**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

toive81 hui,ennustaja.. :D Mä en tiiä olisko yhtä rohkea ja uskaltautuis,mielessä on kyllä käyny monta krt.Mites kallista sellanen on?

No,nyt oon täällä jo rauhottunu noista testihommista,tällasta rataa nää mun mielialani nyt menee,senkin puolesta alan epäillä vahvasti raskautumista,voi ukkoparkaa :kieh:
Eihän sinne huomiseen enää nin kovin paljoo aikaa oo,nää illat ja kun tulee hämärää muuteskin niin menee tosi nopeesti,ja tyttökin ollu tosi kiltisti(kop kop).-joten mikäs tässä ollessa..Kyllä sen paketin nyt huomenna jo pitäs olla kaiken järjen mukaan..
 
Suklaanappi,mitkäs fiilikset sielläpäin,onko jotain oireita?Mulla tuli tänään kun nousin istumasta täst keittiönjakkaralta,niin koko kohdunalue kramppas,niinkuin ihan minisuppari ois tullut,vitsit kun mä nyt jännään sunkin puolest niin oon täällä ihan höyrynä :D
 
Hips, miä täällä vielä salaa kurkin ja toivon lisää mukaan elokuisiin =) Plussatuulia kaikille kovasti ja plussanneille onnea =)

Tänne ei ihmeitä, joulua odotellaan ja mietitään miten selviis kertomatta puolelle sukua. Ja taivastelen tätä julmettua lumentuloa, kohta pitää tunneli kaivaa että pääsee kotoa ulos!
 
Tänään tuli taas se kamala kuvotus :x Mietin taas pariin kertaan, menenkö suoraan vessaan, vai en, ei onneksi tarvinut vielä mennä... Uuteen vuoteen on vielä pitkä aika, jos sinne asti on tällaista arpomista oireiden ja testien kanssa.. Noh, onneksi testejä ei ole kuin kolmeksi päiväksi :D
 
Pitikin ostaa eilen testi ja tänä aamuna testasin: ihan selvä NEGA! :headwall: Nyt hermostuttaa ja surettaa älyttömästi. :snotty: Alkais sit menkat jos ovat alkaakseen... Veikkaan, että on ollut hedelmöittymistä ja kiinnittymisyritelmää, sillä menkat ei ole yleensä lainkaan myöhässä. TAI sitten olen se 1%, jolla raskaustesti näyttää miinusta vaikka olisi raskaana... TUSKIN... :snotty: Oon niin pettynyt ja väsynyt ja vihainen ja toivoton... :'(
 
Suklaanappi :hug: ,mäkin isken päätäni seinään sun puolesta,tosi kurja juttu!Mutta oletko nyt siis aivan varma,jos ei vaan vielä näkyny..mä koitan kaivaa sulle yhen linkin,missä noista testeistä kerrotaan.

En nyt rupee hehkuttelee mitään tässä sen enempää,mainittakoon vaan se,että ei muutosta eiliseen,paitsi noh,samanlaista raivaria ei oo vielä tullu kun eilen. :ashamed:
 
Suklaanappi :hug: :( Jospa se ei kuitenkaan vielä näkyis eli ovis oliskin ollut jostakin syystä myöhemmin...
heikku Sitten heti kertomaan mitä testit näyttää!! Pidetään peukut pystyssä.

Omassa tilassa ei muutosta edelliseen. Paitsi olo on kun takapuoleen amuutulla karhulla :( Suututtaa, kiukuttaa, harmittaa ja väsyttää! Miehen piti lähteä pojan kanssa asioille tänään aamusta, jotta olisin saanut nukkua, mutta voitte arvata miten sen nukkumisen kävi, kun kaks tuntia joutunut enemmän vähemmän hyppimään pystyssä, hoitamaan poikaa lähtökuntoon, ettiä maitomukin korkkia, ym. ym. ym! Ja nyt se mies kuitenkin otti pojan, ja vie sen lääkärinsä ajaksi mummulaan hoitoon, ja sitten siitäki nsaa kuulla, kuinka kiire heillä on, kun ei oma äitinsä voi lasta hoitaa. Plah, hyvin olis pirpana mennyt tässä sivussa nyt, mutta eipä se auta kun mies on päätöksensä tehnyt...
Juu, ehkä olen vähän herkillä. Toivottavasti johtuis mahollisesta raskaudesta, eikä lähestyvästä vuodosta!
 
KS09 Voimia sinne... :hug:

Mulla alkoi tänään kauhee pahoinvointi. Päätä särkee ihan kauheesti ja oksensin aamulla pariin otteeseen. Janottaa kokoajan. Valkovuotoo tulee myös kauheesti. Mietin että oonkohan nyt sitten jo raskaana!!!? Nää oireet on ihan samat, kun ekassa raskaudessa.

