**TOUKOTAAPEROT06**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macadamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitoksia, hassu ja Antsukka!
Toivottavasti hassulla pian tärppää ja uusi raskaus menisi hyvin loppuun asti!
Tottakai minuakin keskenmeno pelottaa, mutta ei sitä parane pohtia sen enempää. Keskenmenollehan ei sitten mitään voi, mutta sydämeni pohjasta toivon että kaikki sujuisi hyvin.

Minäkin luulen että VP:lle tulee kyllä muitakin kivoja "juttuja" elämään, vaikka tämä projekti ei vielä toteutunutkaan :) Sen verran hurjapää olet ;)

Mukavaa sunnuntain jatkoja! Minä jännitän iltaa, BB-finaali!!! :)

tervehdys

tuukka nukkuu myöhäisiä päikkäreitä. viideltä on pakko poitsu herättää, muuten ei kunnian kukko laula....... tänä viikonloppuna on ollut rytmi ihan hukassa - taas.

huomenna olis vielä tiukka päivä töissä, mutta sitten toivottavasti helpottaa. torstai ja perjantai olivat ihan tappotahtisia. mut pelasti se, että oli pakko hakea tuukka hoidosta klo 16. mies teki keskiviikkona 20-tuntisen työpäivän (07-03), kävi nukkumassa kotona kaksi tuntia (klo 04-06) ja sitten taas paahtoi 07-24. ja perjantaina vielä 07-18... no, tää meidän homma on tällaista - välillä ei ole mitään hommaa ja välillä on niin, että ei riitä vuorokaudessa tunnit ;o)

tuukka ei ole enää hoitopaikkansa vauva... ryhmästä on jäänyt pois kolme lasta (äidit mammalomalle) ja tilalle on nyt tullut Daniel (10kk) ja vuodenvaihteessa tulee kuulemma 1v-taapero. vielä yksi paikka on sit mun käsittääkseni avoin.. että tuukkahan on ihan iso poika jo noihin uusiin hoidokkeihin verrattuna ;o)

mä en ole tälläkään kaudella katsonut jaksoakaan tuota bb:tä. taidan olla liian vanha tai jotain, mutta ei kiinnosta sitten pätkääkään...
jos mä jotain jännään tänä iltana, niin sitä pääsevätkö rob ja amber finaaliin amazing racessa...

jouluvalot odottais eteisessä ripustamista. sisävalot sain jo laitettua, mutta ulkovalot pitäisi käydä tuonne omenapuun oksille viskaamassa. mies saa laittaa kyntteliköt ikkunoille, kunhan tulee koirien kanssa metsästä. tiedä sitten, milaista kyytiä kyntteliköt saavat kun tuksu pääsee niihin käsiksi...
mä olen jo ottanut ihan suosiolla hellasta pois uunin lämmönsäätönupinkin, kun tuukka oli koko ajan laittamassa uunia päälle.. videoita ja telkkareitakin hän säätää niin innokkaasti, että saa nähdä kuinka kauan vehkeet kestävät. noukin jo yksi ilta videoista kaksi käyntikorttia, joten kasettiluukusta on vissiin kiva työnnellä tavaroita sisään ;o)
tietokoneen kanssa sentään olen tiukkana, siihen ei tuukka koske sormellakaan.

mukavaa sunnuntai-iltaa :)

Meillä on vähän eri pedagogiikka. Mies mietti jo, että pitäiskö Essillä olla oma tietokone =) Näppis sillä on jo ja tästä läppäristä se on nyppäissyt yhden näppäimen irti. Ai mitkä rajat?!

Mua ihan hävettää eilisillan rilluttelu =S Karkas mopo oikein kunnolla käsistä ja olo on sen mukainen. Onneksi miehellä riitti huumorintaju ja se on antanut mun levätä ja toi limppariakin <3

Pakko mennä nukkumaan, että tästä elpyy.

