**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Noh, ei alkanut aamu hyvissä merkeissä ei!!! Clomit 3 tabl/pv ei toimi ei! Mitään ei ole kasvanut. Pieniä rakkuloita on, mutta ei mitään joka olisi lähtenyt kasvamaan...
tätä mietittiin ja gyne tuumas et pillereiden jälkeen clomit heti toimii koska oma kroppa vetää ittensä nollatilaan ja hormoonit pääsee kunnolla vaikuttaan. Näin meilläkin ekalla kerralla oli sit toivottu tulos. Sen jälkeen ei sit mitään, ei mitään... Tää hakkaa nyt päätä seinään ja miettii asioita kunnolla.
Miehen kans ollaan puhuttu et jos ei vielä sinne tayssiin mentäis taas... Et saas nähdä jätetäänkö tähän kokonaan. Onhan meillä sentään yks poikanen takana :) Terojen syöntiä kuitenkin jatkan et menkat tulee. Mietin jo et jos hoitoihin ei lähdetä et jos sit vaikka alottaisin pillerit taas kerran uudelleen. Eipä vahinkojakaan pääse syntymään sit :(


Sori vuodatus ja omanapaisuus. Taidan hetkeksi jäädä tuonne taustalle enkä kirjoitella niin aktiivisesti, lukemassa käyn kyllä... :(
 
haicu :hug: :hug: :hug: :(
MT79 Sinulle myös :hug: tädin johdosta!!

heikku Mä en kyllä osaa tuohon sun tilanteeseen vastata mitään, vaikka hyvin selititkin... :D

).( Jos mä olisin fiksu, söisin ne lääkkeet, odottaisin viikon ja katsoisin, onko vuoto alkanut. Mutta kun en ole!! :headwall: :headwall: :headwall:
Aamun herkkä testi nega. Ja kun kerta todettiin, etten niin fiksu ole, jätin testin pöydälle ja siihen alkoi heti testiajan jälkeen piirtymään todella haalea, mutta värillinen viiva. Sehän ei mitään tarkoita, sillä nuo ovat vielä noita halpis liuskatestejä :(

Eikö tässä olis jo vastoinkäymisiä yhden plussan verran?? Kyllä mulle alkais jo riittämään :(
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa,

Oon täällä kovasti taustaillut ja lukenut teidän juttuja, mutta en oo saanu enempiä kirjoiteltua. Käyn itse poistattamassa mirenan vasta tänään iltapäivällä ja sitten sopii aloittaa yrittäminen. Ihanaa kun mies on niin tosissaan nyt mukana, vaikka oli aika nihkeä aluks ;) Mut pitkäjänteinen työ näköjään tuottaa tuloksia :D

Hitto kun ei tiedä omasta kierrosta yhtään, ja omaa ovistakaan en osaa tunnistaa joten kai tässä olis sitten ruvettava tutustumaan tikkujen ihmeelliseen maailmaan :D Mirena kun ei ole sopinut mulle vaikka se nyt jo vuoden ollu paikoillaan, semmoista pientä tiputtelua jatkuvasti enkä sit ole enää pysynyt perässä, mitkä on "oikeat" vuotopäivät ja mitkä ei...

Mutta paljon vaan seksiä niin eiköhän hommat sit sillä lähde oikeaan suuntaan ;) Plussatuulia hirmuisesti kaikille ja pirtsakkaa pakkaspäivää, hurr! :) Nyt onkin oivat kelit olla peiton alla lämpimässä sitten.. ;)

-Sophie

 
Sophie84 Ensiksi tervetuloa mukaan :flower: Toisekseen juu, clearbluella on digitaalisia testejä, jotka näyttävät raskausviikot 1-2,2-3 ja 3+, hinta vaihtelee ihan mistä ostaa, mutta taitaa hyppiä 12,95-15,95 euron välillä...
 
Heipsan!

