Piti päästä pikasenn lukemaan teiän jutut. Oon ny vähän pihalla Nasun hoitojutuista, ku en ehtiny lukeen kunnolla niitä aikasempia juttuja. Mutta luin "rivien välistä", et teiän typy ei sit ilmeisesti oo enää samassa hoidossa.
Lilli, pitikö kysellä, et joko on jotain vaivoja ym. Mut kerroitki jo ihan kysymättä

Ilmenikö ne plussauksen myötä vai oliko niitä jo ennestään? Mähän tein testin pahoinvoinnin alettua.
Soitin tänään neuvolaan ja melkeinpä ilmotin, et verikokeisiin on päästävä

Hmmm. Mies vähän ihmetteli puhelun jälkeen mun käytöstä, heh heh. Mut pakko täs oli hommaa saada eteenpäin. Verikokeisiin ei kuulema pääse, ku lääkärin lähetteellä. Sattu sit sopivasti, et ens to, ku on muutenki mun ja Jennan neuvolat, on lääkärineuvola. Joten pääsen suoraan lääkärille ja toivon mukaan sit verikokeisiin tai selviää joku muu syy kurkulleni. Eipä tuosta kauheesti haittaa oo, mut kyl se vaivaa.
Jennan pottailut on niin ja näin, menny vähän takapakkia. Joskus harvoin se pyytää potalle, aina mitään ei kumminka tuu. Ja ku sen laittaa potalle, ni se pyrkii heti karkaamaan. Joskus lirauttaa vähän pottaan ja loput karatessaan lattialle. Saas nähä viittisinkö pitkällä joululomallani keskittyä asiaan vähän tarkemmin vai jääkö se sinne pitemmille lomille. Tavotteena ois kumminki saada se kuivax ennen toisen syntymää eli ennen Jennan kaxvuotispäivää. Saa nähä kuinka äijän käy.
Mut nyt nukkuun, ku ei ukostaka oo mitään kuulunu, joten taitaa tulla vasta puolen yän jälkeen. Ei mut tohon on vielä pakko kommentoida. Miehen firman pikkujouluissa sen työntekijän muija valitteli, et ku sen ukko tulee aina niin myöhään kotia. Siis normi neljän jälkeen... Arvakkaa meinasinko revetä... Sanoin vaan, et no meillä tullaan siinä yhen mais yöllä, ku isäntä tekee lähes koko ajan iltavuoroa + kaikki muu firman pyöritys päivällä. Tajus sentäs sen jälkeen olla hiljaa. Mut öitä