Jos joutuisit oleen viikon ilman lapsia ja miestä, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
clivia
Katsoisin leffoja,lukisin kirjoja,notkuisin koneella kuten nytkin,tekisin neuleita kuten nytkin,lepäisin,söisin valmisruokia :p notkuisin suihkussa lotraamassa pitkään ja hartaasti ja kyllä mä siivoisin ja ikävöisinkin.

vieras
juurikin siivoaisin, ikävöisin mutta myös nauttisin kun saisin tehdä ruokaa vain itselleni (sellaista mistä itse pidän mutta muut eivät) , laittaisin varmaan valokuvat kansioihin, tekisin käsitöitä, katsoisin ne kaikki dvd:t joita en ole ehtinyt katsoa (odottavat tuolla kaapissa sopivaa hetkeä) .... siinä jotakin... eli mulla on ihan selvät sävelet mitä tehdä jos ja kun tuollainen ihme tapahtuu!

Miina
Puuhailisin kaikenlaista, kotona enimmäkseen. Nauttisin vaan siitä, että voin tehdä asioita keskeytyksettä ja hiljaisuudessa. Lisäksi ulkoilisin, kävisin jumpassa, elokuvissa, istuisin kahvilassa, lukisin lehtiä ja kirjoja, ja ennen kaikkea olisin ihan ypöyksin.

papukaijan ruokottomat puheet
En siivoaisi, vaan olisin kuin sika pellossa; ikävöinnin määrää en osaa etukäteen arvioida.

Muutoin tekisin varmaan ihan samoja asioita kuin mitä nytkin teen.

unelma
nukkuisin, kävisin shoppailemassa, kampaajalla, kosmetologilla, kävisin lenkillä, uimassa, tekisin suursiivouksen ja leipoisin pakastimen täyteen pullaa ja kakkua. ja vaikka mitä...

Ekaks siivoisin. Rauhassa ja musiikin pauhatessa.
Sitten tilaisin pizzan, söisin ja menisin päivätorkuille.

Sit shoppailisin, kävisin ulkona syömässä, kutsuisin kavereita kylään, bailaisin, lepäisin, lukisin, vuokraisin leffoja, lähtisin ehkä pikkureissulle ( risteily tms. ) ja toivottavasti tää viikko ois mullakin töistä vapaata. Se vähän rajoittaa jos pitää käydä duunissakin...

Oon ollut monestikin viikon yksin, mutta töissä,
joten osa noista hommista on toteutunutkin muttei kaikki.

Mulla ei ole miestä, mutta kun lapsi on isällään, niin tämä äiti on tekemättä mitään :) Ei tarvii palvella ketään, ei komentaa, ei keksiä tekemistä, ei tehdä ruokaa, ei tarvii siivota. Ei tarvitse tehdä yhtään mitään...paitsi käyttää koira kusella.
Niin no hyvin usein nukun ja nukun. Sitten nukun ja teen vähän käsitöitä, surffailen netissä ja taas nukun.

Yhteistyössä