Huoh. Mä koko viime yön pakkasin unissani ja pitäs varmaan alkaa pakkaamaan ihan oikesasti jos kahden viikon päästä pitäs jo asua uudessa paikassa. Millä ajalla ja energialla?? Vielä kun toi meidän tintti ihan satavarmasti purkaa niitä samaa tahtia. Varasto on niin täysi että sinne ei mahdu edes väliaikaiseen säilytykseen mitään.

VP:lle sanoisin että olen miehesi kanssa samaa mieltä että lapset on vaan kerran pieniä ja vastaavia tilaisuuksia toivottavasti tulee sitten myöhemmin vielä eteen. Etteköhän te jotain keksi :)

BB oli eilen aika tylsä. Ei voi jänskättää kun ne koko ajan kertoo tilanteen :( Sauli kyllä ansaitsi voiton.

Nyt täytyy jatkaa töitä. Tänään meinasin tehdä vähän pidempään kun anopin poppoo on meillä niin ei ole huolta tytöstä. Onneksi. Mies on varmaan tytön kanssa perjantain niin ei tarttes koko viikolla viedä sitä sinne hoitopaikkaan. Sit enää viikko...

Kyllähän se varmasti olis tosi rankkaa olla perheestä erossa. Itse en moista suostuisi harkitsemaankaan. Seuraavan tilaisuuden tullessa meillä on todennäköisesti mahdollisuus lähteä mukaan.

Voi että, kun saisi muuttaa omaan taloon. Tai pankinhan se teilläkin on, mutta just omien mieltymysten mukaan suunniteltu ja laitettu. Meidän vuoro tulee varmaan vasta vuosien päästä. Tsemppiä pakkaustouhuihin. Viimeisin muutto on vielä kirkkaana mielessä...ei mitään hauskinta hommaa.

Vein Essin just tarhaan ja nyt pitää ottaa pikasuihku ja mennä töihin. Uus jakso alkaa ja suunnittelutyötä riittää. Plaah.

Nasulle voimia pakkaushommiin! Muutto on aina stressaavaa, sitten kun on vielä pikku taapero jaloissa...
Meidän muutto tähän kämppään meni suht kivuttomasti, Miklu oli vasta muutaman kuukauden vanha. Ja apujoukkoja oli niin paljon että minun ei juurikaan mitään tarvinnut edes tehdä :)

Miklulla on alkanut yöhulinat :/ Tämä meidän niin hyväuninen poika heräsi viime yönä parin tunnin välein, välillä itkemään ja välillä juttelemaan. Eikä sitten ihan heti nukahtanutkaan uudestaan. Mutta nukkuikin onneksi aamulla puoli kymmeneen! Muutkin viime yöt ovat olleet kaikkea muuta kuin rauhallisia, mutta eiköhän se tästä taas rauhotu... Toivottavasti!

Sintulle voimia töihin!

Niin hulinoidaan täälläkin öisin ja nyt täällä istuu niiiiin väsynyt mamma. Viime yönä taisin nukkua kolme tuntia. Ensin heräili huutamaan neljän vartin välein no ajattelin että otan viereen nukkumaan mutta nukkui niin levottomasti etten minä saanut unta. Kolmelta kannoin takas omaan sänkyynsä ja sit vähän ennen puolta seiskaa soi kello. Anoppikin on meillä mutta se taas ei oikein halua noita yövalvomisia. Kyllä oli ikävä omaa äitiä viime yönä ;) Tänään pitäs käydä ikeassa ostamassa vaikka mitä ja on tosi pirtee olo. sitä ennen toki pitäs jaksaa tämä työpäivä kahlata läpi. Niin sitä vielä että meidän lapsella taitaa kans olla noita kauhukohtauksia mistä olikin kirjoiteltu johonkin keskusteluun. Huutaa ihan hulluna ja mikään ei auta. On ihan muissa maalmoissa ja HUUTAA. Aamulla heräs puoli seiskalta kiljumaan ja itkemään. Siis ihan outoo. Päikkäritkin oli ollut lyhyet ja kohta pitää soittaa anopille että antaa sen hetken pitää ääntä kun herää koska monesti nukahtaa uudelleen itsekseen päivällä. Nyt töihin. Mars mars.