Onpas taas tullut monta ja monta sivua lisää tekstiä sen jälkeen kun viimeksi täällä vierailin!
:flower: Onnittelut kaikille plussanneille
:heart: Jännittäviä hetkiä kaikille, jotka ovat päässeet jo jännittämään ja
iso :hug: kaikille joilla mahtuu takapakkeja tällekin matkalle, mut tsempataan =)

Minä sitten täsmällisenä ihmisenä olen alkanut valmistautumaan tammikuun alussa alkavaan yritykseen; edellisellä kerralla muksu lähti välittömästi tulille (aloittamisesta kolmen viikon päästä tein positiivisen testin) ja pahoinvointi joka on sukuvika oli jotain elämääkin hirveämpää viikolta 6 viikolle 16. Nyt sitten meinasin, että jos tuuri on yhtä hyvä ja raskaudun heti (jota sitäkin on suvussa), tiedän ettei muutaman viikon päästä siitä ole voimia etsiä apua pahoinvointiin, joten aion varustautua etukäteen. Näppärää, eikö ;)
Eli postissa pitäisi olla jo tulossa Sea band-akupunktiorannekkeet ja ostoslistalla on urheilujuomaa, käsittämätön määrä pastilleja (viimeksi auttoi kun suussa oli koko ajan jotain) sekä jostain pitäisi metsästää joku mauton inkiväärituote. Tuore varmaan toimisi parhaiten, mutta maku ei kuvotuksellisena varmastikaan houkuttele kuin oksentamaan.

Kärsikö kukaan muu palstalaisista kovasta pahoinvoinnista ensimmäisellä kerralla? Mikä auttoi?
Pikkuisen jännittää, että mitenhän sitä jaksaa tuon ipanan kanssa jos on pitkään paha olo, kun se onneton on vielä aika pieni eikä ymmärrä, mutta eiköhän kaikki järjesty:)

Hieman asioiden edellä,

PäivikkiV

p.s. päätin olla sillä asenteella, että tottakai se II tulee yhtä helposti kuin I. Mieheni töissä oli käynyt mies, joka oli jo kolmatta kertaa voittanut Kenosta ison summan rahaa ja kertonut että ostaa tiketin aina ajatellen, että tämä on nyt voittokuponki ja niin se on ollut. Minä aion myös nyt ostaa tässä asiassa voittokupongin. Psykologinen valmennus kunniaan sanoi Hanna-Maria Seppäläkin.
 
PäivikkiV, rupesin vaan tuota inkivääriä miettimään, kun Eviralta on nyt tullut uudet suositukset että tätä "raskausinkivääriä" jota aikaisemmin suositeltiin pahoinvointiin ei pidetä enää turvallisena... En sit tiedä mikä suhtautuminen on ihan tuoreeseen inkivääriin tms. mutta tuli vaan mieleen kun aikaisemmin ovat ainakin neuvolasta ihan yleisesti inkivääriä suositelleet...

Tästä linkistä lisää infoa:

http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/valvonta_ja_yritt__j__t/pakkausmerkinn__t/varoitusmerkinnat_ja_kayttoohjeet/varoitusmerkinta_inkivaaria_sisaltaviin_ravintolisiin_seka_inkivaariteehen_ja_sita_vastaaviin/
 
Heips!
Ovistesti näytti eilen plussaa. Piinaamista siis uuteen vuoteen saakka :kieh: Ja ettei tuo oo ainut syy, että aika menee hitaasti, niin kävin tänään työhaastattelussa ja siitäkin saan tietää joulun jälkeen :) No, mulla on kyllä semmonen fiilis, ettei kummankaan tulos ole positiivinen.

Himputti, joka odottelee taas, että tuo papupata pistäisi suunsa kiinni.
 
PäivikkiV Mä kanssa tilasin jo pahoinvointirannekkeet :D Tosin ihan senkin takia, kun mulla näköjään aina välillä tätä pahoinvointia on syystä tai toisesta, niin vois auttaa siihen :ashamed: Ja tuo inkivääri on nykyään kiellettyjen listalla, eli ei suositella raskaanaoleville...

