Moikkelis koikkelis!!!
Ronya Royce Toivottavasti fysioterapia auttaa, itse olen saanut huiman avun juuri samaiseen vaivaan, mutta minulta leikattiin tuo selkävärkki pullistuman takia. Vieläkin käyn fysiossa, nyt alkaa helpottamaan!!
McKensietä suosittelen
Ah, että mie olen kyllästynyt niihin arvailuihin, kumpi sieltä masusta sitten ilmestyykään :kieh: Vastaan nykyisin vana huvittuneena näihin "ihan selvä tyttö sieltä tulee"-juttuihin vastakysymyksellä, että jompikumpi sieltä tulee, todennäköisyys on 50-50
Ihmeellisiä hermostumisia minäkin olen alkanut saamaan. Lähes kaikissa ärsyttää joku, pienestä riidasta kehkeytyy hirmuinen sota ja vallankumous. Loppupeleissä hiokmaan, että olen riidan aiheuttanut ihan turhasta :ashamed: Mikä lie hormooni hirviö minusta on tullutkaan...
Loukkaannun verisesti ihmeellisistä asioista, enkä välttämättä edes musita, mikä oli se ensimmäinen syy/asia, mistä suutahdin :ashamed: pääkoppa tohtorille mars vaan
Vieläkään ei tunnut liikkeitä, huoh... Niin odottelen innolla että se möyriminen alkaisi
Katselin tänään tuntitolkulla synntys videoita, mutta en mä saanut niistä minkäänlaisia säväreitä suuntaan, enkä toiseen. Muutaman kerran taisi kyllä hiukan alkaa itkettämään, joka nätisti tehty video ja se hetki, kun vauvan sai rinnalle.
Onko teillä muilla esikoista odottavilla, j oherännyt semmoinen "äidillisyys"?? Itselläni kun ei ole ollut mitään sinnepäin viittavaakaan, toki tätä pientä rakastan jo ja niin pois päin, mutta en ole "mammautunut" enkä lässytä kaikille lapsille. (Taikka vieraille lapsille ylipäätään...:$ Ei kiinnosta.) Eilen avon siskon muksun juhlissa oli kamalasti lapsia ja niitä vauvoja kuskattiin minulle syliin, katsottiin kovin opudosti, kun kieltäydyin ihan kohteliaasti ja aloin puhumaan jostain muusta, kun vaipoista ja tulevasta synnytys tavasta jne jne :kieh:
Miksi kummassa elämän pitäisi sisältää pelkästään tällä hetkellä tätä raskautta ja lapsia? |O Tämä tuskin tekee minusta yhtään sen huonompaa äitiä taikka muutakaan, jos ne halua joululahjaksi pelkkiä rintapumppuja ja rintakumeja
Nauku 17+2 :heart: