**TOUKOTAAPEROT06**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macadamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään ei ole viel ainakaan oksua tullu, vaikka Ida onki syöny jo aika hyvin.

Vähän eilen mietin, et mitenköhän käy viikonlopun, ku ollaan tosiaan maksettu se keikka ja hotelliki. Eli parisen sataa ois menny ihan kankkulan kaivoo :((( mut jos ei tää tilanne tästä ainakaa paljon huonompaa mee, ni eiköhän me miehen kanssa päästä lähtee(toivottavasti meistä ei kumpikaa sairastu, pitäkää peukkuja).

Olen tänää kotona, vaikka piti olla pitkä koulupäivä. Aamun luennot oli vaan peruttu sairastapauksen vuoksi ja iltapäivän päätin skipata Idan vuoksi. HUomenna ois ainaki pariksi tunniksi pakko mennä.

MIes on kaupoilla hakemassa mustetta tulsotimeen(et saahaan viimeisteltyy kummien lahjat) ja ruokaa huomisille hoitajille. Mies siis edelleen on saikulla siitä kädestä ainaki tammikuun puoleen väliin, kun sillä on silloin se magneettikuvaus.

Mun ystävä oli plussannu <3 :) ihanaa, mutta niin kateutta aiheuttavaa ;) Jos mulla ei olis järkee, meillä olis varmaa jo kolmas tulossa, jos se ois mahollista :) mutta kyllä niitä ehtii koulun jälkeeki. Harmittää ystävän plussaus vähän sikski, ku me muutetaan sinne Hesaan päin kesällä ja ne tietysti jää tänne :( ja opiskelijoina ei ehkä oo varaa kovin usein reissata... mut oon mä tietysti ilonen niitten puolesta haluisin vaa olla täällä avuksi.

Täällä ollaan edelleen taudin kourissa. Essi piti päikkäreiltä herättyään niin kovaa meteliä, että oli pakko varata lääkäriaika ja tulehdushan siellä korvassa taas jyllää. Tällä kertaa vain toisessa. Nyt jään minä vuorostani kotiin sairastamaan tuon kirpun kanssa. Ei omassakaan olossa kehumista ole. Flunssaa pukkaa.

Eiköhän Antsukan humppareissu toteudu. Harvemmin mahataudit pitkään kestää.

Pitää alkaa taikoa ruokaa tuolle lapselle ja odotella miestä töistä.

Pidetään peukkuja että Anstukan poppoo pääsee nauttimaan "lomastaan".

VP:n sakille kans paranemisia.

Me ollaan kans kotona oltu koko päivä ja ollaan vielä huominen. Sama flunssa taitaa jyllätä jo viidettä viikkoa. Eilen käytiin lääkärissä ja se ehdotti et oltais kotona ja huilailtas. Huiltattu ei kovin paljon olla mutta sisällä ollaan koiran lenkkejä lukuunottamatta oltu. Teppejä eli teletappeja ollaan välillä pistetty pyörimään niin saan tytön pysähtymään edes hetkeksi. Onneksi legot on kans in joten niiden kanssa ei tule riehuttua. Vähän mietin mitä työpaikalla tykkäävät kun tietävät että mieheni on lomalla mutta onneksi tietävät että on myös koko ajan raksalla ja siksi kykenemätön hoitamaan tyttöä. Olen sitten vaikka palkattomalla jos jotain sanovat. Tuli niiin tarpeeseen lepo itsellekin. Typy heräs aikaisemmin päikyiltä tänään kuin minä.

Mies oli eilen talolla jotain yhteen asti yöllä. Ihan sairasta touhua mutta kohta se onneksi loppuu. Heräsin puolenyön aikaan ja säikähdin ihan kauheesti ku se ei ollutkaan kotona. Vastas vaan puhelimeen: oon hengissä, maalaan, nuku, moi. Aamulla se taas kahdeksan maissa heräs ja lähti. Iltapäivällä pyörähti syömässä ja taas mentiin. Neiti kyselee koko ajan isin perään ja vaikea selittää missä isi aina luuraa. Onneksi saavat viettää pari viikkoa lomaillen ja kaksin päivät.

Vähänkö Tuukalle on hampaita pukannut. Miten musta tuntuu että vasta kirjoittelit et ku teillä on vasta muutama suussa ja nyt jo täysrivi. Eikös 16 ole saldo aika pitkään. En kyl tiedä. Ajattelin et jos ihan takahampaat tulee sit joskus ku rautahampaatkin. Tiedä sitten. Meillä on tai siis melkein on 13 hammasta. Eli 13 on läpi mutta esim takana hammas ei ole tullut kuin vasta puoliksi läpi ja se taitaa olla nyt mikä neitiä kiukuttaa. Valitettavasti tyttö on perinyt minulta nämä mammutin hampaat.