Kylläpä Nasulla vastustaa =/ Yritä jaksaa!

Mun elämä tuntuu melkein lomalta edelliseen jaksoon verrattuna. Ollaan vielä kotona =) Aamut lapsen kanssa on paaaaljon helpompia, kun ei oo koko ajan kiire.

Täällä ei oikeastaan erikoisemmin asiaa. Pitää laittaa naama kuntoon ja lähteä päiväkodin kautta töihin. Mukavaa tiistaita!

Nasulle ja Lillille yöjaksamisia ;o) ja Nasulle myös tsemppiä tulevaan muuttorumbaan, raskasta tulee varmaan olemaan, mutta vaivan arvoista!!

meillä on nyt suihku kunnossa kotona! alkaa miehen remontti siis lähenemään loppua, saunan ja suihkun osalta. muualla talossa kyllä riittää jatkoa, ettei pääse laiskistumaan ;o)

mun on pitänyt jo monta kertaa mainita, että meillä on tuo hampaidenpesu nykyään ihan in ja pop, jopa niin että hampaita pitäisi pestä ihan keskellä päivääkin! tilanne on siis aivan päinvastainen entiseen, koska ennenhän mä en suunnilleen saanut harjaa tuukan suuhun kun toinen väänsi ja käänsi ja rimpuili vastaan. ihmeesti asenteet muuttuu!

mä olen kans sitä mieltä, että VP:n taloudessa tehtiin oikea päätös ;o) noin mekin oltaisiin tehty, vaikka houkuttavahan tuo toinenkin vaihtoehto oli.

Voih, jaksuja huonosti nukkujille! Mimmillä on jokin ihme ripulitauti, ollut lauantaista lähtien; päivisn ei mitään mut sit illalla tulee ihan hirmuisesti..Eli kotona ollaan.. Ja nyt tuo vinkuu syliin joten heippa.

Äh, Mimmiä. On taas ollut huomattavan levännyt olo, kun tyttö on vaihteeksi terve. Koko syksy on mennyt meilläkin enemmän tai vähemmän sairastellen.

Mies lähti kauppaan ja me tytöt pidetään kotia pystyssä. Melkoista hoitovuorottelua tiedossa, kun miehellä tulee työmenoja, eikä munkaan joulunalus mikään rauhallinen koskaan ole. Niin, se ratkaisu ei ollut meidän, vaan me oltiin jo lähtöpäätös tehty. Mutta eipä tuo harmita enää, kun tietää että tilaisuuksia tulee aika ajoin. Tulipahan lähtövalmius taas testattua.

Mun pitää hyökätä tiskivuoren kimppuun.

Äh, kun tuolla piiperöllä on kova halipula, ei suostunut nukkumaan sisällä joten eikun kärrytteleen (kun päikkyjen aikaan on kiva tehä jotain), ihanahan tuo on mutta..

Harmi VP ettei homma ottanutkaan tuulta siipien alle. No, elämä on yllätyksiä täynnä joten eiköhän niitä tilaisuuksia tule niinkuin itse totesitkin.

Turhan aikasin taas marmatin Miklun yöhulinoista, johan se sitten lakkasi saman tien. Nytpä on vielä joka aamu nukkunut puoli kymmeneen, ennenkuulumatonta!

Me ollaan Miklun kanssa kahdestaan tämä päivä, mies menee suoraan töistä pikkujouluihin. Vanhan työpaikan ryyppypikkujoulut ovat vaihtuneet teatteriin ja ravintolaan, sen jälkeen menevät johonkin vanhemman porukan menomestaan. Mies taitaa just ja just ikänsä puolesta päästä sinne sisään :)
Hän on tosiaan työpaikkansa nuorin ja aika lailla vanhempaa porukkaa siellä on muuten.

Joko Mimmin ripuli on hellittänyt? Voi pientä söpöläistä...

Oltiin eilen ja tänään Miklun kanssa joululahjaostoksilla ja suht kivuttomasti meni tähän asti. Ehkä johtuu siitä että ostin kumilapsille lahjat, ne on aika helppoja nakkeja :) Kai sitä muillekin jotakin keksii.....

