**TOUKOTAAPEROT06**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macadamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulin viä täällä kurkkaamaan..ei oo nuita töitä nii paljoo.. Hymyilyttää Lilli sun teksti; 'Itsepäs kerjäsin tätä'. ;-) Onneks olotilalle on _hyvä_ syy :-O Ja mitä pottailuun tulee (taas kerran, oikeesti, mä oon pimee..) niin äitini sanoi veljieni kakanneen vaippaan vielä 4-v...(tiä tekeekö muisti kepposet vai oikeestiko on noin ollu.) ja sit vielä ovat olleet yökastejiloita pitkälle kouluikään -eikä mitään vikaa kuiten ollu. ;-o

Piti päästä pikasenn lukemaan teiän jutut. Oon ny vähän pihalla Nasun hoitojutuista, ku en ehtiny lukeen kunnolla niitä aikasempia juttuja. Mutta luin "rivien välistä", et teiän typy ei sit ilmeisesti oo enää samassa hoidossa.

Lilli, pitikö kysellä, et joko on jotain vaivoja ym. Mut kerroitki jo ihan kysymättä:) Ilmenikö ne plussauksen myötä vai oliko niitä jo ennestään? Mähän tein testin pahoinvoinnin alettua.

Soitin tänään neuvolaan ja melkeinpä ilmotin, et verikokeisiin on päästävä:) Hmmm. Mies vähän ihmetteli puhelun jälkeen mun käytöstä, heh heh. Mut pakko täs oli hommaa saada eteenpäin. Verikokeisiin ei kuulema pääse, ku lääkärin lähetteellä. Sattu sit sopivasti, et ens to, ku on muutenki mun ja Jennan neuvolat, on lääkärineuvola. Joten pääsen suoraan lääkärille ja toivon mukaan sit verikokeisiin tai selviää joku muu syy kurkulleni. Eipä tuosta kauheesti haittaa oo, mut kyl se vaivaa.

Jennan pottailut on niin ja näin, menny vähän takapakkia. Joskus harvoin se pyytää potalle, aina mitään ei kumminka tuu. Ja ku sen laittaa potalle, ni se pyrkii heti karkaamaan. Joskus lirauttaa vähän pottaan ja loput karatessaan lattialle. Saas nähä viittisinkö pitkällä joululomallani keskittyä asiaan vähän tarkemmin vai jääkö se sinne pitemmille lomille. Tavotteena ois kumminki saada se kuivax ennen toisen syntymää eli ennen Jennan kaxvuotispäivää. Saa nähä kuinka äijän käy.

Mut nyt nukkuun, ku ei ukostaka oo mitään kuulunu, joten taitaa tulla vasta puolen yän jälkeen. Ei mut tohon on vielä pakko kommentoida. Miehen firman pikkujouluissa sen työntekijän muija valitteli, et ku sen ukko tulee aina niin myöhään kotia. Siis normi neljän jälkeen... Arvakkaa meinasinko revetä... Sanoin vaan, et no meillä tullaan siinä yhen mais yöllä, ku isäntä tekee lähes koko ajan iltavuoroa + kaikki muu firman pyöritys päivällä. Tajus sentäs sen jälkeen olla hiljaa. Mut öitä:)

moro "pitkästä" aikaa - oisko neljän päivän tauko ollut kirjoittelussa..... en vaan ole jaksanut kirjoittaa, vaikka lukemassa oonkin käynyt teidän jutut.

Macadamia: mä lopetin imetyksen abt 1½ kk sitten. hienosti kävi, eikä tuukka ole tissiä sen koommin kaivannut. eilen hän tosin katseli, kun mä vaihdoin puseroa ja halusi vähän kokeilla, että tuleeko vielä maitoa - no eipä tullut. tuo oli ihan eka kerta kun tuollaista kokeili ;o)

tuukalle nousi aamupäivällä kuume. oletan taas johtuvan hampaista, koska kuolaa valuu taas ja ruokakaan ei maita (paitsi jogurtti). äsken sain annettua särkylääkkeen jogurtin seassa. päikkäreille tuukka ei ole rauhoittunut lainkaan, vaikka aamulla noustiin normiaikaan 4.30. todennäköisesti sinnittelee iltaan asti ja sitten simahtaa joskus kuuden maissa yöunille..

