TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

Heippa!

Ihan pikaisesti kuulutan vielä tuota Toukovauvat 2008 -kerhoa, jonne on ihan kivasti siirtynytkin porukkaa :attn: Siellä on kivempi ihastella masukuviakin nyt odotusaikana, kun näkyvät vain kerhon jäsenille =) Vauvojen synnyttyä on kiva katsella pikkusia, kun kuvat näkyvät isompina kuin profiilissa! Keskustella voi vapaammin, kun kerho on suljettu ja vain jäsenille. Siirryttäisiinkö sinne kokonaan??

Salasanan saa yv:nä =)

Nyt on mentävä katsomaan mitä esikoinen 1v 3kk touhuaa... :wave:
 
Moikka pitkästä aikaa!

Mullekin voisi sitä kerhosalasanaa pistää tulemaan!

Selasin kaikki viestit tossa läpi. Minä nimittäin sairastin ihan kamalan rajun vatsataudin joka varmaan tarttui näiltä omilta pikkuneideiltä. 6 viikossa mitä oli neuvoloiden eroa olin laihtunut 1kg, joten oksutauti oli raju tai sitten pikkuinen myös imee energiaa meitsistä ihan urakalla!

Sykkeet saatiin lekurissa kuulumaan ja kieppuivat 130 paikkeilla.Molemmista tytöistä on ollut aina 145-165 mutta tosiaan en noihin sykkeisiin täysin usko kun vaikuttaahan paljon nukkuuko vauva vai harrastaako mahajumppaa! Mutta pieni toiveenpoikanen ois mulla pojan suhteen, joten jos matalemmat sykkeet merkkaa poikaa en panis pahitteeks! Kolmas tyttö on kumminkin ihan yhtä tervetullut!
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!!
En ole käyny täällä varmaan pariin kuukauteen..ollu niin kiirettä opiskelujen suhteen, kun valmistuminen koittaa aivan pian 20.12. Raskausviikkoja on jo kertynyt 17+3 ja hyvin voidaan. Kovasti odotellaan rakenneultraa, mikä on 18.12. On jo hirvee ikävä nähdä pikkukaveria. Toivotaan että kaikki on hyvin siellä...
 
Sylintäydeltä onnea Jennille :flower: Itse olen ihan häähullu ja sen kyllä huomasi, kun 1,5 vuotta sitten menimme naimisiin: kaikki järjestettiin viimeisen päälle eikä kuluissa säästelty :D Se oli minun päiväni prinsessana, jota muistelen lämmöllä enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta :heart:

Birdielle parempaa mieltä ja koitapa pysyä erossa noista paheista ;) Sinulle tulee vain kurjempi mieli, kun nyt joudut pikkuisen hyvinvointiakin pähkäilemään!

Itselläni on ollut yleisketutus päällä koko päivän; tiedä sitten johtuuko tästä pimeydestä vai mistä... Mietittiin juuri miehen kanssa, josko ostaisimme sellaisen kirkasvalolampun :p Onko kellään kokemusta? Piristääkö se oikeasti?

Meillä kaikki hyvin; Nirppu melskaa entiseen tapaansa eli kova on pikkuisen vauhti :D Meidän suloinen ja hassu vauvamme... Huomenna mies hakee pinnasängyn, jonka ostamme käytettynä ja viime viikolla hain sen himoitsemani mobilen Stockkalta. Rakenneultran jälkeen alkaa sitten hillitön sisutusprojekti Nirpun huoneessa: pitää ostaa hoitopöytä-hylly-yhdistelmä, pieni lipasto vauvan vaatteille, nojatuoli+rahi+jalkalamppu sekä tietysti paaaaljon vaatteita =) Ihanaa, kun saa alkaa valmistautumaan pikkuisen tuloon :heart:

Hyvää vointia kaikille :flower:

Carmen ja Nirppu rv 18+1
 
Nonnii, tyttö meni yöunille, nyt alkaa äiskän oma aika :D
Laitetaan pyynnöstä vielä hieman selvennystä tuosta kerhohommasta. Eli etusivulla vasemmalla on valikko, jossa lukee kerhot. Sitä klikkaamalla pääsee kerhovalikkoon, jossa ensimmäisten joukossa on Toukovauvat 2008. Sinne pääsee antamallani salasanalla ja sen jälkeen minun pitää vielä hyväksyä jäseneksi. Keskustelu yms. toimii samalla tavalla kuin täällä julkisella puolellakin, erona on vain se, että kirjoituksia pääsee lukemaan ja kuvia katsomaan vain kerhon jäsenet. Ja Kaksplussalla ollaan sielläkin edelleen :D

Selvensiköhän tämä yhtään.. :/ Aika keltanokka olen minäkin tässä, mutta yrittänyttä ei laiteta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ai kaksplussan etusivulla vasemmalla puolen ei lue mitn.kerhoo....vai oonko ihan sokee..vai siis tällä odotus sivulla?? Selvennäpä vielä tarkemmin kun en löytäny kerhoa mistään.
Täällä odotussivulla jos olet, niin klikkaa ensin ylhäällä olevaa keltaista kaksplussan logoa ja pääset etusivulle. Siellä vasemmalla olevassa listassa lukee kerhot.
 
heippa!mutkin vois lisätä tänne listaan.olen täällä jo pidempään käyny juttuja lueskelemassa..mutta en oo liittyny,kun en oo ihan aktiivinen kirjottelija :D
elikka toista tässä odottelen,la olis 9.5..ja synnäri on tays.viikkoja on ny kasassa 17+3
 
Mullekin voisi sen salasanan laittaa tulemaan!

