäny niin on Nokian vuorelliset kumisaappaat ja talvi kenkien merkkiä en muista.

Poika 7v.

mee
Ihan vaan hennesin talvivaatteita. Pojan käytössä olen varsinkin ollut tyytyväinen ihan tavallisiin hennesin halpis toppahousuihin. Kestävyydessä ovat peitonneet kaikki kalliimmat merkkitoppikset joita ollut käytössä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Ihan vaan hennesin talvivaatteita. Pojan käytössä olen varsinkin ollut tyytyväinen ihan tavallisiin hennesin halpis toppahousuihin. Kestävyydessä ovat peitonneet kaikki kalliimmat merkkitoppikset joita ollut käytössä.
Miten hennesin talvitakit?
Pitääkö yhtään vettä? Kestääkö vetoketjut?
Mä pyöritin niitä kaupassa mut en sit ostanu ku yleensä kaikki halppis takit ei kestä ainakaan meidän poikien päällä kauaa. Vähintään vetoketju särkyy...

Ticket to Heaven, Reima, Lenne, Lindexin Fix-mallisto, Lassie. Meillä toimineet ja kestäneet kaikki ok.

Muoks* Kenkinä pääasiassa Timberlandia, Crocsia ja Eccoa. Mutta ei todellakaan aina uusina.

Toinen muoks* Mun poika vasta vajaa 4 eli ei koululainen, anteeksi :ashamed:

vieras
Meidän tytöllä on käytössä M&N:n takki ja reimatecin toppahousut. Reimatecin takkikin odottaa kaapissa, joko tulis pakkasia. Toppahousutkin vaihdettiin taas torstaina välikausihousuihin. On niin lämmin ettei toppavaatteilla voi olla.

Icepeakin takkeja, Catmandoon takki, Columbian housut, Espritin housut, Lennen housut, Cittarin halpis toppahousuja. Osa on vielä liian isoja, tällä hetkellä pääasiassa nuo takit ja Lenne housut käytössä. Ovat hyviä, nuo halpiksetkin.

Ja kengät on Vikingin Goret, Nokian kumpparit ja Puman talvitossut.

Käyttäjä on 10 v. tyttö.

mjoo
Super Remua ja Reimateciä ja TähtiJonathania ollut ja kaikkiin ollaan oltu tyytyväisiä :) SItten ollut jotain Carlsonin toppatakkia kauppakäytössä. Kengissä Viking goret, Kuomat ja Anttilan jotkut tex-kalvoiset nilkkurit.

Yhteistyössä