Minä en ole vieläkään laskenut Essin hampaita. Kyllä niitä ihan kiitettävä rivi alkaa olla.

Lääkekuuri ei ole vielä purrut ihan toivotulla tavalla. Räkä lentää ja tytöllä on huono olla. Annoin vielä särkylääkettä päikkäreille, että saa nukuttua. Ei tekisi unet pahaa minullekaan... Pitää vain hoitaa pari työjuttua alta pois. Viikonloppuna on kaks suurta konserttia, mutta sitten jäänkin noista iltatöistä lomalle =)

Tein jättiläisannoksen makaroonilaatikkoa ja pannukakun. Kyllä maistuu! Keitän tässä itselleni kahvit ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Ihanaa olla kotona. Mua ei kovin herkästi saa jäämään sairaslomalle, vaikka sairas olen itsekin. Jäin siis virallisesti hoitamaan Essiä, mutta kyllä tällä kunnolla olisi saanut pari päivää sairaslomaakin.

Lääkärikäynti helpotti vähän äitiäkin, koska otin jo peloissani putket puheeksi. Niitä ei vielä edes harkita, koska Essi on tulehdusten välissä todettu terveeksi. Nyt on siis neljäs kuuri menossa tälle syksylle. Miehellä on ollut putket pienenä ja siltä on myös leikattu kitarisat. Nykyään ei käsittääkseni noita kitarisaleikkauksia ihan herkästi tehdäkään, mutta putkien kanssa ei aikailla. Katsotaan nyt. Lääkärin mukaan vain kasvaminen auttaa...

Nyt sitä kahvia! (Nauroin muuten minäkin Tuukan seikkailuille =D Huipputyyppi!)

Hitsi miten monta kuuria Essi on joutunut syömään. Tietty hyvä et on tautien välissä kumminkin ollut terve. Kuulosti muuten niin söpöltä se joulujuhla :-)

Mimmi oli tosi lämmin aamulla -ei sinänsä mitenkään outoa, yhtenä aamuna mittasin lämmön tässä taannoin ja se oli muistaakseni 38,2c mut tiesin et tytöllä oli vaan ollu tosi lämmin... Ei ol epk:sta soitettu ja ihan reippaasti typsy aamulla heräsi. Mä nukuin pommiin ja myöhästyin töistä 15min. mut onneks ei ollu mikään katastrofi tällä kertaa.

Mukavaa viikonvaihdetta ja parantumista taudeista!!!!!

Mä tapan aikaa kotona kun tyttö nukkuu ja mitään ei oikein kiinnostais tehdä.

Mun mies soitti just ja se oli saanut työpaikan!! Hei, meidän elämä alkaa asettua uomiinsa =)=)=) Vähän veti jo mieltä matalaksi kun kuultiin irtisanomisesta ja talon kanssa on ollut, tai siis budjetin kanssa, ongelmia ja vielä tuon tytön hoito on stressannut mutta näin ne järjestyy. Budjetti pitää, hoitopaikka löydetty ja nyt vielä työasia järjestyi. Miehellä on säännöllinen työaika ja näin ollen luultavasti tullaan pärjäämään yhdellä autolla. Voidaan viedä lapsi hoitoon autolla ja mun ei tarvitse kikkailla bussien sekä rattaiden kanssa. Parempaa joululahjaa ei oltas voitu toivoa tai saada. Nyt mä rupeen pehmittämään miestä vauvajutuilla ;) Tuskin tarvii hirveesti pehmitellä mutta ehkä kannattaa odottaa kuitenkin koeaika ja sen sellaista.

Viikonloppuja!!

Meillä tyttö oli siis ihan terve ku käytiin lääkärissä keskiviikkona. Yskää ja vähän nuhaa mutta muuten terve. Toivottavasti VP teidän neiti paranee pian ja korvat pysys kunnossa.

Ikävää tuo Essin korvien tulehdukset :/ Toivottavasti loppuisivat pian kokonaan!
Minä itse sairastin pienenä toistakymmentä korvatulehdusta ja putket sitten lopulta laitettiin. Aina kuulemma kitisin ja itkin korvien takia, yötä päivää. Vaan ihmekös tuo.

