Mielialatkyllä täällä mielialat heittelee. Joinain päivinä olen niin pystyvä ja voimakas, ettei mikään kaada, ja toisinaan riittää kun uhmakas 5v sanoo jotain poikkipuoleista.
Ja kyllä sellainen tihkuttelu on ihan normaalia näillä viikoilla yhdynnän jälkeen. Meillä tilanne on nyt se, ettei enää harrasteta koko hommaa ennen vauvan syntymää. Viime kerta oli reilu viikko sitten, ja vaikka kokemuksesta tiedän tihkuttelua tuleva, aina se säikäyttää jotenkin. Toisekseen mua jotenkin etoo koko homma, niinkuin aina ennenkin tässä tilassa näihin aikoihin. Ei vaan sytytä millään tavalla. Paijattavana kyllä tykkään olla, mutta en yhtään enempää. Joskus miehen tarpeiden tyydyttämiseksi käytetään käsiä ja suuta
mutta tuo pääasiallinen paikka on nyt rauhoitettu vauvaa varten.
Onneksi mies on jo vuosien ajan oppinut minut tuntemaan, että ei tässä mistään tunteiden viilenemisestä ole kyse, vaan kaikki liittyy ihan tähän olotilaan. Vaikka rakastan mahaani yli kaiken, ei se saa minua järin naiselliseksi tai seksikkääksi tuntemaan :ashamed:
Mieskin tuntuu olevan taas samanlaisissa fiiliksissä kuin minäkin, ja odotamme innolla vauvaa syntyväksi. Petipuuhiin ehtii sitten myöhemminkin, vanhan kaavan mukaan sellaiset 3kk-4kk vauvan syntymän jälkeen. Siihen saakka improvisoidaan jotain
33+0