Mulla on nyt 10kk ikäinen lapsi ja tää päivä on ollut ihan kauhea sen kanssa :ashamed: Pitäis kokoajan juosta perässä ja siivota ja kieltää lasta ottamasta kirjoja hyllystä ja menemättä koiran vesikupille jne... Oon vaan ihan poikki! Väsyttää ja kun on tosi huono olo! Ei saa ees levättyy yhtään, kun meijän lapsi ei tykkää nukkuu päiväunia! Murr... :headwall:

Mieless kävi jo että oonko nyt ihan tosisani yrittämässä lasta, kun onhan se rankkaa yhenkin kanssa. Mutta silti haluun niin kovasti sen kakkosen etten jaksa enään sitä miettimistä. Samapa se tuleeko se nyt vai myöhemmin, koska pahoinvointi tulee olemaan taas samaa luokkaansa :snotty:

Sori negatiivinen kirjottelu.. En vaan jaksa.. Oon niin väsyny...
 
Kiitos halauksista ja tsemppauksesta. :) Vieläkään ei ole täti kurvannut kylään - mitä ihmettä tää on?! Tilasin jo lisää raskaustestejä netistä, saan ne sit vasta joulun jälkeen. No, siihen mennessä ainakin lienee selvää tarviiko edes testata.

Heikku, tule sit ilmoittamaan testauksen tulos! Jännään sun puolesta.
 
Ohhoh, miten mä olen näin herkkänä?? Pillahdin itkuun, kun anoppi ilmoitti, etteivät ole tulossa aattona meille syömään :snotty: Eihän sen nyt niiin tärkeetä pitäis olla...
Joko olen raskaana, tai masentunut tästä kaikesta menneestä, toivottavasti ensimmäinen :D
Huhhui, joko heikku testasit?
 
Onnea vaan kaikille plussanneille :)

Ite täällä jännitän kovasti, menkat pitäis (tai siis tässä tapauksessa EI PITÄIS :D ) alkaa viikonloppuna, saapa nähä miten käy. Muutamia oireita on kyllä siihen suuntaan että ois voinu tärpätäkkin jo (ekassa raskaudessa oireet sekä +testi oli ennenku oli ees menkat myössä) ..valkovuoto on tosi runsasta, janottaa koko ajan, palelee, väsyttää, kuvottaa (muutaman kerran oon oksentanu syönnin jälkeen) eikä oikeen mikään ruoka maistu..rintoja kivistää välillä aivan kun sillon ku maito nousi :eek: ja mikä kamalinta; mieliala heittää semmosta kuperkeikkaa että itteäki hirvittää :ashamed:
Siitä huolimatta pitäis jaksaa tuon 1v2kk termiitin perässä ravata aamusta iltaan :)
 
No niin tein sen testin..tiedättekö mitä kävi..no,ensiksikin se kontrolliviiva oli jotenkin outo..siinä oli keskellä jääny valkosta,ei siis ollu kokonaan täysin punainen..Apteekin oma-testi oli siis käytössä.Noh,sen jälkeen kun kontrilliviiva oli ollu jonkun aikaa siinä eikä siis muuttunu vahvemmaks niin sen testin muu tausta alkoi muuttua punaseks..siis täh?eli,kun kontrolliviivahan on näin päin | niin siihen alko ilmestyy viivoja näin päin -----..
Ja sillä punasella taustalla,näin toisen viivan kontrolliviivan vieressä samoin päin siis kuin kontrolliviiva,mikä tarkottais raskautta,mutta eihän tosta nyt ota selvää..eli jumissa olen vieläkin tän tiedon kanssa.. :headwall:
 
heikku Pissan koostumuksesta riippuen siihen testiin voi tulla noita vaakaviivoja :) Ja apteekin testiin se toinen viiva tulee aika lähelle kontrollia, suunnilleen keskelle testiä. Ja eikös tuo sinun näyttees ole päiväpissasta vielä, joten sinuna uskoisin, että plussa se on!!
Varovaiset onnittelut siis!!! :flower:
 
Voisko olla,että tosiaan olis plussa?Meinaa eilen unohdin sanoa että sen punaisen taustan keskeltä pilkahti siis valkonen viiva just siihen keskelle testiä,eli meni tavallaan väärinpäin noi värit..valkosella taustalla pitäis olla kaks punasta viivaa,mutta mulla oli punasella taustalla punanen ja ja valkonen viiva..onko kelleen käynyt noin?Mitä nyt pitäisi ajatella?
 