Miklullakin taitaa tuo 16 hammasta olla nyt kun tuo kulmahammas viimein puhkesi.

Minäkin pidän peukkuja että Antsukka pääsee keikalle!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Onnea Nasulle ja miehelle uudesta työpaikasta! paistaa se aurinko jne..., eikös vaan?

Voi Essiä ja korvavaivoja. paranemissäteitä sinnepäin, sekä äidille että tyttärelle ;o)

Lillille on sit tulossa leijonavauva. aiotko selvittää sukupuolen etukäteen?

Tuukan hampaat ovat tosiaan pukanneet läpi aika vauhdilla, kun kerran alkuun pääsivät. se eka hammashan tuli vasta 11kk ja vielä pari kuukautta sitten hampuja oli vasta kuusi... sitten tuli toiset kuusi kerralla ja viime viikolla viimeisimmät. en mä vannomaan mene onko niitä 16, mutta pikaisesti kurkattuna luulisin...

en tiedä mikä tuksuliinia nykyään väsyttää, mutta hän on heti hoidosta tullessa aivan poikki. joka päivä hänet kuulemma joutuu herättämään päikkäreiltä, eli unet jäävät kesken. kotona sitten jaksaa valvoa juuri ja juuri puoli seiskaan, seiskaan, kunnes kurvahtaa väkisin. nytkin nukahti tuossa vartti sitten - laitoin omaan sänkyyn selälleen ja samassa alkoi tasainen tuhina ;o)
tuukan tutkimusretket on ihan jokaöisiä, mutta vain tuon yhden kerran hän on nukahtanut lattialle (näin ainakin äiskä uskoo... tai sitten ollaan nukuttu ukon kanssa, eikä olla herätty - mutta en usko...). täytyy varmaan alkaa lukita ovet, ettei joku kerta pikku-ukko vaella pihalle. onneksi ei vielä saa ulko-ovea auki (??).
mun sisko kulki unissaan pienenä. hänet on haettu mm. karjakeittiöstä keskellä yötä. lieneekö tällainen taipumus periytyvää??

meillä on muuten taas huonon syömisen kausi (kotona). nytkin meni iltapalaksi vain kuivia talk-muruja ja pari lusikallista jogurttia.. onneksi hoidossa kuulemma syö hyvin.

Antsukka lienee parhaillaan Jyskälässä, joten hauskan illan toivotukset tulee myöhässä. jos sitten toivottais vaikka huomiseksi pikaista paranemista hang-overista!
me lähdetäänkin aamulla ajamaan mummulaan. tullaan kyllä illalla jo takas, kun ei noita koiria voi jättää pissattamatta. mun siskot on molemmat tulossa kans mummulaan ja toivotaan, että veli kans. on tuukalla huomenna touhua, kun kolmen serkun kanssa saa pöhköillä ;o)

mukavaa viikonloppua!

Kiitos kiitos myötäelämisestä!

Mä olen myös ollut pienenä korvapotilas ja olenkin usein sanonut äidilleni et miten ihmeessä on jaksanut yh-äitinä mua hoitaa. Onneksi tätini asui sentäs samassa kaupungissa ja olin aina välillä yökylässä jotta äiti sai nukkua. Olin aika pieni kun laitettiin putket mutta kerkesin kuitenkin oleen kipeä useamman kerran. Yöt olen heräillyt nelivuotiaaksi saakka ja toivon todella että meidän neiti ei siinä olis tullut äitiinsä.

Mites muuten te muut koiran omistajat hoidatte lenkit? Te ette koskaan valita että joudutte menemään lenkillä huutavan taaperon kanssa. Viihtyvätkö teidän lapsukaiset vielä niin hyvin rattaissa vai oletteko saanut vuoroteltua lenkit silleen ettei lasten tarvii olla mukana?

Käytiin äsken koko porukka talolla ja näin ekan kerran keittiön laatat ja tytön huoneen, tietsikkahuoneen ja osan muista seinistä valmiina. Pikkuhiljaa alkaa fiilis muuttoon tulla mullekin. Tähän asti olen kokenut kaiken niin negatiivisesti juuri näiden vastoinkäymisten takia ja sitten kun olen viettänyt aikaani talolla hommissa yhteensä varmaan kolme tuntia koko aikana. Se ei ole tuntunut yhtään omalta mutta nyt rupesin jo odottamaan muuttoa. Parempi myöhään kuin.... Talolla huomasin että en ollut laittanut typylle vaippaa lainkaan. Pari tuntia oltiin kaiken kaikkiaan reissussa ja kuivin housuin tultiin kotia. Uskomaton pidättäjä jos haluaa. Vaippa tuli heti ihan pissaan kun laitoin jalkaan.

