Hakutulokset

1. J

Reilun parin viikon päästä tulee VERONPALAUTUKSET! Mitä AINAKIN ostat niillä?

39 eurolla ei paljon nautiskella. Eiköhän nuo mene hujauksessa ruokakauppaan.
  2. J

Jos joutuisit oleen viikon ilman lapsia ja miestä, mitä tekisit?

Mulla ei ole miestä, mutta kun lapsi on isällään, niin tämä äiti on tekemättä mitään :) Ei tarvii palvella ketään, ei komentaa, ei keksiä tekemistä, ei tehdä ruokaa, ei tarvii siivota. Ei tarvitse tehdä yhtään mitään...paitsi käyttää koira kusella. Niin no hyvin usein nukun ja nukun. Sitten...
  3. J

Tykkäisittekö kyttyrää, jos saisitte joululahjaksi 6 kanaa (eli toisenlaisen lahjan)

Eihän se lahja mulle tulisi, vaan pitäisin lähinnä ilkkumisena. Että kato, lahjotin sun lahjarahat kirkolle...
  4. J

Mitä haluaisit tehdä juuri nyt?

Nukkua. Mutta en voi vielä...
  5. J

Häätö tulee jos ei rahaa saa tämän kuun viimiseen päivään mennessä..itku!!

Suht pieni vuokra, on se kumma jos ei ole yhtään vuokraa pystynyt maksamaan. Taitaa olla pariskunnan elämistavoissa nyt vikaa.
  6. J

Jos saisitte toimentulotukea alle 30 euroa niin vaivautuisitteko hakemaan sitä?

No kai se olis pakko vaivautua hakemaan, jos ei olis kuin tuon 2 e rahaa.
  7. J

olin sitten tänään pa""""nen äiti, tuntuu vaan että kaikki kaatuu niskaan....

Noita päiviä välillä on itse kullakin. Laita muksulle johonkin kassiin kaikenlaista roinaa, ja anna purkaa se, niin saat vähän hengähdystaukoa ja iloisemmaksi sen tenavan :)
  8. J

20 lahjaa 4-vuotiaalle joulksi , onko mieelstäsi paljon ?

Ei 20 pakettia ole vielä kovin paha! Joulu on vaan kerran vuodessa :)
  9. J

Mä ostan lapsilleni paljon (yli 15 lahjaa/lapsi) lahjoja, koska en oikeesti osaa

No tota. Mä ostan siks, koska oikeesti oon tosi materialisti. Ja kun en tiedä mitä ostasin lapselle, niin ostan sitten kaikkee kivaa :saint:

Yhteistyössä