Se piti vielä kysyä,että antaako noi apteekin testit noita viivanpaikkoja kuin herkästi..tässä kierrossahan mä jo testasin viime torstaina ja apteekin testillä,silloin ei tullut mitän viivanpaikkoja,vaan täyspuhdas nega.Tän toisen viivan siis ääriviivat ovat niinkun haaleanpunaset,eli niistä just tiesin erottaa missä ylipäänsä koko tulosviiva menee.Nyt käy mielessä vaan että olen testannu liika aikasin,ovis ollukki hiukka myöhemmin,se ei haittaa sinänsä mitään koska peitot pöllyi vielä 16 ja 17 päiväkin.En ole todellakaan menettänyt toivoani vielä,päinvastoin.Tänään siis kp 30/27.
 
Varovaiset onnittelut Heikulle :flower:

Mä en noista testeistä tiedä. Esikosta sain selkeän plussan sinä päivänä, kun oli eka mahdollinen menkkojen alkamispäivä. Mitään oireita ei raskautumisen suuntaan ollut.
Yhden haamun sain viime talvena Predictorilla. Kuulin sit jälkeen päin, että se testi antaa vääriä haamuja melko herkästi. En sit tiedä, onko totta.

Mun pitäis vielä viikko odotella, ennen kuin voin testata. Yksi testi on kaapissa, joten hankalaa on.

Onko teillä kenelläkään tämmöistä tilannetta:
Meillä Naapurissa on meidän tyttöä 8kk vanhempi poika. Lapsi oli puolen vuoden ikäinen, kun äiti totesi, että olis pitäny jättää tekemättä, kun on niin vaikeeta päästä lähtemään mihinkään. Aina pitäisi olla pyytelemässä jota kuta hoitamaan... Oli aivan kauhistunu, kun heti tytön syntymän jälkeen alettiin puhua toisesta. Sanoi, ettei heille ikinä tule toista.
Nyt heille on sit toinen tulossa. Jokin aika sitten siellä ollessa valitteli jo valmiksi, kuinka vaikeeta kahden kanssa tulee olemaan :headwall: Purin vain hampaita yhteen, etten sano mitään... Tässä vaiheessa en vielä tiennyt, että tää toinen on VAHINKO!!! EI yhtään tee mieli mennä käymään. Alkaa vaan kohta olla lintsauskeinot vähissä...

Kiitos, että sain avautua!
 
Heikku, tosi jännää sinullakin! Jopa huvittavaa, kun sullakaan ei selkeyttä testien kanssa. :LOL: Täti ei ole vieläkään eksynyt kylään... toivo alkaa herätä... josko sittenkin?! :heart:

Oireita ollut tosin jo yli viikon ajan, mutta toissa aamuna selvä nega aamupissasta. Oireet: ruoka ei maistu, kuvottaa, mielialat vieläkin voimakkaammin heilahtelevia kuin PMS-oireissa, väsyttää, rinnat reunoilta vähän arat, mutta ei mitenkään kovat/kipeät, lorahtelevaa valkovuotoa JA oudoimpana pidän sitä, että linea negra on ollut haaleana ainakin 1,5 vko - voiko olla jo nyt näkyvillä?

JOS ei menkat ala, niin huomenna testailen. Olishan se paras jouluylläri ikinä, jos plussa tärähtäis!!! Netistä tilatut testit tulee varmaan joulun jälkeen, joten apteekkiin jälleen...

 
heikku apteekkien testien ei pitäisi antaa vääriä viivanpaikkoja, mutta viivamestarina minä olen sellaisenkin niistä bongannut :D Kyllä tuo edelleenkin omaan korvaani plussalta vaikuttaa!!
Itse tänään taas sain viivanpaikan tuohon liuskatestiin, johon en sitä yleensä ole saanut... Mutta oli niiiin haalea, että paha sanoa, oliko siinä väriä vai ei. Luultavasti ei :(

Tämä mamma painuu nyt "joulutauolle". Pahoittelen päivitysten väliinjäämistä, mutta yritän sitten uudenvuoden paikkeilla saada taas listan pyörimään...

Hyvää joulua kaikille teille rakkaat mammat :heart:
 
Suklaanappi no sanos muuta.. :LOL: Kyllä tää voi olla vaikeeta joo!Ja huomenna jo 32/27,mä en tajuu!!!Mutta nyt täytyy toivoa että postissa nyt tulis se testi ja sitten jos vielä malttais odottaa pari päivää,edes päivän niin hormoni olis noussut sieltä sitten jos on noustakseen..
 
Joopati joo,eipä tullu vieläkään testi postissa,noh,nyt joulunaika vaan jännätään sitten..ellei tuu jotain päähänpistoa ostaa,mutta en usko..

Millos posti kulkee taas normaalisti?,tuleekos muuten huomena viel..ei taija..
 

Yhteistyössä