**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Menkat alkoi... kp 1/26-30. :'( Tästä taas noustaan... joskus. Onneksi on sentään ihana lapsukainen iloitsemassa joulusta meidän kanssa. =) Tilasin eilen raskaustestit ja oli jo tänään postilaatikossa = nopeaa toimintaa. Täytyy sit joskus niitä käyttää. Rauhallista Joulua kaikille!
 
täällä uusi ja kakkonen haaveissa! mulla oli niin törkeät ovis kivut et huusin halleluujaa ja testi (ovis) oli aika vahva plussa nyt on ihan mahakin sekasin :'(

Menossa 24/35 tuntuu vahvasti siltä ettei ole tärpänny, ei oo sellasta tunnetta :/
 
Pikapäivityksellä... :hug: Tädin yllättämille ja sitä tarvitseville.
Itsellä hajuaisti on herkistynyt, huono/heikko olo tulee hirmu nopeasti ja rinnat hivenen turvoksissa. MUTTA maha on ollut tänään siihen malliin kipeä, että vuoto on odotettavissa jollei tälle päivälle, niin muutaman päivän sisään. Tosin tänään tuli jo rusehtavaa pyyhkiessä, että eiköhän ne hanat aukea kohta ihan kunnolla...
 
Morjensta murut!!!

Tänään palattu takaisin Ruotsin "kotiin". Ihana reissu oli Suomeen, nyt jaksaa taas odottaa kevääseen jotta pääsee kesäksi ainakin Suomen kotiin :heart: Mukava kierto kun ei ole tarvinnut stressata yhtään tärppääkö vai ei, kun äijä oli puolet matkasta pois :D No kerran vain peitto heilus ja ilmeisesti juuri oviksen jälkimainingeissa, mutta nyt taas tutut menkkakivut ovat täällä ja olen kuin persuuksiin ammuttu karhu :kieh: Eli sieltä se tätiliini taas tulee ja harmikseni liian ajoissa. Mutta onneksi pääsen nyt aloittamaan clomit niin ehkä se auttaisi tähän lh-pituuteen...Hoppas. :eek:

Uutta tsemppiä seuraavaan kiertoon tädin riivaamille ja heikulle plussatuulia, sullahan on jännät paikat :whistle: :wave:
 
Moikka!
Mä täällä jännäilen. Tiistaina vois kenties tehdä testin. Jotenkin vaan on semmonen fiilis, että nega tulee... Oireita ei tosin ole kumpaankaan suuntaan.

Tädin yllättämille megaiso :hug:

Heikku Mikäs sun tilanne on??? Jännityksellä odottelen.

Hyvää loppu vuotta kaikille :wave:
 
Täti tuli sitten tänä aamuna kylään tännekin. Meinasin että tässä ihan näinä päivinä olisin testaillut, koska "oireita" on kyllä riittänyt, mut ei ois mitenkään uutta että kuvittelen... Rintoja kihelmöinyt, repäisykipuja, painontunnetta alavatsassa, kuvotusta... Mutta joo. :headwall:

Tossa tota kiertoa mietiskelin ja muistaakseni se on jotain 28 päivän luokkaa. Tosiaan 30.11 jätettiin ne minipillerit pois ja nyt tuli ekat menkat niin ehkä mulle vois merkata 28pv kierron pituudeksi , KS09 kun jaksat :) Niin ja päivittää sen yk2 joka siis alkoi tänään. Eli ,

kp1/27-28, yk2. Näillä mennään.

Se hyvä puoil tässä on et menkat tuli vielä on sit se että tuli varmuus siitä et toimintaa tapahtuu. Kun edellisistä menkoista on niiiiin pitkä aika ja pelkäsin et Cerazetet sotkee kaikki hormonaaliset toiminnot... Nii nyt sit tiiän ainaki paremmin et missä mennään. Vaikka ei se sitä poista et vähän odotin et tärppi käy heti niinkuin tuosta tytöstä... Mut aina ei mee niin.

Ainakin tajuaa miten paljon toivoo toista vaikka väsyttääkin aina toisinaan tuon pienen kanssa ja miettii että mitenköhän sitä sitten pärjää... Tai ainakin mulla toisinaan sellasia fiiliksiä.

Nyt me lähdetään mummolaan ja jatketaan sutimista, kyllä se tästä :heart: :wave:
 
Himputti:Plussapuhureita täältä :whistle:

mama-L: :hug: Mutta kuten totesit, hyvä että kroppa toimii! Me ollaan menty ilman ehkäisyä kesästä asti, mutta imetys loppui vasta syyskuun alussa ja vasta sitten lähti kroppa "toimimaan".Mies oli ihan satavarma, että me tullaan heti raskaaksi, minä taas olin varma ettei tule helposti käymään ja kohta alkaa yk 5... Esikoista yrittäessä tulin helposti raskaaksi (ilman apuja), mutta ne meni aina kesken. Esikko sai alkunsa clomeilla ja lugeilla joten en nytkään odottanut, että välttämättä luomusti onnistutaan :ashamed: Ja samat aatokset kuin sulla...Välillä tuo likka on kyllä niiiiin mahdoton, mutta kuitenkin aivan ihana ja kyllä hälle niin ois kiva sisarus saada :heart: Mutta sulla voi kuules jo tästä kierrosta tärpätä kun kerran esikoinenkin tuli helpolla! Tsemppiä siis uuteen kiertoon!!! :wave:

