vieras
Mä väitin pienenä kaverille että meillä ei saa laulaa. En halunnut kuunnella sen nuotin vierestä kimitystä. Se oli kertonut tutuille järkyttyneenä, että meillä ei lasten anneta laulaa
Mä tiedän pariki sellaista taloa ja siellä oli ahdistavaa ''leikkiä'' ulkona. Ja kun muutettiin omaan taloon niin mies yritti samaa. Mä pillastuin et niin kauan ko minä tässä asun niin minun lapset saa leikkiä talvellakin muuallakin ku postimerkinkokoisella parkkipaikalla. Sitä varten se on tehty.Alkuperäinen kirjoittaja outojako:tulipa vaan mieleen kun itse pohdin lapsuudesta sitä kun monen pihalla ei sanut talvella leikkiä jotta piha näyttää siistiltä eikä lumeen olla koskettu.
Tuo oli järkevää. Inhosin kaverin auton takapenkkiä, kun niillä sai syödä autossa jätskiä. Hyi ällö, että se takapenkki oli likainen yäk.Alkuperäinen kirjoittaja v:Isi vei minut usein pienenä ostamaan jäätelöä, mutta autossa ei sitä saanut syödä (eikä mitään muutakaan) vaan herkullinen jäätelö piti ahmimalla ahmia kitusiin parkkipaikalla.
juu, ettei tuu hiivaa. Kertoi ystäväni aikoinaan. Ja nyt sillä omille lapsille sama "koulu" =0)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En. Ja ihmettelin sitä todella paljon. Vieraat tietysti sai pitää. Myöhemmin olen jostain muualta kuullut, että oikeasti olisi hyvä nukkua ilman alkkareita. Silloin alapää saa tuulettua. Mutta tiedä häntä sitten mikä on totta..Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Vitsailetko?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yöllä ei saa pitää pikkuhousuja jalassa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän mies ei suostu vieläkään muuttamaan rivariin koska luulee että on nimenomaan rivari-ihmisten juttu tuoAlkuperäinen kirjoittaja outojako:tulipa vaan mieleen kun itse pohdin lapsuudesta sitä kun monen pihalla ei sanut talvella leikkiä jotta piha näyttää siistiltä eikä lumeen olla koskettu.
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin outoa:Kaverini sitten laittoi ovensa kiinne ja
söin 'salaa'
tosin jouduin puolet eväistäni antamaan kaverilleni tai hän kertoisi isälleen
joka joko heittää minut keskellä yötä pihalle yli 16km päästä kotoani ilman että bussitkaan kulkee tai ottaa evääni pois kuten isä minullekin asian itse ilmoitti räyhätessään
Arvatkaa olenko sen jälkeen kyseiseen kaveriin yhteyttä pitänyt.
Muistan kun kaverini perheessä oli aina päivällinen klo 17.30, siitä ei ikinä joustettu.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yks tuli mieleen, ei tosin ollu kaveriperhe vaan hoitopaikka missä joskus aina oltiin yötäkin. Nukkumaan mentiin tiettyyn aikaan ja aamulla oli pakko olla sängyssä klo 9 asti vaikka heräsin aina jo aikasemmin. Ei saanu nousta.
Hieno tapa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Muistan kun kaverini perheessä oli aina päivällinen klo 17.30, siitä ei ikinä joustettu.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yks tuli mieleen, ei tosin ollu kaveriperhe vaan hoitopaikka missä joskus aina oltiin yötäkin. Nukkumaan mentiin tiettyyn aikaan ja aamulla oli pakko olla sängyssä klo 9 asti vaikka heräsin aina jo aikasemmin. Ei saanu nousta.
No sepä onkin hiton outoa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Muistan kun kaverini perheessä oli aina päivällinen klo 17.30, siitä ei ikinä joustettu.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yks tuli mieleen, ei tosin ollu kaveriperhe vaan hoitopaikka missä joskus aina oltiin yötäkin. Nukkumaan mentiin tiettyyn aikaan ja aamulla oli pakko olla sängyssä klo 9 asti vaikka heräsin aina jo aikasemmin. Ei saanu nousta.
eikäAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:Erään perheen lapset eivät saaneet sanoa edes yläasteikäisenä että on kakkahätä vaan piti sanoa että on puuppa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Erään perheen lapset eivät saaneet sanoa edes yläasteikäisenä että on kakkahätä vaan piti sanoa että on puuppa.
Se oli oikeasti niin omituista...tosin sit jälkikäteen selvisi että perheen äiti oli /on hieman latvalaho. Muistan tän varmaan siksi, että sen perheen vanhin poika oli aivan mielettömän ihanan näköinen ja joutui sitten puhumaan tuolleen hassusti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikäAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:Erään perheen lapset eivät saaneet sanoa edes yläasteikäisenä että on kakkahätä vaan piti sanoa että on puuppa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Erään perheen lapset eivät saaneet sanoa edes yläasteikäisenä että on kakkahätä vaan piti sanoa että on puuppa.
No on se outoa kun ei tosiaan yhtään joustettu ja lapsille tuli huutia jos olivat 5 minuuttia myöhässä..Alkuperäinen kirjoittaja provo:No sepä onkin hiton outoa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Muistan kun kaverini perheessä oli aina päivällinen klo 17.30, siitä ei ikinä joustettu.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yks tuli mieleen, ei tosin ollu kaveriperhe vaan hoitopaikka missä joskus aina oltiin yötäkin. Nukkumaan mentiin tiettyyn aikaan ja aamulla oli pakko olla sängyssä klo 9 asti vaikka heräsin aina jo aikasemmin. Ei saanu nousta.
Meinas kuset valahtaa housuunAlkuperäinen kirjoittaja jeps1:Erään perheen lapset eivät saaneet sanoa edes yläasteikäisenä että on kakkahätä vaan piti sanoa että on puuppa.
Siis tää ei voi enää olla totta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Mun kaveri joutui pesemään koko niiden saunan juuriharjan ja tolun kera kun pieraisi löylyssä. Muutenkin niiden äiti oli ihan järjetön siivousintoilija ja esim. pöydästä ei saanut nousta ennenkuin oli rikkaimurilla imuroinut sylinsä, ettei tule muruja lattialle.
Tämä tapa tuntuu olevan nykyisinkin useammassa lapsiperheessä. Ex-mieheni tytär joutui ala-asteikäisenä äitinsä luona iltakasilta nukkumaan(vaikka oli seuraava päivä vapaa), ja sai nousta vasta klo 10. Hemmetin pitkä aika...Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Yks tuli mieleen, ei tosin ollu kaveriperhe vaan hoitopaikka missä joskus aina oltiin yötäkin. Nukkumaan mentiin tiettyyn aikaan ja aamulla oli pakko olla sängyssä klo 9 asti vaikka heräsin aina jo aikasemmin. Ei saanu nousta.