Tosi ihana kuulla Nasun perheen ilouutiset! Onnea teille!!!

Päikkäreiden jälkeen Essin olo näytti jo helpommalta, eli taitaa lääkkeet alkaa purra. Onhan meillä toivoa, kun kuuri kuitenkin kestää ens viikon puolelle ja perjantaina jäädään lomalle yli kahdeksi viikoksi. Jospa siinä olisi tarpeeksi aikaa toipua ja tammikuussa menisi jo paremmin.

Meidän koira ei hirmuisesti ole lenkkejä vailla. Aamulla käytän viedessäni Essin tarhaan tai jos ollaan kotona, niin mies on Essin kanssa sisällä. Päivällä käytän hakiessani Essin tai päikkäriaikana ja illalla Essin nukahdettua (myös ollessani yksin kotona). Eniten tulee valitusta siitä, ettei mies osallistu koiranhoitoon kuin pakon edessä, eli ellen ole kotona.

Huomenna on ihanan paljon vapaata. Ruhtinaallisesti viiteen asti =) Viettäkää ihana viikonloppu. Joulustressi on kielletty!

Meinasin lukee kaikki viikon jutut, mutta ei. Niitä oli niin paljon ja haluun nukkuun. Mies just soitti, et menee taas myöhäsempään. Ja sen ku piti tulla yheksän jälkeen... Käytiin Jennn kaa eilen siel neuvolas/lääkäris. Typyllä oli edelleen toisessa korvassa tulehus, joten sai uuden antibioottikuurin. Tällä erää jäi sitte rokotus saamatta. Kaveri kerto influenssa rokotuksen auttavan vähän korvatulehuksiinki, joten sovin terkan kans, et mennään ens viikolla siihen rokotukseen. Tehostusta ei ehitä kyl enää saamaan. Jennan tarkkoja mittoja en osaa teille kertoa, ku valopää otti sitte mukaansa Jennan aikasen äitiyskorttinsa eikä Jennan omaa neuvolakorttia. Pituutta oli kummiski tullu puoles vuodes 7 cm eli nyt hän on 84cm pitkä. Paino on jo yli 12 kg, mut tarkemmin en muista. Sekä terkka että lääkäri oli ihmeissään Jennan puheen määrästä:) Kuulema harvinaista tuossa iässä, tiietään:)

Mun kurkku ei sit selvinny vieläkä. Hyvin lääkäri kyl tutki, teki jopa alapäätutkimuksenki:) Varmaan se kurkku sieltä johtuuki. Mut mitään ei löytyny. On kuulema joskus yleistä ja menee ajan kans ohi. Hoh hoi. Pani kyl verikokeisiin. Jospa sitä sais maanantaina mentyä, ku alko tänään se kolmen viikon loma:) Muuten oli kaikki hyvin niin sikiöllä ku äitilläki. Mun maha on iso ja terkan puheista sain vähän samaa käsitystä, ku se mittaili sitä "jotain" mittaa. Mut nyt nukkuun.ZZZZZZ.

Hei kaikille pitkästä aikaa! Ja terveiset Saksasta! Ollaan hengissä (just ja just) muuton jäljiltä. Kovasti tuntuu Toukokuulaisissa 06 flunssa pyörivän, toivottavasti parannutte kaikki pian! Me oltiin viime viikko eristyksessä kun Theo sairastui vesirokkoon. Näppyjä oli joka paikassa (myös suussa, korvissa, jne.) mutta nyt alkaa helpottamaan. Itsellänikin atooppinen iho vaivaa pahasti muutosta aiheutuvan stressin, uusien olosuhteiden, raskauden jne. takia. Niin tosiaan Theosta tulee isoveli sitten ensi kesänä. Mut menenpä vielä lukemaan teidän kuulumisia kun pitkästä aikaa sain netin käyttöön :) Mukavaa viikonloppua kaikille!

tuksu nukahti just äsken. kolmelta ollaan noustu taas touhuamaan...
mä en viitsi mennä enää sänkyyn, kun lähden kohta koirien kanssa lenkille ja kasilta koetetaan päästä lähtemään sinne mummulaan. ollaankin viimeksi käyty siellä kesäkuussa.....