Himputti Peukut pystyssä molemman puolesta :)

).( Hohhoi, koskahan nämä päivät helpottaa?? Tänään taas sellanen loppupäivä, että oksat pois! Lähdettiin mummulaan, mummulassa miehelle tuli kamala mahakramppi, hapetus tippui 80, joten ei kun sairaalaan! Sillä välin piti hakea pojan maidot apteekista, ja takas miehen kanssa ihmettelemään (oli muuten TOSI kipeänä :| )
Sitten piti hakea mummu töistä, kun poju jäi papan luokse sairaalareissun ajaksi. Pääsin melkein opistolle, kun auto ilmoitti, että moottorin teho heikentynyt ja kaasu katos kokonaan :headwall: No, vika onneks korjaantui kun käynnistin auton uudelleen ja pääsimme kuin pääsimmekin takaisin mummulaan. Sieltä hain sitten miehen mummulaan takaisin huilaamaan siksi aikaa, että käväisen kaupassa, kaupan pihassa huomasin, että lompakko on kadonnut (löytyi onneksi kotoa), joten ei kun takaisin mummulaan hakemaan miehen lompakko. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Loppuen lopuksi olimme 21 jälkeen vasta kotona, vaikka käynti piti olla neljän jälkeen hyvin pikainen... Pojan nukkuma-aika oli ja meni, ja hirveän huudon saattelemana sain kuitenkin nukahtamaan.
Vielä kattilaan tuli ja sitten en kyllä tee enää yhtään mitään!!!

Mä olen nyt ihan poikki, katki väsynyt ja lopen kyllästynyt tähän jatkuvaan vastoinkäymisten kokemiseen. Eikö nyt PRKL jo jotain hyvää välillä?!?!?
:hug: Itselleni, mä olen sen ansainnut :D

Ja :hug: muillekin sitä kaipaaville.

Pahoittelen jo etukäteen joulun ajan ja uudenvuoden päivitysten uupumistä/jälessä kulkemista Sillä meille on tulossa vieraita, jotka eivät vauvahaaveista tiedä yhtään mitään...
 
Jaksuja teille, joiden tie on kivinen. Toivon kaikkien parasta että jokainen raskautuu vielä meijän porukasta!!!

Päivikki V: Mulla oli kanssa järkyttävät pahoinvoinnit ekassa raskaudessa. Oksentelin enkä voinu syödä paljoo muuta kun omeania ja hapankorppuja. Mua pyörrytti ja oksetti. Paino putosi n.4kg.Samanlainen olo, kuin olis ollut kauhee krapula! Jouduin pitkälle sairaslomalle n.2-3kk. töistä. Saikun takia työnantaja antoi vielä potkut töistä, vaikka olin tuonut lääkärintodistuksenkin etukäteen sairaslomastani! Siihen pahoinvoinnin päälle vielä masennuin täysin siitä, että olin saanut potkut raskaana ollessani... Se ei tod. helpottanu oloa! Oikeusjuttuhan siitä silloin tuli ja sain asianmukaiset korvaukset, kun oltiin syksyllä oikeudessa yli vuoden takaisista tapahtumista. Pitäkää puolenne työelämässä, jos tällaista syrjintää tapahtuu! Nyt mulla ei oo työpaikkaa minne palata, eikä uutta työtä. Päätettiin sitten alkaa miehen kanssa yrittämään leikkikaveria meidän tytölle, joka on 10kk ikäinen. Menköön toinen perään, jos nyt olisi tullakseen! Meillä ei kuitenkaa joka päivä peittoja pöllyytellä...

Asiasta kolmanteen. Myös meillä esikoinen tärppäsi samantien ekalla kierrolla, kuten sinullakin Päivikki V.....

Mistä te saatte tilattua niitä pahoinvointirannekkeita? Paljon ne maksaa ja mihin ne siis perustuu? Voisko joku kertoo? :)
 
miimuli Jos en väärin muista, tilasin pahoinvointi.fi osoitteesta netistä.. Maksoi n. 15e ja perustuu johonki akupisteisiin ranteissa :)
Kuulostaa kuitenkin ihan toimivilta, kunhan saa vain oikealle kohdalle, ja kun ei tuon kalliimpi ollut, ajattelin kokeilla :)
 
Toisen haluaisin kovin, mutta mies ei oikein lämpene ajatukselle-ainakaan vielä =) esikoinen syntyi tänä keväänä, enkä haluaisi lapsille kovin suurta ikäeroa. Kovaa suostuttelua on kyllä käyty, muttei ole merkittävää tulosta vielä syntynyt...
 
