no
pekka. että ois edes jotain miesmäistä perheessä. ja mies vois kehua että hällä on nelli ja pekka, eikä kaks pimpulaa.
Meidän perheessä ei miehiä tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja no :pekka. että ois edes jotain miesmäistä perheessä. ja mies vois kehua että hällä on nelli ja pekka, eikä kaks pimpulaa.
Erikoisiakin saa ehdottaa. Inhottaa olla näin epäkiitollinen nimen valitsija, kun mikään ei sytytä oikein.. no pakko se on kuitenkin joku nimi antaaAlkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Eikö niin mitään löydy. Saako olla erikoisempaa
Eihän se epäkiitollista ole. Nimen täytyy olla semmoinen, joka itseään puhuttelee. Ja se, että sinä kerrot välikommentein missä mennään, on minusta oikeasti todella mukavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Erikoisiakin saa ehdottaa. Inhottaa olla näin epäkiitollinen nimen valitsija, kun mikään ei sytytä oikein.. no pakko se on kuitenkin joku nimi antaaAlkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Eikö niin mitään löydy. Saako olla erikoisempaa
Milja on myös ex-anopin, lasteni mummun ehdotus, jota hän ois toivonut jo omalle lapselleen, jos ois tytön saanut. Siks herättää ristiriitaisia fiiliksiä mun päässä . Mutta siis on harkinnassa, koska on ihan kiva nimi, enkä itse ole keksinyt parempaa. Mutta toivoisin vielä keksiväni jonkun nimen, joka ois muutakin kun 'ihan kiva'.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä tykkään itse nimestä Silja,
mutta Nelli ja Milja sopis kivasti.
Entäs Milda?Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Milja on myös ex-anopin, lasteni mummun ehdotus, jota hän ois toivonut jo omalle lapselleen, jos ois tytön saanut. Siks herättää ristiriitaisia fiiliksiä mun päässä . Mutta siis on harkinnassa, koska on ihan kiva nimi, enkä itse ole keksinyt parempaa. Mutta toivoisin vielä keksiväni jonkun nimen, joka ois muutakin kun 'ihan kiva'.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä tykkään itse nimestä Silja,
mutta Nelli ja Milja sopis kivasti.