toivottavasti Lillin pahoinvointi ei ylly ihan mahdottomaksi.
ja toivotaan että Satu saa lääkäristä apua ensi viikolla. miten se sun kurkku oirehtiikaan?
mullahan on jo pitkään ollut kausiluontoisesti sellaista vaivaa, että mä vähän niinkuin röyhtäilen tauotta. en siis oikeasti röyhtäile, mutta koko ajan nousee ilmaa kurkkuun. pitäisi mennä mahalaukun tähystykseen, mutta se kuulostaa niin kauhealta..... mulla kuulemma todennäköisesti on mahalaukun läppä (???) jotenkin väljä.. (voi jesus näitä mun lääketieteellisiä termejä)

pottailu on meillä edelleen ihan "lapsenkengissä". sitten joskus kun meillä saadaan kakkaa pottaan, niin mä varmaan juoksen ympäri kotikatua näyttelemässä miten upeaa pökälettä meidän poika vääntää ;o) että älä Nasu murehdi, et sä ole yhtään kahjo kun iloitsit pienestä kikkareesta.

mä olen ilmeisesti jotenkin alitajuisesti luopumassa pikkukakkosajatuksesta, koska jo unissanikin oon luetteloinut sellaiset vauvatarvikkeet, jotka annan ystävälleni (jolla la juhannusaattona)... no, katsotaan miten elämä vie.
tuntuu vaan, että tälläkin hetkellä koko maailma on raskaana/saanut juuri vauvan. mulla on odotusaikaa ja isoa mahaa kauhea ikävä ;o)

asiasta viidenteen - kiva että selänteille tuli vihdoinkin tyttö!
lisäksi just viime viikolla mietin, että mikäköhän on kurrien pojan nimi, kun siskot ovat alissa ja odessa. no, sehän luki heti seiskassa tai jossain - paulus... jännä! mä en noita alissaa ja odessaa käsitä lainkaan (suoraan sanottuna mun mielestä ihan hirveät nimet), mutta paulus on kiva.

nyt tuksun kanssa sohvalle pötköttämään ja unta koettamaan.
mukavaa lauantai-iltaa!

Va-paa-päi-vä =) Ihanaa! Harmillista on vain se, että Essi on kuumeessa. On ollut ihan hyväntuulinen, eikä ole erityisen räkäinenkään. Toivotaan nyt, että menee helposti ohi. Mies lähtee työreissulle ens viikolla ja mullakin olis paljon tekemistä...mutta tätähän tämä pikkulapsen hoitaminen on.

Mulla tuo kakkosajatus vahvistuu koko ajan, tulee uniin ja saa varmaan kohta tökkimään kortsuihin reikiä =D

Eipä kävis harkinnassakaan meillä yksikään Kurrien lasten nimistä. Mutta on tosi hyvä, että ihmiset antavat lastensa nimiksi kaikkia erilaisia. Ei oo kiva, jos koulussa samalla luokalla on neljä Essiä.

Kamala komento taas: "äiti, kone pois." Pitää totella, kun pieni nuhanenä käskee.

Hassu kun Essi osaa jo noin hyvin ilmaista itseään sanoin. Meillä huudetaan kun halutaan jotain mihin ei sanat riitä. Paljon niitä on mutta ei vielä itsensä ilmaisuun kovinkaan monta. Joka päivä kyl yllättää :)

Meillä on ihan mahdoton keimailija nykyään. Koko ajan keksii uusia tapoja liikkua ja ilmeilee ihan mahdottomasti. Nyt keksi kun syödään niin yhtäkkiä rupeaa haaveilemaan toinen käsi poskella ja samalla silleen hennosti naputtaa sormillaan pöytää. Hetken päästä tekee sellaisen kulmien alta kurkkauksen ja katsoo äitin ilmeitä. Yleensä äitä naurattaa vaikkei sais kun ollaan ruokailemassa. Muuten kun leikkii niin välillä mennään jättiläisen askelilla polvista kiinni pitäen ja välillä sipsutetaan varpailla ja toisinaan mennään pakilla tai sivuaskelilla. Tätä jaksaa tehdä vaikka kuin kauan ja menee rundia kämpän ympäri ja aina peilin kohdalla muistaa katsoa miltä näyttää.