ON:Huomenna voi täti jo tulla jos menee samalla lailla kun viime kierrossa eli kierron pituus jäisi 27 luokkaa...Plaah!!! |O
 
Iltaa kaikille! En ole taas hetkeen ollut kirjoittelemassa..lukemassa olen kyllä käynyt eli paljon onnea plussanneille :flower: ja :hug: sitä tarvitseville. Menkkojen pitäis alkaa n. viikon sisällä riippuen onko tämä lyhyt kierto 28 vai pitkä 34 vai jotain siltä väliltä. Mun mies on ihan varma, että tästä kierrosta tärppäs ( on omien sanojensa mukaan pannut nyt ihan tosissaan B) ) ja sitähän minäkin toivon mutta jos ja kun taas täti tulee kylään niin sitten on mieskin ihan maassa enkä vaan minä.. Oireet on menkkamainen juilinta alavatsassa mikä varmaan ihan vaan enteilee niiden alkua. :kieh:

Plussatuulia kaikille!
 
Nyt vain odotellaan, koska... Viikon sisään pitäis siis edelleen (lauantaihin mennessä) alkaa vuoto. Parina päivänä tullut kerran jotain rusehtavaa, mutta ei muuta...
Jos ihme käy, eikä mitään ala vuotamaan uudenvuoden aattona ajattelin testata sitten vielä kerran.
 
Kp 2/27-34 yk 3.Oli kyllä niin vahvat oireet raskaudesta,ettei ikinä!Mieskin oikeen yllätty,kysy "ai sulla vai" hölmistyneenä kun sanoin et menkat alkoi.En kyllä tiä mikä se haamuviivahommeli siinä testissä oli,mutta mitäpä sitä enään miettimään.Ei mun näköjään kannata tosiaankaan testaa,ennen kun kuu vaihtuu kokonaan,on nää menkat sen verran epäsäännölliset,että voi tulla millon vaan,vaikka kuun vika päivä.. :headwall: ...Jees..
 
Hei taas kaikille .

Täällä on ollut oikea täti-aalto, monella tuntuu alkaneen uusi yrityskierros. Halit kaikille.

Itse odottelen tätiä huomiselle, tissit on niin piukeet ja alavatsassa tapahtuu kaikenmoista. Tässä kierrossa ei ollut kylä yrityksen puutetta, ollaan paukutettu menemään oikeen olan takaa, mutta ei .... höh :p
 
KS09:Hui! Sullahan on jo kp 74 menossa? Ja ovistestit plussaa...hmmm....joko nyt sitten ovuloit tai sitten sulla voi olla masukki kyydissä...Onpa sulla jänskä tilanne :p Koska meinaat testata raskautta? :attn:

heikku:No voi möööööh :( :hug: Noitahan valitettavasti sattuu, että testi antaa haamun ja menkat alkaa. Oiskohan kyse siitä kemiallisesta raskaudesta? Eli jotain on päässyt hedelmöittymään ja se solurypäs ehtii hipaista kohtua muttei kiinnity ja sitten menkat alkaakin hieman myöhässä. :ashamed: Joka tapauksessa kurjaa kun saa hjotain testiin ja se pirun täti tulee :( Uutta puhtia siis uuteen kiertoon kuiteskin, täällä varmaan kohta myös padot aukeaa...

Mousse:Nooh, älähän vielä heitä kirvestä kaivoon, niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy :D

ON:KP27 ja tyhmyyksissäni testasin eilen ovistestillä puhtaan negan...hain siis toivoa plussaan myös toiseen testiin...No tulipahan taas todettua kuinka tyhmä ihminen voi olla ja epätoivoinen! Masu menkkakipiä ja olen tosi ärhäkkä. Tuskinpa nyt yhdellä peiton heilautuksella voi saada tuloksia ja kun en edes ole varma koska ovis on tapahtunut. Lämmöt tosin koholla joten varmaan se sitten tapahtui silloin kp18 kieppeillä. :eek: On muuten ollut hiljaisin kierto ikinä makuukammarissa! Aikaisemmissa kierroissa tuli tahkottua joka toinen päivä ja nyt vain kerran, olosuhteiden pakosta...No clomit odottaa kaapissa kunhan saadaan täti kylään... =)
 
Pirun toive81 :kieh: :D
Vaikka on ihan selvät oireet menkoista niin ton sun kirjoituksen jälkeen aloin miettimään, että niinpä, entä jos?
Aamulla sitten piti testi kaivaa kaapista ja negaahan se näytti :LOL: (miksi niitäkin on pitänyt oikein tukkupakkaus ostaa??)
Eli edelleen odottelen menkkoja alkavaksi, kalenterin mukaan pitäisi tänään alkaa.
 
