Pienin prinsessamme sai nimen

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
seita-maria carelia ei sovi alkuunkaan yhteen :eek: ei sitte mitenkää päin. ja tuuliki viel. :eek: tää on just näitä nico-petteri jårgeninpoika pällejä.
juu me ollaan ihan pällejä :D ja vaikka ei asutakka lähelläkä ainuttaka lähiöö vaan aivan keskellä mettää ni esikon nimi on lähiönimi :D hui kauheeta ku mua pelottaa :D tosin sillon ku likka sai nimensa ni asuttiin pk seudulla muitten pällien seassa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
seita-maria carelia ei sovi alkuunkaan yhteen :eek: ei sitte mitenkää päin. ja tuuliki viel. :eek: tää on just näitä nico-petteri jårgeninpoika pällejä.
Mikä sun nimi on?
Lasten nimet?

Kaunis nimi ap <3
Kiitos :) Eikös nimen tarkoitus ole kuvastaa lasta tai miellyttää vanhempia, kai teilläkin jokin syy on siihen mikä nimi lapsella on, olkoon syy muotinimi, erilaisuus tai vaan se että se kuulostaa kivalta tai että nimellä on oikea tarina? Ja muistakaa, jos lapsi ei nimestään pidä niin hän voi sen vaihtaa jos siihen tulokseen tulee ;)

Ihan kiva nimi, ja mun mielestä muut sopii hyvin kyllä yhteen...paitsi Tuuli.
Ensin kun luin tuon nimen, niin olin :eek: Mutta kun sitä vähän aikaa kelaili, niin se rupesi kuulostamaan ihan hyvältä nimeltä. Eipähän ole ainakaan mitäänsanomaton tylsä nimi.

Yhteistyössä