Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo!:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En pistäisi pahakseni.
Ja se on sentään mun sisko. Luotan siihen melkein yhtä paljon kuin hevoseeni.
Se kyllä varmaan määränkin kanssa osaisi käyttää harkintaa oman viinapäänsä ja olonsa mukaan, en lähtisi sanelemaan tarkkaa rajaa.
Ei tarvi sitten ihmetellä jos sossuntädit tulee kolkuttelemaan, kun siskos on joutunut viemään lapsen taksilla terveysasemalle korvakivun yms. takia, koska ei ole selvin päin ajellakseen itse autoa.
Miten pöljä voi olla?
Sulla vissiin on niin umpiluupäinen systeri, että jos sille ei tiukasti sano, että kaksi saat ottaa, niin se vetää tapulin tillin tallin siinä lapsia vahtiessaan?
:hug: sitten vaan sulle, mun sisko ei ole niin järkijättö.
Mites ne joilla ei ole ajokorttia? Hakeeko sossu niiltä heti arvauskeskuksen ovella kersat pois, kun taksilla joutuvat tulemaan?
On mennyt sen verran mielenkiintoiseksi, että ei edes tajuta niin yksinkertaista asiaa, että
lapsen kanssa kotona tulee olla vähintään yksi TÄYSIN selvä aikuinen ihminen. On se kyllä kumma, jos tämä ei ole ihan itsestäänselvää.
Saisinko tähän sitten ihan jonkun lakitekstin??
Esimerkiksi yhden saunaoluen juonut on vielä kykeneväinen auton rattiin, eiköhän se ole silloin kykeneväinen hoitamaan lapsiakin.
Ja kuten jo sanoin, tunnen siskoani sen verran, että se ei kuitenkaan itseään humalaan joisi mun lapsia vahtiessaan. Ei mun tarvitse sille erikseen mitään määrää ladella, minkä saa ottaa tai ei saa ottaa.
Ja sikäli kuin se edes asiaan liittyy, jos se olisi täällä yön yli muksuja vahtimassa (eli ehkä saattaisi harkita sen yhden oluen juomista) niin se olisi todennäköisesti miehensä kanssa, joka ei ota sitäkään vähää mitä systeri ehkä joskus ja jouluna.
Mikä ihme siinä on, ettei minkäänlaista välimuotoa käsitetä olevan olemassakaan? Jos ottaa, on varmasti ympäripäissään, tai sitten ei ota.