olin sitten tänään pa""""nen äiti, tuntuu vaan että kaikki kaatuu niskaan....

• Viestiketjun aloittaja harmaana välillä
  • Ensimmäinen viesti
harmaana välillä
neiti 11kk ei suostunut syömään kuin lusikallisen ennen kauppaan lähtöä, aikani yritin ja sanoin sitten että " ulvo sitten nälkääs kaupassa, ihan sama" itselllään oli nälkä, lapselta vaipat lopussa tms että sinne kauppaan oli kyllä mentävä..! no, ostokset saatiin tehtyä mutta nyt neiti on kuin perseeseen ammuttu karhu sitten loppupäivän... ja itse olen soittanut suunilleen kaikki kaverit läpi että tulisiko joku kahville ja seuraksi ja saisi purkaa sydäntä,mutta en jaksa enää anella kun ketään ei näytä kiinnostavan... :( itken vaan täälä ja olo ihan voimaton, päätäkin särkee hemmetisti.. tää on taas näitä päiviä...

ap
huomenna tämä taas naurattaa, mutta nyt... tilannetta ei auta kiukkuva taapertaja joka kiertää ympäri kämppää valittamassa... ei taas keksi mikä silläkin on hätänä... parhaillaan raivoaa keittiön pöydän alla...

väsy
Täälläki tuntuu ettei jaksais yhtään muksujen narinaa, ja kun kipeitä ollaan niin narinaa riittääkin.. Kun saiskin vähän aikaa huilia, istua vaikka hetki sohvalla ja lukea ja juoda glögiä....:p Jospa vaik illalla kun lapset nukkuu...

Haleja sinne!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huomenna tämä taas naurattaa, mutta nyt... tilannetta ei auta kiukkuva taapertaja joka kiertää ympäri kämppää valittamassa... ei taas keksi mikä silläkin on hätänä... parhaillaan raivoaa keittiön pöydän alla...
Meillä yleensä istutaan keittiön pöydän alla ja ollaan naama väärinpäin kun äiti istuu koneella. Meet hetkeksi leikkimään, ihan oikeesti olemaan läsnä, niin pienen olo helpottuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Noita päiviä välillä on itse kullakin. Laita muksulle johonkin kassiin kaikenlaista roinaa, ja anna purkaa se, niin saat vähän hengähdystaukoa ja iloisemmaksi sen tenavan :)
Näin, ja sit joku näkkäri vielä käteen. Huomenna ehtii olemaan taas "se täydellinen äiti" :xmas:

Yhteistyössä