Pikkuisen liikkeitä olen tuntenut nyt muutaman kerran, ei niistä voi erehtyä:) Hiukan jo ehdin huolestua kun oli muutaman päivän paussi etten tuntenut ollenkaan vaikka miten olisi niitä yrittänyt metsästää, mutta vähän aikaa sitten tunsin kun myllerrys mahassa taas kävi :)

autumn ja masukki rv 17+4
 
Jatkanpas sittenkin vielä hetken :whistle:

Vähän hankalaahan tuo kerhossa ja täällä odotuspuolella eestaas pomppiminen on kun ei halua "missata" mitää juttuja kummaltakaan puolelta. Sikäli olisi helpompaa kun voisi olla vain toisessa, mutta minkäs teet..

Ronya royce??? Olet ollut ajatuksissani, mitä sulle kuuluu? Toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin vasta-aineen muodostumisista huolimatta!!!

jenni30v: Ihanan kuuloiset, intiimit häät teillä:) Tärkeintähän on juuri
kahden avioituvan ihmisen välinen tunne ja se maaginen hetki eikä suuren juhlahumun järjestäminen suurelle suvulle. Onnea vielä kerran!!!

Paranemisia kaikille sairastelijoille:hug: !!!

mymmelis
: No huh, törkeetä anopiltasi. Toivottavasti päästi "vain" sammakon suustaan ja ymmärtää vielä pyytää sulta ja mieheltäsi anteeksi moista epäkypsää käytöstään! Sulla on kyllä kaikki oikeus olla loukkaantunut! Yritä sinä kuitenkin pysyä tuommoisen yläpuolella ja nauttia tärkeimmästä, pikkuisesta ja miehestäsi :heart:

Omanapa: Mulla ei mitään erikoista, aika tuntuu lentävän hullunlailla, elämä vaan on ihanaa, jotenkin niin kovin seesteistä *nyt on hyvä olla*... omituinen mielenrauha-fiilis siis, yleensä haahuilen ja touhuan hulluna enkä aina muista keskittyä olennaiseen ja nauttia juuri tästä hetkestä ja rakkaimmistani :heart:

Mukavaa maanantaita ja alkanutta viikkkoa!!!

sHv ja hipsu 16+5
 
Heippa! Vieläkös mahtuu mukaan? =) Olen päivittäin seurannut keskusteluanne mutta aina aika loppuu kesken kun meinaan kirjottaa. Eli la on 25.5 ja sairaala olis khks (kantahämeen keskussairaala) Ja 6.ta odotellaan. Koitan jatkossa löytää aikaa kirjotteluun mutta 2v poika ja 3½v tyttö pitää hiukan kiireisinä. Ihana huomata että teil muilla on samoja "pelkoja" kuin itsellänikin. =)
 
Birdie, mun edellinen raskaus oli yhtä v---tutusta...Oli aivan kauheeta, kaikki ahdisti aivan tavattomasti. Olin tosi huono avokki, kaveri ja työntekijä, vaarallinen liikenteessä ja kovaääninen naapuri... OIkeesti vähän pelotti tää uus raskaus, miten paljon panta kiristää päätä tällä kertaa. MUT ONNEKS, nyt raskaus ollu tosi helppo psyykkeenkin puolelta. Ei mulla viime raskaudessakaan ollu mitään erityistä, mikä nyt olisi voinut ahdistaa, siis syytä. Nyt on onneks mieli tosi rauhallinen ja iloinen! Muistan vaan ne tunteet tosi hyvin, mitä viimeks joutu kelaamaan..

Meillä tuntuu jo liikkeet!!! Viime viikolla vähän mietin, josko on, mutta en uskaltanut vielä niin ajatella kun viikkoja oli vasta 14. Mutta uskottava on, nyt tuntuvat jo vatsan läpikin!! Siellähän tuo mönkii, potkuja tuntuu tosi harvoin ja vaimeena, mönkimistä ja kieppumista enemmänkin. Aika ihana ja yllättävä asia, kun niin "vähän" viikkoja kasassa kuitenkin.