Hyvää itsenäisyyspäivää jo näin etukäteen!

Lilli, voi vau! Onnee hirmusesti ja kaksinkertasesti. Teillä lykästi sitte heti kerralla ja kunnolla:)

Kävin pikakelauksella läpi teiän kuulumiset tässä miestä töistä ootellessa. Luin rivin sieltä toisen täältä. Vai ei VP:n suunnitelmat sitte onnannu. Siihen en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata:o Olin jo menossa koisaan, ku ukko soitti olevansa tulossa kotiin ja kielsi menemästä nukkuun:)

Me ollaan Jennan kaa toista päivää kotona. Jenna on potenu kuumetta viime viikon keskiviikosta. Sitä on ollu ajoittain lähes 39. Ma soitin neuvolaan ja kysyin pitäiskö mennä lekurille. Terkka kysy korvista ja sanoin, ettei valita niitä. Siihen terkka tuumas, et sit turha mennä lekurille, on kovempi virus vaan. Illalla en jaksanu enää oottaa vaan soitin päivystykseen. Niin lähettiin Jennan kaa tonne 60km:n päähän lekuriin. Täällä ku iltapäivystys on parin kunnan päässä:( Vaikka Jenna oli siihen asti leikkiny ym., se oli aivan veltto sielä tk:ssa. Ei välittäny mitään verinäytteestä, korvien kattomisesta ym. Korvatulehushan se oli ja molemmissa korvissa ja aika pahaki. Onnex mentiin. Nyt typy on jo ihan eri tyyppi, kuumettaka ei enää oo:)

Itelläki oli eilen tosi heikko ja flunssanen olo, mut tänään ei enää mitään. On nää raskauden aikaset flunssat sitte hassuja. Normaalisti mun flunssat kestää sen kax viikkoo hoiti tai ei.

Mä taidan soittaa huomenna terkale ja pyytää pääsyä verikokeisiin. Tää mun kurkku on vaivannu ny varmaan yli kuukauden. Soittelin tos just yhen kaverin kans, jolla todettiin raskauden aikana kilpirauhasen liikatoimintaa. Suositteli verikokeita, niistä ku kuulemma selviää heti. Ja onhan siitä mun terkalla käynnistä jo pari viikkoo, jollon se sano, et jos ei helpota, ni sitte lekurille.

Mul on enää viikko töitä ja sitte on ah, kolmen viikon joululoma. Sitte kax kuukautta töitä ja sen jälkeen kax kuukautta vuosilomia ja mammalomat alkaa sitte. Heh, heh. En tuu olleex välissä töissä ku puol vuotta:)

Voih, joululahjat.. Mä en oo ostanu vielä yhtään mitään. Aion panostaa siihen viikon päästä olevaan lomaviikkoon. Toivottavasti löydän kerralla kaiken. Pitää pyytää kaikilta lahjatoiveet, ni on toisin helppoo.

Jaha, mies tuli...

Hyvää itsenäisyyspäivää. Ida ja mies vielä nukkuu, mut mä nousin laittamaan hernekeiton tulille. Eli meillä syödään tänään tosi juhlavasti hernekeittoa ja pannaria :) Nyt tuo typy tuolta näköjään hiihtää unenpöpperössä <3

Mä paketoin eilen 12 pakettia..mut kaheksan niistä on meiän lauantaisiin lasten pikkujouluihin. Ku järjestetään meillä Idan kamujen kanssa nyyttäripikkujoulut, ni mä ostin sinne heijastimet pikkujoulupaketeiksi.

Ne neljä menee mummoille ja tädeille. Pari pakettii oon antanu jo eteenpäin... eli mulla taitaa ola jälellä kummilasten paketit ostamatta ja yhelle ystävälle..oon kyllä aika ajoissa tänä vuonna näköjään. Nii ja miehen puuttuu vielä.