Päivällä oltiin kauppaan menossa ja sanoin pue puku niin äiti käy vessassa. Hetken päästä tyttö tuli kumpparit jalassa ja puku päällä katsomaan mikä kestää. Hanskatkin oli sutassut mutta ne oli jäänyt makkaralle kun ei osannut laittaa puvun alle. Aika hyvin kuitenkin. Aamupäivän se leikki toppatakki, sadehattu, lapset ja kumpparit päällään. Mitään ei saanut ottaa pois ja takkiakaan ei saanut avata vaan heti nykäs vetskan kiinni. Voin olla pulassa kunhan ehtii teini-ikään kun nyt jo vaihtaa vaatteitaa koko ajan. Onneksi vielä kelpaa kaikki eikä vaan satasen maksavat farkut ;)

Minuun ei myöskään iske Kurrien lasten nimet vaikka tykkäänkin et pitää olla vähän erikoinen. Nyt lähden tekeen kaurarieskaa kun mies varmaan kohta saapuu raksalta kotio.

Ei meillä vielä pukea osata. Lapaset on ainoat, mitkä onnistuu.

Oon töissä. Ja herrajee, että riittääkin tekemistä! Varmaan pitää yöhön asti pakertaa... Essi sairaana ja tosi hankalaa järkätä vapaata, ettei tarttis ainakaan pitkiä päiviä olla hoidossa. Äiti tekee siis työnsä yöllä ja mies joustaa aamuisin. Onneksi loma on nurkan takana.

Nyt töiden kimppuun hophop!

Täällä töissä taas. Eilen katsottiin pitkästä aikaa ihan kokonainen elokuva keskeytyksettä. Nautinnollista =) Tänään on taas myöhään iltaan asti töitä, kun on jäänyt vähän rästiin... Essi on miehen kanssa kotona. Toivottavasti kuntoutuu ilman lääkekuuria. Tähän mennessä ainakin näyttää hyvältä ja huomenna on mullakin ihan lyhyt päivä, eikä tartte kuin päikkäreille viedä hoitoon.

Nyt pitää mennä. Kiirettä pitää. Mukavaa viikkoa kaikille!

Huh huh. Kyllä mä odotan ensi viikkoa enempi ku joulua. Just juoksin ruokkiksella kauppaan ostaan pakollisimpia. Ikuna en saa autoa ja mies ei kerkee kauppaan ja rattailla pääsis mutta kilometri voi tuntua loputtomalta kun on kiipeävä ja huutava lapsi rattaissa. Itse tahtois kävellä mutta sit kestät vielä pidempään se reissu. Pakko siis kipittää nopee ruokkiksella kauppaan. Huomenna jos ruokkiksella juoksis postiin viemään kortit. Keskiviikoksi tilasin lääkärin tytölle kun räkätauti ei hellitä millään ja haluan että korvat katsotaan uudestaan. Sinne mennään sitten bussilla ja melkis 10 euron keikka pelkkiin matkoihin. Uskomattoman kallista mennä täällä julkisilla.

Siitä piti vielä sanoa että aika reippaasti meidän tyttö jaksaa kävellä kun koira käytetään usein nykyään tai oikeastaa lähes aina että aluksi tyttö istuu rattaissa ja sitten kun pinna menee niin saa itse kävellä. Eilenkin mentiin kyl ilman rattaita ja sanoin vaan et nyt ollaan lenkillä ja kävellään reippaasti. Ja kyllähän se kävelee. Jaksaa tosi pitkiä matkoja kokoisekseen. Sellaisen puoli tuntia kävelee ihan helposti ja hetken huilaa ja taas mennään. Vielä kävelee tai juoksee niin sukkelaan että ihan voin sanoa itsekin käveleväni koko ajan. Ei mennä mitään mateluvauhtia :)

Mukavaa viikkoa minunkin puolesta =)

Nasun typsyn touhuille taas täällä hymyilen. :-D Mä vielä odotan et Mimmi alkais kunnolla juosta, käveleekin kyllä mut ei silleen reippaasti eli kauppareissut jaksaa viä istua -mut sit siellä kaupassa mennäänki sitte kovaa kyytiä hyllyltä toiselle kun siellä se tahtoo 'poiss, poiss' -hassua, muuten sanoo s-kirjaimen t:nä (pissa - pitta). Oon kyllä sitä mieltä et kovin isoks / vanhaks meillä ei rattaita käytetä, ens kesänä varmaan jo vähenee käyttö paljon. Musta on hassua kuskailla jotain isoa hyvin kävelevää 3-vuotiasta rattaissa, saati 4v ellei ole jotain erityistä syytä (lapsi sairaana tms). Mimmi ei myöskään enää oikein viihdy matkarattaissa -hassua kun kotona olisi usein niihin kiipeämässä 'kyyytiin'.. Ai joo, hieman nauratti yks päivä: Mimmi oli kyykyssä lattialla ja hoki 'kyytiin' ja kun katoin minkä päällä kyykisteli niin se oli semmonen vauvaduplolego-lentsikka....;-D

Vai on Essillä taasen vaivaa, kurjaa! Mites Jenna, korvatulehdus taisi parantua hyvin? Ja Tuksu; tuliko hammas?

