Nyt on lasten toivelahjat ostettu!

Esikoinen 5v toivo pakuganeja, ostin sen starttipaketin. Keskimmäinen 4v. himos nukenvaunuja, nuorin 3v tahto nukenhoitotavaroita, ostin ammeen jossa tarvikkeita.
Onneks ei ollu miljoonan euron toiveita, ni pysty kaikki toteuttaa :) Ja tietty kaikkee pientä lisäks, askartelutarvikkeita, tarroja, muutamia pieniä leluja, yöpuvut, pörrösukat....
Paljon paketteja lapsille, just niinku mun mielestä jouluun kuuluu :xmas:
Enää muutama lahja aikuisilta ja sukulaisten lapsilta puuttuu, sit on kaikki hallinnassa. Outoo ollanäin ajoissa asian suhteen!

Missä vaiheessa muiden jouluostokset on, ja mitä on lapset toivonu?

Pikkupoikien pehmeät paketit ovat vasta tulossa (kiitos hm:n ale-myynnin) eli molemmille huppareita, t-paitoja ja farkut. Kakkonen on pitkään toivonut uutta kivääriä, joten sellainen tilattiin. Kolmonen toivoo kovasti sellaista koottavaa dinoluurankoa ja kiitos anopin, sellainenkin on tulossa, lisäksi kolmoselle on paketissa kasa Gogoja joita keräilee.
Esikoinen saa tänä jouluna meiltä vain pehmeitä paketteja + joitakin dödö ja hajustejuttuja, kummisetä ostaa uuden kännykän.

Eli meillä ei ole vielä kuin pari pkt valmiina,mutta hyvin vaiheessa kylläkin. :D

minulla
Huomenna lähen loput lahjat ostaa ja minäkin olen muihin vuosiin verrattuna hyvissä ajoin liikenteessä. Toki on jo muutamia kaapissa odottelemassa mutta ne viimeset hankinnat jääny yleensä sinne viimeselle viikonlopulle.
Meillä 7v tyttö toivonut mm: hello kitty talo, ISO pehmo koira, hello kitty penaali, betshop maailman lemmikit(nuo on hommattu) Lisäks tulee yökkäriä ja muita kivoja juttua esim:pussilakanaa ym.
Poika 5v toivo mm: Kitaraa, legoja, vakoilulasit(edellä mainitut hommattu) ja hänelle myös tulee vielä nuita muita juttuja.

Taas kerran on tullu vähän liikaa....mutta entäs sitten :)

halipupu
Meillä 5v. poika toivoo Brion isoa junatallia (80?), mutta sitä ei osteta, koska sai synttärilahjaksi jo sellaisen pienemmän. Toivoo kyllä kaikkia muutakin kallista, mutta ei mun mielestä tartte aina ostaa sitä mitä lapsi toivoo, jos se on liian kallis tai muuten epäsopiva. Meillä toivotaan myös Bakuguneja (kirjoitetaan näin) ja eno saa ostaa ne jos löytää. Lahjat alka olla kasassa, jotain vaatetta (yöpaitaa yms.) aion vielä ostaa jos pääsen kaupoille.

Wii-konsoli tilattu, ja siihen yksi peli ostettu. Nukkekotitavarapakkaus kaapissa, Lassie dvd:t kassissa... ja tänään vien lapsen isän(exä) lahjaostoksille. Ostamme jotain pientä lisäksi, koska konsoli ei ehdi jouluksi tulemaan :ashamed:

Tänään pääsen jouluostoksille :heart: Jotakin jo hankittuna...mutta tänään ostan isommat eli esikoiselle petshop talo,barbie ja siihen semmonen setti missä barbien hevonen ja vaunut,prinsessa peli ja mitähän vielä...kuopukselle semmonen kirahvi keinu :) Kuopukselle jo fisher pricen laugh and learn nalle ostettuna...

Yrtti
lapset on niin pieniä (4v 3v ja 1v), etten ajatellut aluksi ostaa heille mitään. Saavat kuitenkin paketit mummoilta ym. ei noilla vielä ole toiveitakaan.
No, kaupassa törmäsin kivoihin dubloihin, joten ostin ison paketin lapsille yhteiseksi.

Kummitytölle on lahja ostettu, me aikuiset ei toisiamme lahjotakaan.

clivia
MUn kuopus,10 vee on toivonut koottavaa ja maalattavaa lentokonetta.Ei oo poika paljoo pyytäny,sellaisia saa muutaman varmasti ja kaikkee muutakin on luvassa.
13 vee on toivonut pelejä tietokoneelle,niitä saa.
16 vee sai lempibändinsä keikalle lipun (on maaliskuus keikka) ja tänään tulee postissa saman bändin levy.
Kaikki saavat jotakin pientä mieluista.
Kaikki saa jotakin sellaista mitä on toivonut ja lisäksi ylläreitä =)

vieras
Mulla kans lapsille pääosin jo lahjat hommattuna. Kummilapselle ja hänen siskolleen puuttuu vielä. Ihmeen aikasessa olen liikenteessä minäkin.
Meillä ei lapset osanneet oikein esittää mitään tiettyä toivetta vaikka miten yritin kysellä. Eivät oikeen selkeesti noista kuvastoistakaan ilmoittaneet mitä haluavat. Vanhempi (8v) puhu koiramäentalosta ja sellasen hommasin tykötarpeineen. Vähän kyllä jäi nyt mietityttämään et onko liian lapsellinen ku neiti ilmottikin tässä yks päivä ku kysyin onko leikkinyt ap-kerhossa ko talolla et se on ihan tyhmä. :(

Yhteistyössä