Mut nyt on käytävä kurkkaas sitä soppaa ja mentävä muuteski aamupesulle+myömään, niinku Ida sanoo :)

Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin! Mies nukkuu vielä, mutta me Essin kanssa nautitaan elämästä =)

Raskausaikana minä en ollut ollenkaan sairaana ja muutenkin oon ollut jo vuosia tosi terve. Ihme juttu! Korvatulehduksen suhteen kannattaa olla tarkkana. Meillä ei ainakaan erityisemmin oireile, Essi on vain öisin itkuisempi. Nyt näyttäis siltä, ettei lääkekuuri ole purrutkaan toivotulla tavalla =/ Röhisee ja yskii... Äh! Katsotaan vaan, niin parin viikon päästä tulehdus jyllää taas.

Meillä ei oo vielä joululahjoja kenellekään. Tosi hankalaa päästä ostoksille... Saattaa olla, että menee mullakin sinne pariin joulunaluspäivään, jotka oon lomalla. Meillä onkin piiitkä loma Essin kanssa. Kyllä kelpaa. Keikkoja ja harjoituksia riittää näin joulun alla ihan kiitettävästi.

On aivot niin jumissa, etten osaa kirjoittaa. Pitää varmaan laittaa juhlaruuat alulle ja imuroida, kun Essi käski =D

Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin!!

Voi ziisus mikä tappelu on taas saatu aikaiseksi ja tällä kertaa tupakasta. Ihmiset on ihan kahjoja. Ehkä mun mielentilani on sen verran herkässä ja pulssi ei edelleenkään ole tasaantunut eilisen jäljiltä kun sain viestin lapseni hoitajalta. En jaksa tänne siitä kirjoittaa mutta laitan sähköpostia jossain vaiheessa. Sen voin sanoa että kiehuu koko ajan edelleen ja en edes viitsi lähteä hakemaan meidän tavaroita pois sieltä kun musta tulisi vain yhtä lapsellinen ja alenisin hänen tasolleen. Odottelen hetkeä jolloin pystyn latomaan tosiasioita päinnäköä, mutta rauhallisesti puhumalla.

Meillä on taas juhlaan sopivaa ruokaa. Tortilloja =) Isänpäivänä pitsaa ja nyt sitten noita. Sattui vaan tekeen mieli kun oli eilen kaupassa. Mä dorka kun menin jo seitsemään töihin mutta en muistanut että jätin avaimet sinne edellispäivänä ettei ne huku Ikean reissulla. Ei hukkunut mutta en myöskään päässyt töihin ku vasta kasilta kun muut saapui. Kävin sitten aamutuimaan kaupassa ja se olikin ihan hyvä vaihtari niin vältin sen ruuhkan.

Ikeasta tarttui kaikkea mahdollista mukaan. Oli rankka reissu niiden yö unien jälkeen ja kotona oltiin vasta illalla ysiltä.

Hiphei! Me saatiin äsken kakkakikkare pottaan =)=)=) Tätä ei ole tapahtunut sitten varmaan 10 kuukauteen. Se oli tosiaan vaan kikkare mutta kyllä muuten hehkutettiin ja ihailtiin sitä hartaasti. Pyyhittiin vielä pylly silleen niinku isot tytöt tekee eli paperilla mikä onkin tämän hetken ykkkösjuttuja.

Nyt pitää alkaa tsekkaan vakuutukisa läpi ja tehdä lista mihin pitää soittaa uudesta osotteesta ja sit vois pakata ensimmäiset tavarat. Kahden viikon päästä jo ollaan uudessa :)

Ehkä tuo hoitotilanteen räjähdys Nasun kohdalla oli vähän odotettavissa... Toivottavasti saatte nämä muutamat päivät järjestymään ja joulu tulee rauhallisesti teidänkin perheeseen.