Munkaan korvaan ei Kurrien lasten nimet soi kovin kauniisti mut ne on niin makuasioita nuo nimet. Mimmiä en ois oikeeksi nimeksi ikuna laittanu mut oli syntyessään niin topakka paketti et matami mimmi tuli siitä ;-). Masuasukkinimi taisi olla jörrikkä jos oikein muistan...:-o (on niin kaiho olo kun miettii raskausaikaa vaikka se olo olikin tooosi raskas ja supisteli niin paljon)

Joululahjoista; tein kummitytölle sen collegehupparin ja onnistuin mokaamaan sen hiukan, kyllä mä sen nyt kehtaan antaa mut ottaa päähän se moka (vaikee selittää) ja käyttöön ei vaikuta, esteettinen vaan. Sit sain tehtyä kolme verhoa, nyt on vähän uutta ilmettä meillä.

Ajatus katkes..Mukavaa viikkoa kaikille!

Voi maca kun asuisit lähempänä ostaisin sut meille verhojen ompelijaksi. Itse olen tumpelo ja en omista edes konetta ja verhot pitäs saada uuteen kotiin. Onneksi monet vanhoista varmaan käy ens hätää mutta sitä ilmettä ei silleen vaihdeta ;) Verhot tekee paljon sisustuksesta.

Jenna oli tänään taas pitkästä aikaa hoidossa, eikä ollu mitään hätää. Kuume laski parissa päivässä, ku sai kuurin. Korvat pitää tarkistuttaa torstaina, ku meillä on ne neuvolat ja mulla lisäx se lääkäri samalla. Kurkku ei siis oireile muulla tavoin, ku et sielä on niin ku joku pala joka pitäis nielasta. Tosi vaikee selittää.

Mulla on huomenna työn puolesta reissu Sotkamoon. Käydään yhellä yritysvierailulla yhteistyökumppanilla ja sitte ne tarjoo meille käynnin Katinkullassa ja ruuat Rossossa. Ihanaa vaihtelua. Matkoihin menee vaan neljä ja puol tuntii:( Käytännössähän se tarkottaa sitä, et kauimmaisena reissuun lähtijänä joudun lähteen kotoa seittemän jälkeen ja takas oon joskus ilta yheltätoista. Hoh hoijaa. Pikku järkkäily taas Jennan kaa. Mies ku menee iltaan, ni saa viedä joskus päivän mittaan typyn hoitoon. Käly lupas, et Jenna sais jäädä niille yöx, mut ukko ei haluis sitä. Tulis kuulema liian pitkä päivä. Koitti jo kysyy, et onko mun pakko mennä. Heh heh, kai mäki kaipaan joskus vaihtelua. Syksyllä jo jätin yhen "pakollisen" kahen päivän reissun väliin, ku mies ei tykkää laittaa Jennaa yöhoitoon eikä "voi" ite joustaa töiltään, vaikka oma yritys onki. Mielenkiintonen yhtälö. Mut ilmeisesti se huomenna tulee sit mielummin ite aikasemmin töistä ja hakee typyn, ku antaa sen jäädä yöhoitoon:) Niinpä niin, kyllä sitä joustoa pitää löytyä puolin ja toisin.

Mulla on pitsa uunissa ja nälkänen perhe oottelee ravitsevaa iltapalaa :)

Mä ite oottelen perjantain nightwishkeikkaa ja yöpymistä hotelissa + iltamenoja miehen kanssa. Lauantaina lisäksi aiotaan palata vasta illalla. eli ostoksilleki jää aikaa. Muuten onki vaa edelleen tehtävien tekoa ja sitä samaa koko ensikevät, joten ehkä mä lakkaan jankuttamasta niistä.

