***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

weiss
Liikutuksen kyyneleet valuvat täälläkin.. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin Jennillä ja vauvalla ja tietty koko perheellä!

Nyt se on sitten "korkattu", tämä toukokuisten pino. Tästä se pikkuhiljaa lähtee, aivan uskomaton fiilis tuli tuosta Jennin viestistä!
 
Onnea Jenni :flower: Tuli ihan kyyneleet silmiin, kun kuvittelin kuvailemaasi ensi"rääkäisyä" ja miten pieni se tyttönne onkaan :heart: Olen niin onnellinen puolestanne, että kaikki meni hyvin! Tulethan kertomaan lisää tytöstänne, kun ehdit =)

Oli mielessä kauheasti asioita, joista piti jutella teille, mutta menin ihan sekaisin Jennin ihanista uutisista :D Mainittakoon siis vain, että kävimme tänään ultrassa, jossa Nirpulla näytti kaikki olevan hienosti! Painoarvio jo 2,3kg (melkein kilon enemmän kuin Jennin pimulla tämän syntyessä :p ) ja neiti raivotarjonnassa. Napaverivirtaukset yms. ok.

Nyt maistelemaan ajatusta, että meistä toukokuisista on jo ensimmäinen synnyttänyt - eli ei tässä kaukana kukaan h-hetkestä ole!

Vauva-ajatuksista ihan sekaisin oleva,

Carmen 33+1
 
Onnea Jennille täältäkin. Aivan ihanat uutiset ja tippa oli linssissä täälläkin. Loppu hyvin, kaikki hyvin :heart: neiti on päässyt turvallisesti maailmaan, mikä on tärkeintä =)

Joutaakos Carmen muuttamaan ekan sivun listaa? Lisäämään sinne kohdan syntyneet?
Vitsit likat, tästä se lähti!
 
JENNI!!!! Kilokaupalla onnea teidän PERHEELLE!!!! :heart: Ja voimia pikkuiselle kasvuun!!On täällä teidän puolesta jännättykkin. Onneksi kaikki äättyi hyvin!!Kyyneleet kyllä kieltämättä silmät valtasi kun kuvailit tota ensimmäistä parkaisua!! OIH...

liinu83 ja möykky 31+1
 
Mahtavat onnittelut Jennille ja perheelle!! :flower: Hienoa, että kaikki on lähtenyt menemään hyvin.

Huh, aika jännittävää tosiaan että nyt on eka meistä jo synnyttänyt. Itse olen sopinut vielä pari reissua tässä, uskaltaakohan lähteä vielä esim. vajaa kk:tta ennen laskettua laivalle?

Tänään neuvola ja sitten nettipimento alkaa kun lähden pääsiäisen viettoon. Hyviä pyhiä siis kaikille!!
 
Paljon onnea Jennille ja koko perheelle :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: Kyllä täälläkin tuli kyyneleet silmiin kun luin Jenni sinun kirjoituksen.

Nyt iski se kuuluisa raskaus dementia ja unohdin kaikki muut asiat mitä piti sanoa, joten kokeillaan myöhemmin uudestaan...

tmvk ja toukka 33+4
 
Onnea Äiti, Onnea Isä, Onnea Pieni Perheen lisä!!!! :flower:
Kaikkea hyvää Jennille perheineen.

Vihdoinkiin päästiin murehtimasta, kun Jenni kävi ilmoittamassa tytön syntymästä. Nyt pidetään vaan kaikki varpaat ja sormet ristissä et vahvistuu pian.

Itsekkäästi omaa napaa tähän perään :) Nyt tuli konkreettisemmaksi kuinka isoksi meidän vauveli viime viikolla jo arvioitiin. Huh, Huh, ei taideta toukokuun lopulle meillä mennä.

Tulee kiire laittaa kaikki kuntoon. Tosin viikonloppuna toin jo vaatelaatikot kotiin, mutta mitään ei ole vielä pestynä, kun vauvan vaatteille suunnittelema lipasto systeemi selvis vast, kun käytiin sunnuntaina huutokaupassa ja onnistuttiin saamaan aivan ihan vanha lipasto huudettu.

Ihana siksi että sopii juuri meillä jo oleviin vanhoihin lipastoihin. Tosin saadaan se kotiin vasta huomen illallan ja pitää sitä kuitenkin ensin vähän puunata ja joku raavas mies kutsua kylään, että yläkertaan se saadaan. Minä kun en enään moisia nostele :)

On ne hyvät noi uudet polilta saamani sokerirajat, kun nytkään ei eilis illasta tähän aamuun jäänyt edes 12h paastoa ja silti arvo oli alle annetun rajan.

Ja nyt hetkeksi töihin. Palilen sit taas päivällä lueskelemaan kuulumisiamme.

Jossu & Hemuli 30+0
 
ONNEA Jenni ja koko perhe!!!!! :heart: :heart: :heart:
Hienoja uutisia! Tästä se nyt alkoi sitten...mulla olis vielä 6 viikkoa sectioon. Ei kovinkaan kauaa...alkaa jännittää. Ja sen huomaa unistakin...joka yö jotain vauvaan liittyviä unia.
Summer ja 32+6
 
:heart: ONNEA JENNILLE JA KOKO PERHEELLE :heart:

täälläkin kyllä kyyneleet alkoivat valua niin iloisesta uutisesta :) mietinkin että mitäs kun saan oman vauvan syliin itken varmaan seuraavat pari tuntia onnesta kun olen aina välillä "hieman" herkällä tuulella :whistle: :heart:

maj & rakas pikkunen 29+5
 

Yhteistyössä