meillä koirien lenkit tehdään niin, että mä lenkitän ne aamulla (iskä on tuksun kanssa) ja iskä illalla, kun tuksu jo yleensä nukkuu. meidän koirilla on niin hyvät rakot, ettei yleensä mitään päivälenkkiä tarvi tehdä. kumpikaan koirista ei ole koskaan tehnyt tarpeitaan sisälle (paitsi yhden kerran muistan, mutta silloin nuusku oli kuralla eikä ollut päivällä pystynyt pidättämään...) ja ne pyytävät kyllä selkeästi ulos jos hätä tulee. keväisin ja kesäisin koirat saa olla pihassa narun päässä kun ollaan kotona, mutta ei niitä näin talvella tule kovin usein enää illalla ulos laitettua.

onnea Miialle tulevasta pikkukakkosesta!

luin just lehdestä, että jyskälän nightwishin keikka on jouduttu keskeyttämään runsaan savun takia ja ihmiset on ohjattu ulos paviljongista. joku pieni palonalku kai jossain katolla... keikka on kuitenkin pystytty viemään loppuun. toivottavasti Antsukalla on ollut hauskaa.

mut nyt mä menen pukemaan ja kohta herättelen ukon, että se kerkeää ajamaan parran yms...

Miten mulla ei tuo savu-uutinen yhdistynyt ollenkaan Antsukkaan?! Just luin saman lehdestä aamulla. (Essi tuossa kuuntelee tyytyväisenä PMMP:n Puuhevonen-levyä. Oli äitin mielestä vielä turhan rauhattomat sovitukset näin pienelle, mutta en millään jaksanut lähteä yläkertaan kaivelemaan muita levyjä, kun tyttö pyysi musiikkia. Oman taudin takia ei viitsi nyt hulluna laulaa, kun on huomenna sellainen keikka missä pitää äänen toimia.)

Yritän pyytää pappaa käymään tänään meillä. Ne on nähneet Essin kanssa viimeksi isänpäivänä, eikä vieläkään mielellään poistuta kotoa, että saa toipua tuo tyttö. Nytkin rappaa korvaa ja haluaa tunkea tuohon kipeään korvaan suunnilleen kaiken, mitä löytää... On Jennan kanssa sitten muutakin yhteistä "vaivaa" kuin tuo korvatulehdus, puheripuli nimittäin =)

Miialle paljon onnea! Ja täällä kuume vain kasvaa...

Katoppas, vai on Miiaki liittyny joukkoon tummaan eli meihin kakkosen saajiin:) Onnex olkoon vaan hirmusesti. Millos teillä maaginen päivä on?

Jenna ei millään lailla näytä, et korva ois kipee. Ei sillon aikasemminkaan. Nyt ei oikein tietäis mistään koko asiasta. Aikasemmin se kuume pani hälytyskellot soimaan. Typy ei ees haro korviaan.

Mutta nyt käyn lukees eilen kesken jääneet teiän jutut ennen ku mies tulee syömään. Jenna simahti...

Pakko tulla vielä ilakoimaan Nasun perheen puolesta juttunne luettuani. On se mahtavaa, että kaikki alkaa noin kivasti selviämään. Joskus se voi olla niin "pienestä" kiinni. Vai et oo ollu raksalla töissä ku kolme tuntii. Heh heh, mun piti muinoin päästä sinne aina ku ukkoki oli, mut eipä meillä ollukka termiittiä. Nykyään siitä ei varmaan tuliska mitään. Hyvä ku saa ees kotihommia tehtyä, on niin äitissä kiinni koko ajan. Oon tainnu hiukka passata pilalle:( Eipä vaan ukkoa kuulu, joten taidan alotella siivouksia, ku typyki nukkuu. Tervehtymisiä itse kullekkin. Toivotaan, että Essin korvat alkas pikku hiljaa laantumaan. Meilläki ukko syyttää mua Jennan tulehuksen jatkumisesta, ku oon joutunu olla aivan menossa näin joulun alla. On pitäny järkätä kaiken karvasia jouluruokailuja ym. ja Jenna on joutunu oleen millon missäki, ku ukkohan ei voi töiltään joustaa. Grrrr. Eli mun syyhän se tosiaan yksistään sitte onki...

Paranemisia kaikille! Ja onnea Miiam perheelle!

