Petivaatteet eriparia!!!

• Viestiketjun aloittaja kokkelis
  • Ensimmäinen viesti
kinuski
Haittaa ja paljon. Tää on yks mun monista neurooseista... Pakko olla samaa sarjaa pussilakana ja tyynyliinat, ja lakana oltava samaa sävyä. Mut ei mua haittaa jos jollain muulla on eriparia.

Mä en ikinä vois laittaa "eriparisia" pussilakanoita. :eek: Ne näyttää jopa kaapissa kamalalta kun on kaikki erivärisiä ja erikuvioisia. Kuten pyyhkeetkin :ashamed: :ashamed: Mä myönnän.. Mä järjestelen kaapeissa olevat lakanat ym värien mukaan... Ja kaikki yliräikyvät pistän kiertoon...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mä en ikinä vois laittaa "eriparisia" pussilakanoita. :eek: Ne näyttää jopa kaapissa kamalalta kun on kaikki erivärisiä ja erikuvioisia. Kuten pyyhkeetkin :ashamed: :ashamed: Mä myönnän.. Mä järjestelen kaapeissa olevat lakanat ym värien mukaan... Ja kaikki yliräikyvät pistän kiertoon...
Tämä oli kuin minun suusta! :LOL:

Rollolainen
Meillä on iso parisängyn peitto, johon menee siis yks pussilakana, mutta sen kans laitetaan kaveriks se toine iso pussilakana mikä meillä on. tai sit kaks pikkuista aluslakanaa mitä löytyy

En osais enää nukkua kahdella eri peitolla :D

Pitää olla samanlaiset. Tyynyliinoja on sit useampaa väriä, kun meillä on tyynyjä ihan hirveesti sängyssä :) Ja ne pitää olla mieleiset, kivoilla kuvioilla eikä mitään monivärisiä hirvityksiä :x

Yhteistyössä