3 alle 3 v lasta...
Varmasti on stressiä ja väsymystä. Oletteko yhtään pystyneet irrottautumaan lapsista? Ainakin loma perheestä tekis varmaan terää silloin tällöin.
Mie oon 157-senttinen, ja ryntäät on 75D. Ja mun mielestä nämä on ihan liian isot mulle, esim. sopivien yläosavaatetuksien löytäminen on melkonen ongelma.
No pikkusen on outoa käytöstä, aikuiselta mieheltä. Luulis olevan hieman kannustavampi...
Etkä tee yhtään väärin, vaikka huijaatkin. Tosin mie itse kyllä karjaisin kotona siihen malliin, että jätkä tajuais jo kerrasta....
Varmaan jos olisi koko ajan ohjelmoitua tekemistä(muovailut, askartelut, maalailut yms.), niin vähentäis tappelua. Ohjais isomman tekemään toista, ja pienemmän toista jos ei ole mahdollista tehdä samaa.
Huoh, ja iloista Joulua vaan kaikille...
Leivo kaikille perhekunnille kakku ja jotain pientä, pitäs aikuisille riittää. Lapsille sitten jotain pientä kivaa.
Ostaisin lapselle sen, mitä itse luulisin lasta ilahduttavan(siis mihin itsellä on varaa). Tai sitten lähettäisin vaan kortin...ja ehkä pikkuisen rahaa(en välttämättä).