Joo se keikka keskeytettiin ja me jouduttiin pihalle kahteen otteeseen ilman takkeja..ja eihän se fiilis enää ollu sama. Ne oli ehtiny soittaa vissiin neljä biisii ennen sitä palojuttua. Ei siellä sisällä kyllä savua sen palon vuoksi ollu(vaan niitten kaikkien mahollisetn tuleheittimien ja rakettien vuoksi), vaan se palo oli jossain rakenteilla olevassa siivessä tai vieressäolevassa rakennuksessa. Vähän epäselväksi jäi ja oli se koko tilanne aika epäselvä. Ekaksi haettiin bändi pois lavalta ja kaikki valot sytty..ja sit vasta hetken kuluuttua joku vaivautu kertomaan yleisölle, et mikä vikana ja sitteki meiät ohjattiin just sinne mis se palo oli :/ Mut tulipahan sekin nähtyä ja muuten oli kyllä oikein antoisa (ehkä vähän väsyttävä) reissu.

Idallakin oli ollut hauskaa ja typy vaikutti ihan terveeltä jo tänään :) MUt nyt nukkumaan, vaikka tekis mieli kirjotella vaikka mitä.

No voi höh Antsukka miten kävi keikalla... Mut kiva et oli kummiskin muuten onnistunu reissu.

Mimmi on tosiaan kuumeessa, nyt kyllä ihan pirteä mut tiän mittaamattakin et lämpöä on -eikä ruokahalua ole oikein nimeksikään.. Onneksi sentään jugu upposi -samoin maitoa juo. Tytsyllä on myös semmosta outoa ihottumaa takareisissä ja pohkeissa, aiemmin oon luullut niitä molluskoiksi mut nyt kun ne levis (alkoivat nousta jo ennen tota kuumetta) ylöspäin ni en tiä mitä ne kun ei ne mihinkään rokkoonkaan sovi, eivätkä kutise tms.

Tässä muuten Mimmin höpsötystä; mä kutsuin Mimmiä kullaksi niin vastas: 'ei' ja mä kysyn et vauvakos sä ootkin johon Mimmi vastas 'nukke.' ;-)

Mimmillä on kasvanut jalka 0,5cm parissa kuukaudessa ollen nyt 13cm pitkä, hienoihin goretex-kenkiin ei mahdu enää villasukka mutta onneksi toppakengät on vähän isommat.. Joululahjaks omalle tylleröiselle ostin nuken sattarirattaat (haa, löysin semmoset tummat -ei aina vaaleenpunasta kiitos..;-), Brion vaaleenpunasen (!hehehe) pienen ralliauton ja sit viä puiset (omanimi)kirjaimet vaikka oveen laitettavaks. Olihan tossa sit jo paljon, enhän mä mitenkään hemmottele tuota höpsiäistä, enhän..;-D Nyt tuo tuli tähän ja huutelee: 'äitii, kultaa'...

Onnea Miialle!!

Vai onnittelinkohan mä jo?? No mitäs sitten, onnea tarvitaan aina.

Ollaan aamusta asti oltu talolla hommissa ja nyt tuntuu jäsenissä. Mies jäi vielä sinne ja toivottavasti tunnin sisään kotiintuis. Huomenna muuttotarkastus ja vähän sitä sun tätä kesken mutta ei kait se siitä jää kiinni. Aika tahtoo olla kortilla kun en kuitenkaan kerinnyt kovin paljon siivota ja lisää sotkua tulee koko ajan kun laminaattia laittavat ja listoja yms. Pitäs vielä päästä siivoamaan kunnolla ja tietty kantaa tavarat ja siivota tämä vanha kämppä perjantaihin mennessä. Nyt kaivattas enempi ku koskaan mummoja lähellä jotta voisivat hoitaa iltatoimet ja itse pääsis tekeen hommia. Ilta on niin lyhyt kun seitsemältä alkaa jo puuronkeittämiset ja sitten muut iltatoimet ja töissä olen kuitenkin neljään. Lauantaina ajateltiin lähteä jo joulun viettoon mummojen luokse ja raksa saa odottaa sellaisena kun on meitä takas. Tekis niin hyvää lähteä sillon la iltana vähän ottaan vinettoo ja tanssimaan. Viimeksi heinäkuussa olen käynyt sillai pitkän kaavan mukaan. Mieskin tarviis muuta ajateltava välillä.

Ihana Mimmi =) Toivottavasti tauti talttuu nopeasti.

Voi räkä kun Antsukan reissu ei mennyt ihan putkeen. Tuommoisia reissuja kun ei kovin usein tule eteen.

Nyt heippa ja huomiseen. Mä lähden taas vaihteeksi pakkaamaan...

Yhteistyössä