Idalla ja isillä menee loistavasti <3 oli ihana tänää katella vähä salaa, miten ne leikkii, ku mä tein tietsikalla hommia. Ne lauleskeli ja hassutteli nii, että Ida vaan nauraa räkätti <3 Nyt ei enää niin paljoa Idalta kyyneleitä ja itkuakaa tuu, ku ennen.

Mut pitsaa kattomaan(ja jos joskus ehtis kommentoimaaki jotaa)

Satun tilanteen ymmärrän niin hyvin nyt kun mies on käytännössä aina töissä. Juuri sain joulukortit rustattua ja nyt pitäs käyttää koira, hakea päivän posti ja tietty aamulehti ;) ja tehdä ruokaa ja sit jos vielä kerkeän niin paketoin lahjoja.

Aamulla meidän neitillä oli mieli tosi herkässä ja raivostui isille joka kehtas tulla lenkiltä ja työpaita päällä!! Siis mustalla paidalla valkoisia maaliläiskiä ja siitähän se riemu syntyi. Oli isin alistuttava ja otettava paita pois että tyttö rauhottui kun kokeili äänialojaan tuossa keskellä keittiötä. Välillä meinaa usko loppua tuon omantahdon kanssa :) Tänään neiti oli taas uudessa paikassa hoidossa ja pelkkää positiivista kuulin. Ihanaa kaiken sen jälkeen. On niin omatoiminen, kiltti ja hyväntuulinen että tosi helppo hoitaa. Päikkäritkin oli kestänyt kolme tuntia. Oli muuten itse muituttanut hoitajaa että lappu, kun laittoi syömään ilman ruokalappua =)

Samskutin Antsukka kun tuli nälkä. Vähän tekis mieli pitsaa... koitahan jaksaa pakertaa ja tietty rentoutua viikonloppuna!!

Eikä ollut ihan eka kerta, kun Antsukan ruokajutuista tulee nälkä, vaikka olis just syönyt =) Haluan Antsukan meille kokiksi, Macan ompelijaksi ja Sintun hoitamaan koiraa...heh.

Ollaan Essin kanssa vielä kotona, kun tauti vaivaa ja tavoitteena on mahdollisimman lyhyt tarhapäivä. Tein sitten yli puolen yön töitä ja meinaa vähän väsyttää. Tänä iltana on tärkeä keikka ja anoppi tulee hoitoavuksi, kun miehelle tuli työreissu. Vähän jänskättää, kun se ei ole koskaan laittanut Essiä nukkumaan ja nyt tyttö on lisäksi vähän kipeä... Onneksi on toinen mummu lähellä.

Eilen oli pk:n joulujuhla. Aivan ihana! Essi oli kirppuna lentäjän perässä ja leikki käsillä laulujen mukana. Tosi hyvin pärjäsi moneen muuhun lapseen verrattuna. Ei siis ole mikään äitin sylivauva enää...sniff. Sain istua rauhassa penkissä mummun kanssa ja Essi oli "lavalla" muiden ryhmäläisten kanssa.

Nyt kipin kapin esiintymisvaatteet kuntoon ja pyykit kuivumaan. Ette arvaa, miten paljon odotan, että tämä viikko on ohi! Sitten on nimittäin enää työpaikan joulujuhla "huolena". Se on kyllä niin hyvin hanskassa, ettei tartte juuri stressata =)

Minuu väsyttää. Taas ollaan valvottu :( Ensin ei itselle tullut uni ja sitten kun olis nukuttanut niin tyttö heräs itkeskeleen. Heräs 2-7 välillä kuusi kertaa joten ei siinä paljon kerennyt itse levätä.

Täällä kans odotetaan ensi viikkoa jotta saadaan muutettua ja stressi ehkä vähän vähenisi. Kunpa saisi edes nukuttua joskus... Mies ilmoitti että tänään on käytävä minun katsomassa tapettia tytön huoneeseen kun kuulema seinissä on jotain jotta maalaus ottaa nyt liian koville. Meinasin et yks seinä olis maalattavaa tapettia ja kolme muuta maalipinnalla mutta ei. Voitte uskoa kuin kiinnostaa lähteä rattailla kiertään, siis kävellen, rautakauppoja. Yksi on lähellä ja pari muuta kauempana. Koira tottakai haluaa kans kävelylle ja kuten kerroin tyttömme myös haluaa kävellä. Huutoa taas tiedossa. Äiti ei jaksais ku maata sohvalla. Mies olis itse käynyt ostaan mutta haluun olla vaikuttamassa joten ei ole vaihtareita. Viime päivinä olen kaivannut niin paljon tukijoukkoja jotta sais vähän jaettua tätä taakkaa ja keskityttyä taloon. Itsepä olen osani valinnut :)