Sinuhe ja Onni-Ilona 15+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Wilhelmiina81: Mitenkäs mun täytyy nyt hakee jäsenyyttä, kun ei tuo pelkkä salasana auta, kun ei sivuilla näy mitään.
Onkohan siinä joku kohta, että hae jäsenyyttä tms.? Kun olen hyväksynyt sinut jäseneksi, niin sitten pääset sinne keskusteluosioonkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Wilhelmiina81: Mitenkäs mun täytyy nyt hakee jäsenyyttä, kun ei tuo pelkkä salasana auta, kun ei sivuilla näy mitään.

Kun oot sen salasanan laittanu sinne niin pitäs siellä lukea että hae jäsenyyttä :) Itelläki kauan kesti ennen ku hoksasin mitä tehä ja vieläki vähä hakemista sen kerhos kans ku en oo ennen niitä käyttäny :D
 
Mä oon kanssa miettinyt mitä Ronya Roycelle kuuluu? Toivottavasti hyvää =)

Tänneppä ei sen kummempaa kokeista ei löytynyt mitään tulehdusta ja kohdunsuun tilanne hyvä ja samoin muitten synnyty vehkeitten..toivotaan vaan että tilanne rauhoittuu ja pienokainen voi hyvin. Olen sairaslomalla tuonne 14.12 sakka ja sit jos viel nipistelee ja polttelee niin katotaan taas vehkeet uudestaan.

Olen tässä tehnyt hankintoja uusia mamma vaatteita eilen ostelin ja taas muutamat vaavin vaatteet..tietty myös esikko sai isompia vaatteita varastoon..löysin tosi halvalla ensi kevät talveksi esikolle uuden takin ja viellä sattu aivan just mun makuuni oleva ja poikani kokoa.

Meillä poika miettii paljon nyt vauvan tuloa..kyselee paljon ja haluaisi kuikata äidin massuun :D selitettävää riiittää. On jo leluja vauvalle katellut omistaan ja miettii et mitä hän sit vauvan kanssa tekee yms..tosi sulosta =)

Joko muut jännittää tulevaa rakenneultraa mulla siihen on kaksi viikkoa ja kaksi päivää ja olen ihan kuralla

poika04&papu 17+5
 
poika04: Meillä kans lapset odottaa jo kovasti vauvaa :D Miettii just noita leluja, nukkuma järjestelyä, kuin ne pääsee hoitamaan pikkusta jne :D

Täällä ei ole muita ultria kun se alkuraskauden ultra :/
 
Olettepa te olleet ahkeria kirjoittajia, kun viimeiksi teitä kurkin perjantaina iltapäivällä oli menossa vielä marraskuunpino. '

Nyt jo ollaan joulukuussa ja täälläkin olette ehtineet monta sivua täyttämään.

Minä vain vietin viikonloppua ja eilisen päivän paiskin töitä otsa hiessä niin etten oman pöydän vieressä ehtynyt edes sitä aikaa istumaan, että olisin teidän kuulumiset ehtineet lukemaan.

Sama tahti on jatkunut vielä tämänkin aamun, mutta nyt vihdoin ehtii hetkeksi lukemaan ja kirjoittelemaan.

Ennenkuin on lähdettävä lounaalle ettei vain pääse laihtumaan :)

Tosin mulla olis kyllä varaa laihtua ja onhan niin jopa käynytkin alkuraskauden aikana, kun on lähes jatkuva kuvotus ollut päällä.

Olimme viikonloppuna kummieni luona syömässä pikkujoulu lounasta ja siel kävin vaakalla, joka näytti noin 4 kiloa vähemmän kuin neuvolan vaaka, kun siel lokakuussa kävin. Ei täs silti mitään oli sen verran "komiat" lähtöpaino lukemat et on oikeastaan parempikin kun ei kovin paljon tulis lisää. Ja ottaahan se vauva aina tarvitsemansa.

Etovaa oloa edelleen. Jälleen eilen aamulla tuli aamupalat ylös ja hajut ottaa tosi helposti nokkaan.

Viikonloppuna, kun ollaan miehen kanssa kahden (lapset lähtee isälleen), lähdetään Ideaparkiin jouluostoksille. Mieheni ei siel viel koskaan ole käynytkään. Toivottavasti ajokelit olis kunnolliset, kun meil kuitenkin on tota matkaa toistsataa yhteen suuntaan.

Eikun syömään :)
 
Voih kävin lukemassa joulukuisten pinoa..oi ihanaa kun itsekkin olisi niin pitkällä mutta täällä sitä vasta alkumetrejä vedellää ja on viellä piiiiitkä aika tosi toimiin..Ei sit niin millään malttas odottaa :whistle:

pitäisi lähteä ulos ulko hommiin...pitäs pihaa kolailla pikkasen ja sit pitää lähteä viellä illalla metättämään kummipojalle lahjaa hän täyttää 4 vuotta ja samalla vien myö joululhjan kun asuvat niin kaukana.

poika04 odottavissa tunnelmissa papunsa (17+5) kanssa...
 

Yhteistyössä