Me nautitaan Essin kanssa olostamme. Mies nukkuu vielä, kun oli eilen keikkaa katsomassa (ihan kiltisti autoillen, mutta myöhäänhän siellä meni). Tänä iltana sillä on saunailta eli minulla on aikaa itselleni. Ajattelin saunoa ja käpertyä sohvalle =)

Meillä oli perinteisesti karjalanpaistia eilen ruokana. Serkku tuli lapsineen saman pöydän ääreen ja illalla mummu tupsahti katsomaan linnanjuhlia meille. Olin keikalla oikein mukavissa itsenäisyysjuhlissa. Hyvä tunnelma ja kaikki esiintyjät olivat taitavia. Kyllä kelepas.

Mulla on niin kamala vauvakuume, että nytkin oikein toivon, ettei seuraavat kuukautiset ala... Alkaa järki sumeta tämän asian kanssa. Essin kanssa kun alkaa olla viimein vähemmän rankkaa, niin heti olen haluamassa jonkun takiaisen tuohon rinnalle =D Ja sitten se työ. Siitä on onneksi ihan hyviä uutisia. Minua yritetään vakinaistaa jo "ennen aikojaan". Jos asialle näytetään vihreää valoa, niin taitaa tämä rouva jäädä pikavauhtia mammalomalle ;)

Meillä pottailu sujuu ihan hienosti, mutta mistään pidättämisestä ei ole tietoakaan.

Nyt tuo tuli kerjäämään huomiota. Pitääpä mennä kun on tuntikaupalla aikaa lapselle. Luksusta.

Nasulle voimahalit! Ihan us-ko-ma-ton-ta toimintaa, ei voi kuin ihmetellä millainen kiduttaja tuo ihminen oikein on!? Hyvä että se loppuu nyt! Ite olen hoitanut perheissä lapsia (au pairina 3 eri perheessä) ja vaikka joskus sukset menikin ristiin niin ei sitä lapselle 'kosteta'.... Kerta kaikkiaan pöyristyttävää käytöstä kaikin puolin! (Ja se tupakkikeskustelu on ihan omissa sfääreissään (ite inhoan savua enkä käytä parveketta ollenkaan, tosin siihen on muitakin syitä kuin naapurien tupakinkäryt..))

Ja mitähän muuta mun piti kommentoida.. Kiva VP et sullakin on hieman vapaata! Satu: toiv. pääset niihin verikokeisiin pian. Antsukka; hih, lasten pikkujoulut, suloinen idea.

Mimmin ripuli hellitti kyllä ja nyt oon töissä. Pk:iin videssäni huomasin että onpas vähän lapsia, taitaa moni olla vapaalla. Mimmi muuten eilen 'kunnostautui' kakkaamalla vaippaan! Oltiin ulkoilemassa ja kun tultiin sisään ihmettelin kauheaa hajua ja katsoin jo kengänpohjiinkin että sieltäkö se..;-D Typsykkäinen on ollut viimeisen viikon ajan niin hienosti päiväkuiva että ihmettelin tuota kun ehti ilmoittaa jopa siitä ripulikakasta niin ettei kaikki tullut housuun.. Tietty niitä pisuja tulee vielä välillä (osin tahallaankin..?) housuihin/lattialle/potan _viereen_ varsinkin jos meillä on esim eno kylässä ettei vissiin malta käväistä potalla...;-o Mutta nyt lopetan kun aina näistä pottajutuista kirjoitan! (mutta kelles mä niitä hehkuttaisin kun ei mun sisarukset ymmärrä niin hyvin kun ei niillä oo lapsia.. no 'livekavereille' tietty kans..)

Jaa niin sitä mun on pitäny Sintulta kysyä et onkos se Tuukalla loppunut se tissimaidottelu?

Odotettavissa oli ja nyt se on sitten selvä, tämä hoitojupakka siis. Soitin aamulla ja juteltiin. Kerroin pahoitteluni, hän samoin, kertoi mistä tuohtui ja vaikka en ihan ymmärtänyt logiikkaa niin ymmärsin pointin ja tämä on nyt selvä. Sain purettua itseäni ja tuntojani ja nyt se ei enää vaivaa mieltä.

Ihanaa kun taas on huomenna vapaata. Eilen en meinannut millään ymmärtää että tänään tosiaan on mentävä töihin. Viime yönä meillä nukuttiin koko yö ja en edes jaksa muistaa koska edellisen kerran on tyttö nukkunut niin hyvin.

