Tänään ei ole viel ainakaan oksua tullu, vaikka Ida onki syöny jo aika hyvin.
Vähän eilen mietin, et mitenköhän käy viikonlopun, ku ollaan tosiaan maksettu se keikka ja hotelliki. Eli parisen sataa ois menny ihan kankkulan kaivoo

(( mut jos ei tää tilanne tästä ainakaa paljon huonompaa mee, ni eiköhän me miehen kanssa päästä lähtee(toivottavasti meistä ei kumpikaa sairastu, pitäkää peukkuja).
Olen tänää kotona, vaikka piti olla pitkä koulupäivä. Aamun luennot oli vaan peruttu sairastapauksen vuoksi ja iltapäivän päätin skipata Idan vuoksi. HUomenna ois ainaki pariksi tunniksi pakko mennä.
MIes on kaupoilla hakemassa mustetta tulsotimeen(et saahaan viimeisteltyy kummien lahjat) ja ruokaa huomisille hoitajille. Mies siis edelleen on saikulla siitä kädestä ainaki tammikuun puoleen väliin, kun sillä on silloin se magneettikuvaus.
Mun ystävä oli plussannu <3

ihanaa, mutta niin kateutta aiheuttavaa

Jos mulla ei olis järkee, meillä olis varmaa jo kolmas tulossa, jos se ois mahollista

mutta kyllä niitä ehtii koulun jälkeeki. Harmittää ystävän plussaus vähän sikski, ku me muutetaan sinne Hesaan päin kesällä ja ne tietysti jää tänne

ja opiskelijoina ei ehkä oo varaa kovin usein reissata... mut oon mä tietysti ilonen niitten puolesta haluisin vaa olla täällä avuksi.