Huomenta!Täällä tänään siis kp 27/27 ja mitään ei kuulu,ei ollenkaan sellanen olo että "se minkä nimeä en sano" niin olis tuloillaan.Onneks raskaustestikin tulee vasta huomisessa postissa,niin ei tullut kiusausta,ja apteekkikin on joku 20km päässä joten en sorru testaamaan vielä..

Tänään aamuyöllä heräsin siis kamalaan krapula-oloon..oli pakko hengittää suun kautta vaan,nenän kautta jos hengitti niin meinas oksennus tulla..ja mahassa velloi niinkunin just tulis ylös :x ,,en tiä mikä juttu se oli,mut sit sain unen pääst kiinni,noin tunnin ajaks ja sit pirpana heräs ja alotti aikamoisen aamukonsertin,kun on nyt kipeenä niin heräs vissiin raukka räkäseen oloon :snotty: ..Ainiin ja nyt mulle on pamahtanut leukaan ja huulen yläpuolelle karmee kasa finnejä,yök!Ja ne on ihan tajuttoman kipeitäki viel..selkäänkin on tullut ja rintaan,tosin en tiä miten noi selän finnit,et onks niit vaan ollu aina mut ei mies oo vaan koskaan ainakaan sanonu niist..

Huoh,palauttaakaas mut nyt maanpinnalle täältä,etten pety sitten kovaa ja kolisten..

Ei muutakun aurinkoista sunnuntaita kaikille :heart:
 
Tänään ei muutosta eiliseen,alaselkäkivut oli illalla se juttu..noh,nyt aamulla parempi jo..Tänään tulis se testi postissa,nyt pitäs vaan maltaa,mutta toisaalta jostain kumman syystä mun tunne vahvistuu siitä,et nyt vois olla tärpänny ihan oikeesti.

Ja missäs muuten kaikki oikeen on?Meikäläinen täällä yksinää hilluu..siis muuta elämäähän ihmisillä ei tieteskään voi/saa olla kun tää palsta :LOL:

Noh,reipasta pakkaspäivää kaikille kummiskin! :heart:
 
Jännäillään... kp 27/26-28... Koko ajan sellainen olo, että täti kurvaa kylään milloin hyvänsä. TOISAALTA taasen sellainen olo, että IHME olisi tapahtunut?! Tiedä sitten... Alkais menkat nyt pikaseen, jos on alkaakseen niin loppuis tää piinailu. Testata aion jouluaattona, jos vielä aiheellista. B)
 
Suklaanappi,ahaa,siellä jännät paikat..täällä aristaa tissejä niin perkeelesti(sori!) ja alaselkää polttaa..mä varmaankin sorrun testaa tänään..emmä kestä enää!! :LOL: Muistan niin elävästi kun Vienoa ootin niin alaselkä oli se mikä mun pisti tekeen testin sillon..
 
Heikku Joko testasit? =)

Itse pitänyt vähän hiljaiseloa, kun ei tämä tilanne tästä miksikään muutu... Tai no osa oireista on kadonnut ja osa vahvistunut, mutta tässä lähinnä odotellaan, että terolut kuuri loppuu ja vuoto alkaisi...
Testit on ollut negaa, niinkuin tähänkin asti, paitsi tänä aamuna sain siihen viivapaikan, jota en aikasemmin kyseiseen testiin ole saanut ;)
Miehellä piti perjantaina alkaa joululoma, mutta sunnuntaina tuli soitto, että tänään ainakin joutuu vielä töihin menemään, toivottavasti ei enää huomenna :ashamed:

Että sellasta täälläpäin...
 
KS09 En oo pystynyt vielä,meinaa se tulee postissa,pitäs olla koht tai viimestää 11 toi posti tääl.. sitten mietin,että tiedätkö sä (laitoin tuolla yleisel puolel kysymyksenkin,mut kukaan ei vastannu)-niin että kun siinä lukee et se on 25u/ml tai enemmänl ni näyttääkö se varmasti jo nyt.Mua jäi hämää toi "tai enemmän"kohta.Nii ja sitte tiedätkö sä että miten toi pakkanen vaikuttaa että voiks sen tehä sit heti?Kiitti jos voit vastaa!
 