Voi Nasu...kamalaa tehdä tuollaisia päätöksiä kiireessä. Just tuon takia meillä on rakennusurakkaa lykätty. Pitää päättää sata ja tuhat asiaa, jotka kaikki vaikuttaa asumismukavuuteen. Jaksa vielä vähän rutistaa. Kohta pääsette muuttamaan =)

Minä täällä yritän pikavauhtia saada työt päätökseen, että pääsen kotiin syömään ja laittautumaan. Peukut pystyyn, että Essi on jaksanut hoidossa.

höh, Nasu - eikös se sun ukkos ehdi autollaan teitä kuskaamaan? voin uskoa, ettei paljon nappaa rautakauppareissut kiireessä pimeässä, kävellen turhautuneen taaperon kanssa.

mun piti alkaa leipomaan vilhelmiinoja, mutta en viitsi kun tuukka kuuluu koko ajan pyörivän tuolla sängyssään. hän meni päikkäreille vasta tunti sitten ja mä toivon, että nyt nukkuisi vielä hetken. jos mä alan kolistelemaan ja touhuamaan keittiössä, niin herra ihan satavarmasti kipsahtaa pystyyn.

me ollaan oltu vielä tääkin päivä kotona, kun tuukan otsa tuntui aamulla hieman lämpimältä. ihan pirtsakka poika on kumminkin tänään ollut, joten huomenna olis paluu arkeen.
lauantaina vissiin pukkasi taas hampaita, koska sitä kuolan määrää ei voi ymmärtää!!! jos mä olen joskus aiemmin sanonut, että tuukka kuolaa, niin se ei ole ollut mitään verrattuna lauantaiseen..... oisko hampaita nyt 16??..... että kohta onneksi loppuu niiden takia kärsiminen ;o)

Essin joulujuhlaesitys kuulosti hauskalta! harmi ettei ryhmiksessä järjestetä mitään vastaavaa.....

Voii Nasu kun vastustaa. Jaksa jaksa vielä! Ja mä haluisin VP:n meille musisoimaan... Mimmi on kova neiti tanssimaan ja omistaapa tuo 2 pientä djembe(?)rumpua..;-) Eilen tytöltä pääsi harmistunut rääkäisy(!) kun vetäisin ompelukoneen suojuksen pois..ehe.

Kävin tuossa alakerran tapettien maahantuojalla ilmaisilla ostoksilla. Se ei ole oikeesti auki ku perjantaisin mutta pimpotin kelloa ja menin sisään. Kysyin saanko katsella ja vastaus oli et joo mutta auttamaan ei keretä. Sanoin et ok, kunhan välillä kerrotte minkä hintasta mikäkin on kun niissä ei ole hintoja. Hetken siinä kyseltyäni se mies kysyi yhdestä maalattavasta et miltä näyttää. No ihan ok, sanoin ja samassa se lykkäs sen mun syliin ja sanoi Hyvää Joulua! Kysyin et oikeestiko saan tän? Joo, vastas vaan ja sanoi kunhan olet kiltisti jouluun saakka. Kysyin vielä et paljonko tässä on ja vastaus oli et 15 metriä ja laita loput ihan mihin lystäät. Kiitin vielä kerran ja kipitin pihalle :) Nyt siis se ongelma ratkaistu. Juu ja miehestä vielä ettei se kerkeis meidän kanssa kiertään kauppoja kun muutenkin vetää aikataulu tiukille ja talolle on matkaa yli 10 km niin matkoihinkin menis aikaa.

Heippa pitkästä (?) aikaa :)

Käy Nasulla onneksi vähän tuurikin, olisipas täälläkin noin ystävällisiä ihmisiä että antaisi jotain ilmaiseksi :D Nimimerkillä: tänään maksoin kauppaan 50 snt koulutodistukseni kopioimisesta.

