Hakutulokset

1. J

Minkä hintainen oli OMA vaatetuksesi kun lähdit tänään kotoa?

En oo ku koiraa kusettanut tänään, mutta epäilisin, että noin 130 e arvosta vetimet.
  2. J

tarvitsisin nyt viisaita neuvoja..

3 alle 3 v lasta... Varmasti on stressiä ja väsymystä. Oletteko yhtään pystyneet irrottautumaan lapsista? Ainakin loma perheestä tekis varmaan terää silloin tällöin.
  3. J

Oliskohan mun mahdollista päästä kunnallisella puolella rintojen piennenykseen/kohotukseen? *kuva*

Mie oon 157-senttinen, ja ryntäät on 75D. Ja mun mielestä nämä on ihan liian isot mulle, esim. sopivien yläosavaatetuksien löytäminen on melkonen ongelma.
  4. J

Taas piti soittaa exälle ja marmattaa

No mikäs siellä päässä mättää mielestäsi?
  5. J

G: Minkähintainen oli lapsesi koko vaatetus tänään kun menitte ensimmäistä kertaa ulos?

Varsinkin jos lisää ilmasta melkein satasen lisää :)
  6. J

Saisinkohan asiallisia vastauksia? Eläminen parisuhteessa, jossa en voi luottaa, mutta ero ei mielestäni ole ratkaisu.

Luottamus on kyllä yksi suhteen perusta...ei suhde voi jatkua, jos ei luota toiseen.
  7. J

montako kertaa tutin voi heittää kaaressa pinnasängystä pois ..

veikkaisin, että noin 258 kertaa :)
  8. J

Lapsella la-su-ma kuumetta, oksensi x 2. Pääkipua ollut myös ja kurkkukipua. Huomenna kouluun?

No jo se, että lapsi ei tunne oloaan terveeksi, pitäisi riittää siirtämään kouluun menoa. Kato sitä yleiskuntoa, eläkä pelkästään kuumetta.
  9. J

Huijaan huomenna miestäni! *kiukku*

No pikkusen on outoa käytöstä, aikuiselta mieheltä. Luulis olevan hieman kannustavampi... Etkä tee yhtään väärin, vaikka huijaatkin. Tosin mie itse kyllä karjaisin kotona siihen malliin, että jätkä tajuais jo kerrasta....
  10. J

Mies tappeli työkaverinsa kanssa pikkujouluissa. Voiko saada potkut?

Aika outoa kyllä saada fudut tuon takia... Siis tarkoitan, että aika outoa jos olis laillista.
  11. J

Stressi kummilapsen joululahjasta

En ostaisi mitään. Laittaisin vain kortin postissa.
  12. J

Olisko kellään hyviä ideoita millä noi 5,5v ja 1,4v saisi tekeen yhdessä jotain kiwaa tai oleen edes satuttamatta toisiaan??

Varmaan jos olisi koko ajan ohjelmoitua tekemistä(muovailut, askartelut, maalailut yms.), niin vähentäis tappelua. Ohjais isomman tekemään toista, ja pienemmän toista jos ei ole mahdollista tehdä samaa.
  13. J

Nyt löyty 2v ja 8v tytöille mahtava yhteinen joululahja!

Nääh, se oli vaan huono heitto, minkä huomasin sivulta :) Ihan kiva lahja.
  14. J

Mä nään näkyjä :O

Oot liikaa tiettarin ääressä.
  15. J

Nyt löyty 2v ja 8v tytöille mahtava yhteinen joululahja!

Ei alle 3-vuotiaille, koska sisältää pieniä pieniä osia.
  16. J

MIten rahat riittää taas joululahjoihin!???

Huoh, ja iloista Joulua vaan kaikille... Leivo kaikille perhekunnille kakku ja jotain pientä, pitäs aikuisille riittää. Lapsille sitten jotain pientä kivaa.
  17. J

Stressi kummilapsen joululahjasta

Ostaisin lapselle sen, mitä itse luulisin lasta ilahduttavan(siis mihin itsellä on varaa). Tai sitten lähettäisin vaan kortin...ja ehkä pikkuisen rahaa(en välttämättä).
  18. J

Mitä tykkäätte? (Kuvia kaverista)

Söpö on kyllä :)

Yhteistyössä