Ihan tosi kiva,mä suutun kohta oikeesti!Se testi on laitettu 1 luokan postiin 17.12,ja muka vieläkään ei perillä!!!Siis emmä suuttuis näin paljoo jos tos ois apteekki vieres, sen kun kävelis sisään vaan,mutta kun se on 20 km päässä täältä hemmetin tuppukylästä ja ainut ketä meijän lähistöllä asuu kellä auto niin on miehen vanhemmat!Mä tosiaan lähenki "anopin" kanssa apteekkiin joo!Miten voi olla et postin sivuilla lukee et se tulee lähettämispäivästä seuraavana päivänä 95 prosentin varmuudella ja se loput 5 prosenttia tulee sitä seuraavana eli tänään!Jos kerta joulunaika sotkee näitä lähetyksiä ja viel 1 luokan näin paljon,ni luulis että niillä on siellä postin sivuilla edes kerrottu jotain siitä.Sori,mutta nyt palaa pikkasen kiinni.. :headwall:
 
Moikka mammelit!!!

Pääsinpäs tänne salaa kirjoittelemaan, anoppi töissä :D Mitämitämitä...paljon uusia plussanneita, onnea siis KAIKILLE TASAPUOLISESTI! :flower: :hug: :flower:
Ja jännäilijöille hirrrrrrmuisesti plussia puhaletelen :)

Mä sain äijäkullan tänne lauantaina ja päästiin yhdessä illalla pitkästä aikaan baanalle :) Ja saatiin rauhassa nukkua saunakamarissa ja se olikin sitten tän kierron ainoa peiton heilutus...Tosin ovis tainnut olla tossa kp17 kieppeillä joten ehkä ihan pieni mahdollisuus ois, mutta en jaksa kyllä uskoa. Aiemmissa kierroissa kun tulee paukuteltua melkein joka toinen päivä tasaseen tahtiin ja ei ole tärpännyt niin tuskinpa nyt yhdestä kerrasta meille se siunaantuisi. Mutta jee, pääsen siis kohta aloittamaan clomit. Kaippa se täti sieltä joulun pyhinä kylään kurvaa, ajoissa kuten yleensä! Ovista en siis ole pystynyt täällä testailemaan joten varma en siitä ole. Greippiä juonut ja limat bongattu+mahanippailut tossa yks yö.Todnäk luteaalivaihe jää jälleen tyngäksi, mutta juon nyt huvikseni tota mehua tädin alkuun asti.
Mitäs vielä...ai juu. Kävin ennustajalla ja se lupas meille toista vauvelia tammi-toukokuussa 2011...Oon ollut samalla ennustajalla 2 vuotta sitten ja se näki mun aiemmat keskenmenot ja muutenkin on lähes kaikki ennustukset toteutuneet...Ainoa kurja ennustus oli se, että mulle taitaa vielä keskenmeno tulla ennen vauvelia...Mutta en nyt himosti tähän aio uskoa, mutta kiva oli käydä kurkkaamassa tulevaisuuteen! :)

Oikein ihanaa joulua, lumista sellaista kaikille!!! :heart: :hug:
 
Heikku Perjaatteessa noiden 25mIU testien pitäis antaa tulosta siitä päivästä eteenpäin, kun menkat on myöhässä... Mutta en sitten tiedä, jos siinä on maininta "tai enemmän" että mitä se sitten meinaa :/
Kuitenkin niiden testien olis hyvä olla huoneenlämpösiä, eli antaa olla joku esim. puoltuntia pöydällä, niin pitäis lämmetä, samoin näytteen kannattaa hetki antaa olla kipossa, et sekin on huoneenlämpöstä. Oon kuullut, että sillon antaa varmimman tuloksen.
Monessa testissä' lukee, ettei ole väliä mihin aikaan päivästä sen testin tekee, mutta faktaa on, että aamupissassa on eniten hcg hormoonia, sitä en kyllä tiedä miks. Mutta mitä mä olen päivällä tehnyt niin 2-4 tuntia olis hyvä, että se pissa olis rakossa, eikä ylimääräsiä syömisiä tai juomisia sinä aikana, että se näyte olis sitten mahollisimman vahva.

Anteeksi vähän myöhänen vastaus, kun pojan kanssa on vähän häslinkiä toi nukkumaanmeno |O Toivottavasti tästä nyt kuitenkin oli edes vähän apua...
 

Yhteistyössä