VP.Voin sanoa että mulla kans vauvakuume painaa päälle ihan mielettömällä vimmalla. Kunhan muutetaan niin alan vähän pehmittelemään miestä :) Nyt kaikki on niin sekaista ja auki.

Toisilla ollaan jo päiväkuivia ja meillä tehtiin kakkatanssia eilen yhdestä pökäleestä =) Saatiin eilen toinenkin samanmoinen pottaa ja pakko myöntää että molemmissa tapauksissa ne oli jo puoliksi tulollaan ja ei siis itse vängännyt niitä sinne. Saatiin kuitenkin jotain ihasteltavaa joten jospa se siitä lähtis ura urkenemaan. Tuli eilen todella pitkästä aikaa ihan sellainen kiinteä tuotos ja niitäkään ei kovin usein näy. Olen antanut pelkkää hyla maitoa tai laktoositonta ja katsotaan auttaako pidemällä aikavälillä. Neuvolasta sanovat että normaalia jos vähän löysää mutta ei kuitenkaan sais olla kauheen löysää. Juu helppo juttu ekan lapsen kanssa kun ei ole mitään mihin verrata. Toiset tykkää kun Macan kanssa käydään kakkakeskusteluja =) =)

Nasu: ;-D potta-asiat on pop, hehe. Ja mäkun viä just ehdin hommata lisää vaippamatskuja -tyttövärejä ja kavereilla jotka kestoilevat on poikia.. Hyvä et saitte puhuttua asiat poikki ja pinoon (mut en silti ymmärrä tätä tyyppiä..) jaksuja pakkailuun myös!

Kiitos Satu :)

Hyvä Nasu että saitte puhuttua asiat hoitajan kanssa! Ihan hyvä että se on ohi, eikä tyttöä tarvitse enää viedä sinne...

Voi vitsit noita teidän pottajuttuja! Meillä ei koskaan olla kakattu muualle kuin vaippaan ja vessan lattialle kerran! Nyt muutamana iltana olen pistänyt Miklulle oikein poikien hienot kalsarit jalkaan vaipan sijasta, ei kyllä ole pissannut housuun mutta ei pissannut pönttöönkään. Suihkuun sitten kerran lorautti :)
Jospa sitä kuitenkin kaksivuotispäiväksi Miklu olisi päiväkuiva, se olisi nyt tavoite.

Mulla on nyt toista päivää ihan kaaaaamea olo, enkä öisin saa nukuttua kun heräilen koko ajan. Milloin on kauhea jano ja milloin kuuma tai kylmä, eikä sopivaa asentoa löydy millään. Itsepäs kerjäsin tätä :D

Kaipa VP:kin kohta ilmoittelee iloisia uutisia pikkukakkosasian saralta ;)

Voih mikä haikeus iski kun luin Lillin juttuja noista vaivoista. Kaikkee sitä voikin olla ikävä ;)

Meillä muuten yksi ilta oltiin ilman vaippaa puolitoista tuntia ja potalla käytiin muutaman kerran mutta ilma tulosta. Tyttö alkoi oleen jo jalat ristissä kun oli niin hätä mutta ei tehnyt pottaan. Suihkuun sitten suhtautti, kun luovutin tytön kiusaamisen. Että jospa sitä kaksivuotiaana osattais...

vauvakuume mitä se semmonen on, mulla ei ainakaan koskaan oo ollu ;)

Ida on nyt ollu kotona melkein koko ajan ilman vaippaa. Eilen ei tullu yhtään pisua muualle, ku pottaan(ei edes päikkäreillä). Yökuivuus on kadonnu, mut päivällä Ida kyllä aika usein ilmottaa pottatarpeesta, mut sinne pitää päästä heti, muuten ne pisut on jo siel housussa.

MUt nyt ei oo aikaa tämmösille, ku pitää tehä kouluhommia ja illalla lähtää ystävän luokse syömään...

Yhteistyössä