Satu kyseli vaivoista, minulla oli ennen plussaa ja monta päivää plussan jälkeen aivan loistava olo, ei mitään vaivoja. Sitten oli ne kaksi kaameaa pahan olon päivää, nyt on pahaa oloa ollut satunnaisesti, ehkä kerran päivässä iltasella tulee sellainen ällötys. Ja nyt kuvioon on tullut väsymys, jonka takia en ole koneellekaan päässyt :) Olen siis nukkunut kaikki mahdolliset välit...
Ja jano, yöllä pitää nousta juomaan ainakin kerran :)
Minäkin olevinani ikävöin näitä kaikkia juttuja, niin kuin Nasu. En ikävöi enää :)

Älä sinttu vielä hylkää ajatusta pikkukakkosesta! Jospa joku kaunis päivä... ;)

Antsukka tännekin kokiksi! Ja macadamiallekin löytyisi varmasti ompelijan hommia :D

Tuli minullekin nälkä kun luin Antsukan pizzajuttuja ja sintun vilhelmiinajuttuja :P

Tuukalle jaksuja hampujen kanssa! Miklulle puhkesi viimeinen kulmahammas viime viikolla, ja poika on ollut kuin enkeli sen jälkeen :)

Hyvää viikon jatkoa!

Öinen tervehdys täältä vielä! Mies on reissussa ja minä tapan tylsyyttäni netissä. Meillä oli ihan huikea keikka, jonka takia ei oikein ole nukuttanut, mutta nyt vois kyllä jo kipittää sänkyyn.

Essi oli kyllä jaksanut tarhassa, mutta oli niin kipeä, että huominen ollaan kotona kummitätin, mummun ja minun vuorotteluhoidossa. Meillä ei edes huomaa tuota hampaiden puhkeamista kaiken muun kiukun keskeltä. Tahtonaiseksi mies tyttöä sanookin =) Anoppi oli tosiaan hoitamassa tänään ja kun on vähän arempaa sorttia, niin Essi oli ilmeisesti pompottanut ihan mielensä mukaan =D Tulin kasilta kotiin, eikä ollut saanut neitiä nukkumaan, vaikka se ei ollut edes päikkäreitä nukkunut tarhassa (yleensä on puoli kasilta unten mailla). Sitten tyttö sai mulle kamalan raivarin, kun en suostunut sen vinkauksiin, mm. sänkyyn olisi pitänyt saada paljon kirjoja. Hah. Äkkiä se kuitenkin tajus, ettei äitiä olekaan ihan niin helppo vedättää ja nukahti kuin napista painamalla.

Alkaapa tuntua, että niin käy kohta mullekin. Riemukasta keskiviikkoa teille!

mä heräsin viime yönä kolmen aikaan (tuksu kun normaaliöinä herää just tuohon aikaan) kuuntelemaan, että kuinkas poika noin hiljaa nukkuu kun ei mitään kuulu. vähän aikaa kuuntelin ja sitten ajattelin, että pakko tarkistaa kun ei edes vienoa hengitystä kuulunut. ei varmaan kuulunutkaan kun ei poika ollut sängyssään. ei ollut meidän välissäkään - joo, pakko sekin oli tarkistaa unenpöpperössä..
löysin tukkelin sit keittiön lattialta nukkumasta. hän oli hakenut olkkarista sohvatyynyn, mutta pää oli kumminkin tyynyn vieressä. siinä hän pötkötti pylly pystyssä, täydessä unessa ;o)
mä yleensä herään kaikkiin tuksun touhuihin, mutta nyt en ole kuullut mitään. ties kuinka kauan tuukka on siellä lattialla nukkunut.............. hassu poika!

jokos sä, Lilli, olet selvittänyt lasketun ajan pikkukakkoselle?

kaikille mukavaa pakkas-keskiviikkoa!

Ihana Tuukka!!! <3 :D On varmasti ollut söpön näköinen :)

Pikkukakkosen laskettu aika olisi 6.8.2008, saapa nähdä meneekö taas miten paljon yli. Se oli kyllä tuskaa kun Miklu ei meinannut millään syntyä :)

Nyt taas väsyttää niin paljon että pakko mennä maate hetkeksi, jos Miklukin hetken vielä nukkuisi!

Minua kans nauratti Tuukan touhut =) Ja VP:n tahtonainen =) Meillä on kans nykyään tahtonainen. Eilen tahtonainen ei halunnut lähteä hoidosta kotiin ja hoitotäti sitten sanoi että anna olla hetki ja käytä koira sillä aikaa. Näin sitten tapahtui. Kävin koiran kanssa lenkillä ja tyttö sai leikkiä vielä hetken. Tänään lähdetään extreme matkalle bussilla. Ei olla käyty aikoihin joten voi olla ihmettä.

Lillille jaksamisia!

Yhteistyössä