Njääh. Oli ihan hyvä että mä laitoin tuon kuvan nyt illasta enkä aamullaAlkuperäinen kirjoittaja Kaunis:No, eikö tämä kommentti jos mikä ole asiaton?? Ei se siitä kivemmaksi muutu että pyytää anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Entäs jos antaisit ihan normikuvan noiden rättien sijaan? Olen tuota siirtotekniikkaa kyllä jossain ostoskasseissa nähny,mutta tuo tekeleesi on,sorry vaan,aika kammotus!
Oliskohan jossain netissä ihan ohjetta? Olen täysin alotteleva askartelija :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No mä olen aina käyttänyt valkoista paperia. Eli on kokeilematta värillinen, onko vaikutusta.
Paitsi että se paperihan hangataan pois, niin en usko että kovasti vaikuttaa.
Ja vesiohenteinen huonekalulakka.
Niin ja sen mä olen huomannut mitä olen tehnyt, että mitä tiiviimpi ja sileämpi kangas, sen vaikeampi kuvaa on siirtää.
Must toi on ihana, jaksatko selittää tuon tekniikan?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Huono valokuvanlaatu... Mä koetin vähän mukautella yms kun siirsin. Mä en ole aina ihan haka käyttään tota digidigikameraa....
'Oikeasti' kuva on ihan selkeä.
Sellainen kuin pitikin, vähän tuollainen mukamas vanha ja repaleinen kuva.
Tekniikka on siirtää kopio valokuvasta huonekalulakan avulla kankaalle.
:ashamed: OK ja täytyypä kokeilla...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kiitos
Mä selitin tossa hiukka aikaisemmin.
Kohdista katseesi pari viestiä ylemmäs!
tiedän ja olen huomannut laitoin tän tuonne muistiin ja kokeilen tuota kuvansiirtoa tuossa keväällä kun työt otan taas esille. mä taas eilen tein laukun...laitan kuvankin Anteeksi kun tungen ...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kiits.
Mä en tiedä mikä toi kamera loppuviimeen on, mutta jotain kiusaa se aina tekee. Ja toi huone missä kuvan otin 'imee' valon.
Kuvansiirron opin äiteeltä (kiitos mummaan askartelukerhojen! ) valmiina en ole vastaavaa nähnyt, kyllä kait joku muukin on taulun tuollain tehnyt.
Ja mun kädenjäljen sietääkin olla hyvä ompeluhommissa, koska mä ikäänkuin ompelen työkseni
en tiedä mihin olen ne vaunut laittanut niin ei voi noita koristeita liimata takaisin....mut käyhän tuokinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:oukkei!
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Anteeksi jo etukäteen, mutta minun mielestäni nuo kaikki tekeleet näyttävät rumilta.
keltainen se on en vaihda...kierrätysmateriaalia kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Mä vaihtasin tuon kuvan ymrärillä olevan pitsin tai mikä onkaan, ihan valkoseen, tuo luonnonvalkonen ei sovi niin hyvin