Oliskohan mun mahdollista päästä kunnallisella puolella rintojen piennenykseen/kohotukseen? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
efkoek
Jos solisluusta nänninpäähän mitattuna on 30cm tai yli ja lisäksi selkäkipuja, niin on mahdollista päästä leikkaukseen niin että KELA korvaa. Leikkaus on isohko, mutta enpä tunne ketään, joka olisi katunut leikkausta. AP, ota selvää oletko sopiva kandidaatti leikkaukseen!

Rouva 75G-H
Mulla on itellä ollut samannäköiset rinnat kuin sulla jo parikymppisenä! Ihanat rinnat!
Kaksi lasta olen imettänyt.
Täytän kohta 50 ja nyt lääkäri ehdotti leikkausta julkisella puolella, kun on muitakin sairauksia.
Terveet rinnat! Nauttikaa! Kyllä niitä hartioita särkee, vaikka olisi minkäkokoiset rinnat, jos on särkeäkseen.
Nykyään saa jo hyviä rintaliivejäkin. Koeta keksiä yöksi jotkut pehmeät kaarituettomat liivit.

Itselläni leikkauksessa pelottaa, että nänneistä lähtee tunto ja se sitten vähentäisi seksuaalista nautintoa.

Muutama eri mies on ollut ja kyllä on olleet rintoihini tyytyväisiä. Saatika kaikki ihailevat katseet, kun on hyvät rintsikat päällä.

Kaikenkokoiset ja muotoiset rinnat ovat kauniit. Nauttikaa estoitta!

Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
Minäkin haaveilen rintojen pienennyksestä ja kohotuksesta. Mulla samanlaiset, hieman tosin "roikkuvammat" vielä. Koko on H, selkä-/hartiakipuja, kalliit rintaliivit ja myös omantunnon pilaajat... :ashamed:

no mulla on sitten samanmalliset kuin sulla... mutta ainoastaan d kuppi ja silti aina hartiat ja niska jumituksessa, suhteettoman painavat kokoonsa nähden.

Minä
Pienet on teiänkin murheet, jos ysk sun toinen suree rintojensa suurutta ja riippuvuutta ja toiset pienuutta.
Sitten, kun teillä on oikeita murheita, ymmärrätte, mitä tarkoitan!
Et pääse kunnalliseen leikkaukseen! Toivottavasti et!
Kunnallisella plastiikkakirurgilla on muutakin tekemistä kuin silpoa terveitä rintoja!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Ap tiedän tunteen :( Itse olen n. 150cm ja kuppikoko on 75F. Ja voin sanoa et niskat ja hrtiat jatkuvasti jumissa :(
Mie oon 157-senttinen, ja ryntäät on 75D. Ja mun mielestä nämä on ihan liian isot mulle, esim. sopivien yläosavaatetuksien löytäminen on melkonen ongelma.

Yhteistyössä