Hakutulokset

1. J

myyjät, joille yhtäkkiä iskee rahanhimo, saa verenki kiehumaan

Mulla kävi niin, että myyjä laittoi 2 vaatetta(sama huuto) eri pakettiin ja kotiinkuljetuksella. Pyysi sitten lisää rahaa postikuluihin(9 e), oli kyllä onneksi jo laittanut vaatteet postiin. Eli oikeesti olisi 8,50 eurolla tullut, ja tämä neiti pisti ne 18 eurolla tulemaan. En maksanut kuin...
  2. J

Onko armeliaampaa syödä suklaapukki

Mä pistän aina äijän pää edellä menemään :)
  3. J

Petivaatteet eriparia!!!

Haittaa kyllä, mutta silti meillä välillä on eri paria.
  4. J

outoja sääntöjä mitä muistatte lapsuudesta kavereiden perheissä??

Tämä tapa tuntuu olevan nykyisinkin useammassa lapsiperheessä. Ex-mieheni tytär joutui ala-asteikäisenä äitinsä luona iltakasilta nukkumaan(vaikka oli seuraava päivä vapaa), ja sai nousta vasta klo 10. Hemmetin pitkä aika... Ja tiedän useamman tenavan, jotka ei saa nousta sängystä/tulla ulos...
  5. J

Niin kaunis ja liikuttava kuva tässä että ihan itku tulee

hitto kun meni kylmät väreet :x
  6. J

Norjan sikaepidemian tilanne huolestuttaa

Me varmaankin sairastutaan tyttären kanssa tässä lähipäivinä. Nyt on siskontytössä, huomenna otan pienemmän niistä hoitoon(on terve jo) koska siskokin on kipee. Ollaan muutenkin oltu niiden seurassa niin paljon, että ei tässä ketään voi enää ruveta pakoilemaankaan. Ja koulusta ei ole tullut...
  7. J

elämä on ihanaa

Aika usein ihmiset pitää niitä hyvässä kuosissa olevia asioitaan itsestäänselvyytenä eikä näin ollen osaa niistä iloita, ja sen takia muistaavat useimmiten vain ne huonot ja tympeet asiat.
  8. J

Saadaankohan me taas köyhäinavustusta

Mä olin tosi köyhä, kun lapseni oli vauva. Mutta en muista osasinko edes surra, olin niin kuolemanväsy.
  9. J

Kuka olis sellainen julkkis, jonka kuolemaa surisitte todella paljon?

En tunne julkkiksia henk.koht., niin ei ole ketään ketä surisin todella paljon kuollessaan. Mutta kuolema on hyvin usein todella surullista, oli sitten julkkis tahi ei. muoks: Siis tahtoo sanoa, että suren sitä että kuolleen läheiset kokevat melkoisen tuskan. Huoh, ei oikein osaa enää...
  10. J

Saadaankohan me taas köyhäinavustusta

Kukas se häpee jos ei köyhä. Rikkaalla ei ole "syytä" hävetä. Mutta ei sinullakaan ole syytä hävetä, se on vaan sitä suomalaista luonnetta :hug:

Yhteistyössä