Mousse:Sorry muru :| Mullakin kasa testejä kaapissa, jos vaikka nyt malttaisi täällä olla niihin koskematta. Mulla tänään "jo" kp28 ja hirviät kivut. Siksi tuo jo kun viimeksi alkoi kp27...Hassua, ennen esikoista kärsin ylipitkistä kierroista (keskenmenot sekoitteli) ja nyt ennätyslyhyistä :D Harmi vaan ettei ovikseni osaa olla niissä keskivaiheilla :LOL: Mutta edelleen perään kuulutan, että jos ei tätiä näy niin aina voi olla toivoa :D Millasella herkkyydellä testasit??? Tsemppiä vielä!!! :hug: :wave:
 
Se oli tuollainen Sofi ultimate

Herkkyys 20 mIU/ml

Ei taida olla kovin herkkä? En tajua noista mitään.

Mulla on tissit niin kipeet ja piukeet, että näytän ihan dolly partonilta :LOL: Mutta niin oli kyllä viimekierrossakin....
Olin hieronnassa pari päivää ennen menkkojen alkua ja oikein sattui mennä vatsalleen siihen hierontapöydälle. |O
 
Mahtuukos joukkoon? :wave:

Innolla on seurannu tätä ketjua jo jonkin aikaa, ja koitin pysyä poissa kunnes oikeesti yritys lähtee käytiin, mutta eihä siitä mitään tullut :whistle:

Eli pikkukakkosta toivotaan tärppääväksi seuraavasta kierrosta lähtien. Nyt vaan oottelen että menkat alkais lähipäivinä. Miulla on vähä sekava kierto, niin tuun sitten huutelee millon alkaa vihdoin se kp1/28-36 yk1 :heart:

Ain niin, esikoinen, tyttö, on syntyny 06/08, tää tärppäs jo ihan muutamasta kierrosta, toivottavasti oltaisiin yhtä onnekkaita tälläkin kertaa..

Lämpimiä plussatuulia kylmään vuodenvaihteeseen toivottelee

Menhit
 
Mousse:10 mIU on herkin mitä löytyy. Se lupaa näyttää jopa reippaasti ennen menkkoja jos on raskaana...Mulla se näytti haamun "vasta" (esikoisesta siis) dpo12. Mutta hcg nousee kuitenkin niin yksilöllisesti jokaisella. Koskas meinaat testailla uudestaan?

Sutinaa:Hyvä juttu että perusjutut kunnossa :heart: Minä ainakin olen valmis maksamaan mielenrauhasta! Kyllä se vielä tärppää!!! Usko pois! :hug:

Menhit:Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! =)

ON:Edelleen juilii masussa...Eikä täti ole ainakaan vielä tullut, vautsivau Toive voi päästä kohta jopa kp29 puolelle ja silloin lh-vaihe olisi upiat 11 päivää :D Lämmöt koholla, mutta en todellakaan usko tärppiin. Ei siis ole mitään valtakunnan oireita jotka huhulisi raskautta. Sama vatsakipu kuin aiemmissakin kierroissa, ja aina on sitten täti tullut :| Oishan tää pitänyt arvata, että nyt kun oikein toivoo mensujen alkavan niin sitten ne antaa odotuttaa itseään :D
 
Moikka!
Täällä ei ole tätiä näkynyt. Pari negaa olen testannut Prismasta ostetuilla testeillä. Huomiselle varasin Apteekin oman testin, niin voin sit hyvillä mielin ottaa pari siideriä illalla :)
Mitään oireita ei ole edelleenkään mihinkään suuntaan. Eilen tosin sattui häpyluuhun, joten eiköhän täti jossain vaiheessa kurvaa paikalle.
 
Sutinaa: antaahan se varmaan sellaisen mielenrauhan tähän hommaan, ettei tarvii miettiä sitä, että onko jotain vikaa? Itsessä tai miehessä. Ollaan mekin mietitty miehen kanssa, että jos ei ala tässä raskautimaan, niin keväällä mennään zekkaamaan, että kuka tässä on maho B)
Ei muuta kun zemppiä yritykseen :hug:

toive81: testailen varmaan huomenna jos siltä tuntuu. Tätiä ei vielä näy. Tuntuu kyllä sellaiselta tuolta vatsan seudulta, että ei tämä voi olla muuta kun tädin tulemista. Tämä on kyllä nyt jatkunut jo kolmatta päivää. Ihme homma.
Tissitkin on vielä kipeet, aamulla kävin pitkästä aikaa punttiksella, eikä meinanut mahtua mun urheilurintsikoihin :LOL:

Himputti:peukkuja :wave:

Tervetuloa kuumeilemaan Menhit!
 
Heipsan!
Mielelläni liittyisin joukkoonne kuumeilevaan.. Olen 03/09 syntyneen pojan äiti ja nyt on muutaman kuukauden ajan ollut yrityksessä ja toiveissa leikkikaveri hänelle..
Kierrot ovat mitä sattuu, edellinen 75 päivää :headwall: ja tällä hetkellä kp 32. Ilmeisesti kakkonen ei tule yhtä helpolla kuin ensimmäinen, joka tärppäsikin lähes heti.

Juttujanne olen lueskellut koko kuumeiluni ajan, nyt ajattelin uskaltautua mukaan!
 

Yhteistyössä