vieras
Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Juuri niin. Sita juuri eilen ihmettelin noissa viesteissani. En ole tallaiseen asenteeseen tormannyt yhdessakaan muussa maassa. Hyvin mustavalkoinen absolutisti/alkoholisti-asetelma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Mutta miksi ei voisi, siitahan tassa on kysymys? Ei se pari lasia viinia tee hanesta yhtaan huonompaa lastenvahtia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Ihmisten alkoholin sietokyky vaihtelee. Itse ainakin olen huppelissa kahdesta viinilasillisesta. Mutta edelleen miksi pitäisi lapsia hoitaessaan juoda pari lasillista viiniä? Eikö sitä aikaa pysty olemaan ilman?Alkuperäinen kirjoittaja S:Mutta miksi ei voisi, siitahan tassa on kysymys? Ei se pari lasia viinia tee hanesta yhtaan huonompaa lastenvahtia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
No riippuu ihan tyypistä. Mun sisko olsii humalassa kahdesta lasista viiniä, ja minä olisin krapulassa jo yhdestä pullosta siideriä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja S:Mutta miksi ei voisi, siitahan tassa on kysymys? Ei se pari lasia viinia tee hanesta yhtaan huonompaa lastenvahtia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Tassa ei olekaan kysymys etta han ei pystyisi olemaan ilman, mutta en ymmarra miksi sille pitaisi jotkut rajat asettaa. Jokainen vastuuntuntoinen aikuinen tietaa rajansa itse, mina en niita voi toisille asettaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmisten alkoholin sietokyky vaihtelee. Itse ainakin olen huppelissa kahdesta viinilasillisesta. Mutta edelleen miksi pitäisi lapsia hoitaessaan juoda pari lasillista viiniä? Eikö sitä aikaa pysty olemaan ilman?Alkuperäinen kirjoittaja S:Mutta miksi ei voisi, siitahan tassa on kysymys? Ei se pari lasia viinia tee hanesta yhtaan huonompaa lastenvahtia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Koska esim. mieheni sisar on ulkomaalainen ja varmasti juo viinia joka paiva lounaan/illallisen yhteydessa. Kylla han kovasti ihmettelisi jos alkaisin sita hanelta kieltamaan lastenhoito reissun yhteydessa. Toki han fiksuna ihmisena tottelisi minun kaskyani, mutta mina en ala aikuisia ihmisia kaskemaan, kun en nae takalaisessa alkoholin kaytossa yhtaan mitaan vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Ja en ymmärrä kans, että miksi juuri silloin pitäs juoda yhtään mitään, kun olet lupautunut hoitamaan toisen lapsia? Miksi ei voi juoda sitten kun keikka on ohi, jos niin paljon tekee mieli? Mie ainakin nauttisin paljon enemmän siitä siideristä, kun mulla ei olisi yhtään lasta huushollissa.
Kyllä lapsen vanhempi voi päättää, että hänen lastaan hoitava henkilö nauti hoitoaikana tippaakaan. Jos ei hoitajalle sovi, menisi meillä ainakin hoitja vaihtoon.Alkuperäinen kirjoittaja S:Tassa ei olekaan kysymys etta han ei pystyisi olemaan ilman, mutta en ymmarra miksi sille pitaisi jotkut rajat asettaa. Jokainen vastuuntuntoinen aikuinen tietaa rajansa itse, mina en niita voi toisille asettaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmisten alkoholin sietokyky vaihtelee. Itse ainakin olen huppelissa kahdesta viinilasillisesta. Mutta edelleen miksi pitäisi lapsia hoitaessaan juoda pari lasillista viiniä? Eikö sitä aikaa pysty olemaan ilman?Alkuperäinen kirjoittaja S:Mutta miksi ei voisi, siitahan tassa on kysymys? Ei se pari lasia viinia tee hanesta yhtaan huonompaa lastenvahtia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä lapsen vanhempi voi päättää, että hänen lastaan hoitava henkilö nauti hoitoaikana tippaakaan. Jos ei hoitajalle sovi, menisi meillä ainakin hoitja vaihtoon.Alkuperäinen kirjoittaja S:Tassa ei olekaan kysymys etta han ei pystyisi olemaan ilman, mutta en ymmarra miksi sille pitaisi jotkut rajat asettaa. Jokainen vastuuntuntoinen aikuinen tietaa rajansa itse, mina en niita voi toisille asettaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmisten alkoholin sietokyky vaihtelee. Itse ainakin olen huppelissa kahdesta viinilasillisesta. Mutta edelleen miksi pitäisi lapsia hoitaessaan juoda pari lasillista viiniä? Eikö sitä aikaa pysty olemaan ilman?Alkuperäinen kirjoittaja S:Mutta miksi ei voisi, siitahan tassa on kysymys? Ei se pari lasia viinia tee hanesta yhtaan huonompaa lastenvahtia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis! Kyllähän se tilannekin vaikuttaa. Miksi LAPSENVAHDIN pitäisi juoda juuri lapsia vahtiessaan mitään? Varmasti hänellä on muulloin otollisempia tilaisuuksia nauttia alkoholia määrästä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylla tama aina yhta paljon ihmetyttaa kun Suomeen palaa, miten kieroutunut suhde alkoholiin tassa kulttuurissa on. Se on kaikki tai ei mitaan.