Lilli, voi vau! Onnee hirmusesti ja kaksinkertasesti. Teillä lykästi sitte heti kerralla ja kunnolla
Kävin pikakelauksella läpi teiän kuulumiset tässä miestä töistä ootellessa. Luin rivin sieltä toisen täältä. Vai ei VP:n suunnitelmat sitte onnannu. Siihen en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata

Olin jo menossa koisaan, ku ukko soitti olevansa tulossa kotiin ja kielsi menemästä nukkuun
Me ollaan Jennan kaa toista päivää kotona. Jenna on potenu kuumetta viime viikon keskiviikosta. Sitä on ollu ajoittain lähes 39. Ma soitin neuvolaan ja kysyin pitäiskö mennä lekurille. Terkka kysy korvista ja sanoin, ettei valita niitä. Siihen terkka tuumas, et sit turha mennä lekurille, on kovempi virus vaan. Illalla en jaksanu enää oottaa vaan soitin päivystykseen. Niin lähettiin Jennan kaa tonne 60km:n päähän lekuriin. Täällä ku iltapäivystys on parin kunnan päässä

Vaikka Jenna oli siihen asti leikkiny ym., se oli aivan veltto sielä tk:ssa. Ei välittäny mitään verinäytteestä, korvien kattomisesta ym. Korvatulehushan se oli ja molemmissa korvissa ja aika pahaki. Onnex mentiin. Nyt typy on jo ihan eri tyyppi, kuumettaka ei enää oo
Itelläki oli eilen tosi heikko ja flunssanen olo, mut tänään ei enää mitään. On nää raskauden aikaset flunssat sitte hassuja. Normaalisti mun flunssat kestää sen kax viikkoo hoiti tai ei.
Mä taidan soittaa huomenna terkale ja pyytää pääsyä verikokeisiin. Tää mun kurkku on vaivannu ny varmaan yli kuukauden. Soittelin tos just yhen kaverin kans, jolla todettiin raskauden aikana kilpirauhasen liikatoimintaa. Suositteli verikokeita, niistä ku kuulemma selviää heti. Ja onhan siitä mun terkalla käynnistä jo pari viikkoo, jollon se sano, et jos ei helpota, ni sitte lekurille.
Mul on enää viikko töitä ja sitte on ah, kolmen viikon joululoma. Sitte kax kuukautta töitä ja sen jälkeen kax kuukautta vuosilomia ja mammalomat alkaa sitte. Heh, heh. En tuu olleex välissä töissä ku puol vuotta
Voih, joululahjat.. Mä en oo ostanu vielä yhtään mitään. Aion panostaa siihen viikon päästä olevaan lomaviikkoon. Toivottavasti löydän kerralla kaiken. Pitää pyytää kaikilta lahjatoiveet, ni on toisin helppoo.
Jaha, mies tuli...