ap
Mitäs luulette, saisko silmätippareseptin puhelimitse? Tuntuu niin ikävältä mennä päivänselvän silmätulehduksen takia päivystykseen.
On niitä influenssapotilaita sielläkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mee yksityiselle.
No niin mä aina vienkin, mutta on sielläkin niitä infupotilaita jonoksi asti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mee yksityiselle.
Joo-o, en viitsi odottaa et muurautuu umpeen.Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Aiotko sä mennä/soittaa päivystykseen silmätulehduksen takia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs luulette, saisko silmätippareseptin puhelimitse? Tuntuu niin ikävältä mennä päivänselvän silmätulehduksen takia päivystykseen.
Ja jos ei tuota tietänyt niin varmaan aiheellista kertoa että anna sen veden sitten jäähtyä ennen kuin pyyhit silmiäAlkuperäinen kirjoittaja sisseli:keitäpä vettä, kastele vanulappu ja pyyhi vauvan silmä ulkonurkasta sisänurkkaan päin..
toista useita kertoja..
auttaa monta kertaa pieneen tulehdukseen..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs luulette, saisko silmätippareseptin puhelimitse? Tuntuu niin ikävältä mennä päivänselvän silmätulehduksen takia päivystykseen.
Me käytiin vähän aikaa sitten silmätulehduksen takia päivystyksessä eikä naurettu ulos. Oltiin joo jo pyyhitty jonkin aikaa silmää keitetyllä vedellä mut ei menny ohi. Ei oo kiva jos silmät on muurautunu umpeen.Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Ne nauraa sut ulos päivystyksestä silmätulehduksen takia, eritoten tänä aikana kun siellä on väkeä possun takia seinät pullollaan.
Vanha kotikonsti on huuhdella silmää ulkoota sisälle, joku kirjoitti että keitetyllä vedellä, kyllä se juokseva runsas hanavesi ajaa saman asian, kunhan on kylmää. Toistetaan monta kertaa päivässä.
Silmätulehdus harvoin vaatii parantuakseen lääkekuuria, usein menee ohi ihan itsekseen pienellä pesuavustuksella.
No ei ehkä kuitenkaan tarvitse yötä vasten läheteä sinne päivystykseen vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei meille ole yksikään lääkäri nauranut, kun ollaan viety silmätulehduksesta kärsivä lapsi näytille. Tippoja ovat määräneet. En usko, että nytkään nauraisivat, mutta en vaan itse haluaisi lääkäriasemalle mennä pärskeisiin.
Öö, Mun siskolle sanottiin päivystyksessä viime viikonloppuna, että pitää tuoda heti lapsi sinne silmätulehduksen takia. Että ei voi odottaa maanataihin, kun sisko sitä kyseli.Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Ne nauraa sut ulos päivystyksestä silmätulehduksen takia, eritoten tänä aikana kun siellä on väkeä possun takia seinät pullollaan.
Vanha kotikonsti on huuhdella silmää ulkoota sisälle, joku kirjoitti että keitetyllä vedellä, kyllä se juokseva runsas hanavesi ajaa saman asian, kunhan on kylmää. Toistetaan monta kertaa päivässä.
Silmätulehdus harvoin vaatii parantuakseen lääkekuuria, usein menee ohi ihan itsekseen pienellä pesuavustuksella.
No ei tartte yötä vasten lähteä mutta olikos ap lähtemässäkään?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ehkä kuitenkaan tarvitse yötä vasten läheteä sinne päivystykseen vai mitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei meille ole yksikään lääkäri nauranut, kun ollaan viety silmätulehduksesta kärsivä lapsi näytille. Tippoja ovat määräneet. En usko, että nytkään nauraisivat, mutta en vaan itse haluaisi lääkäriasemalle mennä pärskeisiin.
Vielä parempi konsti on edellämainittuun tapaan silmän ulkonurkasta sisänurkkaan päin huuhdella kamomillateellä/pyyhkiä kamomillateellä kostutetulla vanulapulla silmää.Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Ne nauraa sut ulos päivystyksestä silmätulehduksen takia, eritoten tänä aikana kun siellä on väkeä possun takia seinät pullollaan.
Kyllä täällä istutaan ihan samoilla tuoleilla, oli sitten nuhaa tai pää paketissa.Alkuperäinen kirjoittaja ??!!:Täällä h1n1 viruksesta epäillyt on ihan eri odotusaulassakin kuin muut.
kamomillateen nimeen vannon minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:Mä olen pyyhkinyt silmän jäähtyneellä kamommilla teellä. Sain tuon neudon joskus neuvolasta, kun esikon silmä rähmi. Kertaakaan ei ole silmätulehduksen takia lääkärissä käyty.