Tervehdys!
Ihan mielenkiinnosta aloin laskemaan, että montako kertaa ite oon neuvolassa/lääkärillä/ultrassa käyny ja eipä kovin hurjalta vaikuta... eli siis... Neuvolat: 10+, 14+, 25+ ja 29+, ultrat: np 12+ ja rakenne 18+, lääkäri 20+. Siinäpä ne, ei siis edes niin montaa kertaa kuin mitä suositus on ( ainakin mitä Tekayn sivuilla on se taulukko ) Seuraava neuvola olis sit ens viikolla torstaina ja viikot silloin tasan 32. Katotaan miten sit alkaa tahti kiihtyä. Ihan kyllä voin veikata, ettei tarvii kuukauteen käydä, jos synnytystapa ultra sattuu kuukauden sisään. Ja ultran aika riippuu varmaan pitkälti siitä, miten KYSissä sit ottavat vastaan.
Pyysin viime neuvolassa lähetteen sokerirasitukseen, kun oli tuota lähtöpainoa ( bmi 28 ) ja kun neuvolatäti sanoi, että vauva on jo iso ( sf rv:lla 29+1 30 cm ), niin kävin siellä rasituksessa sitten eilen. Tänään sain tulokset eikä mitään häikkää sokereissa
Saan siis rauhassa jatkaa karkin popsintaa
No joo, en siis tahallani halua kasvattaa mitään jättikokoista vauvaa, mutta jos ihan ilman mitään sokeria ( esim. kahvissa ) olis pitäny olla ja elää, niin mulla olis varmaan leikannu totaalisesti kiinni! Ja olen kyllä nytkin alkanut ihan tietoisesti, mutta en orjallisesti, noudattamaan tuota raskausajan diabetes ruokavaliota. En halua sitä 25 kg:n painoa, mikä esikosta tuli :ashamed: Mutta katotaan miten muijan käy!
Nyt tekemään pääsiäiskortit loppuun, että saapi postiin.
Mukavaa päivää kaikille!
Ja
Jenni Voi kun söpöliini tuo teidän uusin tulokas! Halit hänelle!