**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Tosiaan täti tuli ja fiilikset on ristiriitaiset.. Odotin ehkä olevani pahemmin pettynyt negaan mitä olinkaan.. Työt alkaa ensiviikolla niin saa vähän muutakin ajateltavaa. Tärppi onnea kaikille ja tervetuloa uusille pikku kakkosille! =)
 
Terve kaikille, kävin tällä viikolla ostamassa ovistikkuja. Enskuussa pääsee testailemaan, vauvantekohomma siirtyykin nyt syyskuulle, mistä olen harmissani, toisaalta kai se kuukausi menee nopeasti..
Tänään keskiviikkona 2. kiertopäivä/28. Ja mulla tosiaan esikoinen syntynyt -05.
 
Oletteko kuinka bonganneet oviksen? Yleisesti olemalla vaan vai ihan tikuttamalla? Itselläni kun tänään kp 12 niin ei oo edelleenkään tullut viivan viivaa tikkuun... Muistan kyllä sen tunteen jo edellistä yrittäessä kun pettymys tuli kun ovista ei saanut tikutettua. Ja sit se riemu kun se sieltä tuli yhden ainoan kerran... Ihan näin mielenkiinnosta kyselen.
 
Välillä saan ja välillä en... Edellisellä kierrolla onnisti kun tikutin, mutta tärpännyt ei :( Ja edellisissä kierroissa oon kyllä tuntenutkin ne, mutta tässä kierrossa en näköjään, tai ovis tuntemuksia on ollut, mutta ovista en ole saanut tikutettua... :(
 
Tänään ollut jonkinmoisia ovislimoja havaittavissa... Mutta ei vielä tarkota mitään. Joka tapauksessa pari kolme päivää menee ainakin ennen kun ov olis, kerta testit ei vielä näytä oikeestaan yhtään mitään, joten kirto venyy taas päälle 40 päivän :(
 
Huoh, tikku näytti niin negaa, ettei paljon haaleempi voi enää olla, jotta ei olis tyhjä =( Lämmötkin vähän koholla, joten luultavasti mulle ei sitten ovista tässä kuussa tule laisinkaan. Ja kierto venyy pitkäks ja mitähän vielä.
Kun sais ajatukset muualle, niin ei tarvis murehtia =(
 
KS09lle ja tädin kylään saaneille :hug:

Tervetuloa uusille!

riinastiinalle pahoittelut :ashamed:

Mulla tänään kp45, eli huomenna olis kiertoennätys sitten :/ Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan..
 
Täällä taas. Kp 16 meneillään ja oviksesta ei tietookaan tikkujen mukaan :(
Tosin varmaksi en kiertoani tiedä koska ensimmäinen kierto vasta menossa pillereiden jälkeen. Mietin tossa kun keskiviikkona menen yksityiselle gynelle että voikos hän kirjoittaa minulle clomikuuria noin periaatteessa? Tiedän että ongelmani on ovuloimattomuus ilman apuja. Folliikkelit kyllä kasvaa jonkun verran (hitaasti) ilman clomeja mutta eivät sitten tarpeeksi ja eivätkä irtoa.... Ajattelin kysyä häneltä tätä mahdollisuutta. Meillä kun tuo gynekäynnit kuuluu työterveyshuoltoon niin eipä tarvitsisi mennä yksityisellä lapsettomuusklinikalle sit tai lähteä kunnalliseen taas jonottamaan... Mietin vaan että onko niillä gyneillä jotain rajoituksia että eivät saa kirjoittaa clomi tai pregnyl - irrotuspiikki reseptejä elleivät ole yksityisellä lapsettomuusklinikalla tai julkisella puolella... Hymm. kaikkea minäkin mietin :D
KS09 :hug: ja toivotaan että se viiva sieltä pölähtää eikä kierrot suotta venähdä. Te joilla on pitkät kierrot, niin oletteko ajatellut hakea teroja ym. tuohon että tasaantuisi?
 
Heip

Täällä on kp 18 menossa.. kiertoa en tiedä kyllä yhtään, kun miulla kans eka kierto pillereiden jälkeen menossa. Me ollaan sillä mielellä, että tulee, jos on tullakseen :D alamahaa jomottelee, mut enpä tiedä, mitä tarkoittaa :D
 
Edelleen käyn vilkuilemassa, mitä täällä tapahtuu... Ja pakko nyt vähän kommentoida pitkiä kiertoja kun tämä tärppikierto oli juuri sellainen. Esikoisen syntymän jälkeen lyhin kierto on ollut 36 päivää ja nyt veikkaan oviksen tapahtuneen ehkäpä vasta kp35 paikkeilla. Tein negatestit kp 41 ja 43, haamu tuli vasta kp 48 ja kunnon plussa kp 50. Eli vastoin kaikkia oletuksiani yli 40 päivän kierrosta voi todella raskautua. Älkää naiset luopuko toivosta!

:hug: tädin kohdanneille!
 
Nyt alkaa taas ovistestit näyttää jotakin... Josko sitten, jospa sittenkin ovukoisin tässä kuussa, ja olis edes pieni mahdollisuus pikkukakkosen saapua masuasukiksi =) Sitten, jos tämäkin menee vain haaleana viivana ohi, pudotaan taas korkealta :(
 
Hei vaan kaikkki kanssakuumeilijat! :wave:

Plussanneille onnea :flower: , tädin kohdanneille :hug: sekä uudet kuumeilijat :wave: .

Täällä näyttää pikkuhiljaa siltä että täti olis tulossa parin päivän sisään. On ollut jos jonkinlaista raskausoiretta, tissit hellänä ja lievää paha oloa, mutta on taas tainnut tehdä mielikuvitus tepposet. No odotellaan katellaan mihin suuntaan sitä mennään. :)
 
täällä on jotkus mega kuukautiset meneillään. No jospa nytt vaan elimistö puhdistuu näin. Kohta voi jo sitten alkaa jo yrittämisen. jee jee

muoks. kuka tätä pinoa päivittää niin esdikoinen on tyttö ja syntynyt 01/09
 
huomenta ja testin tein... JIHUUU olen tohkeissani!! en olis uskonut et se olis vahvistunut mut et melko heti 1min jo näytti vahvaa plussaa!!

:heart: :eek:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4697245.jpg

epä selvä ja varmaa liian läheltä otettu mut kaipa tosta selvää saa
 
Onnea Arska äippä

Mulla ovikset menee taas ihan sekasin, ei ota selvää ei... Sylkitesti näytti tänä aamua taas ihan negaa... Eilen oli selvä plussa :D Aamulämmöt ei ole kohonneet, joten täytyypi odotella mitä tikku testi näyttää..

Saa ihan stressiä tosta jahtaamisesta :/
 
huomenta
Kirjotan kännykällä, joten lyhyesti vain omaa napaa
Tänään alkoi kp48. Muutaman aamupäivän on ollu ällö olo ja turvottaa ja väsymys on hirmuinen. Viikonloppuna vieraatkin sanoi, että näytänpäs väsyneeltä heti meille tultuaan.. Tässä mietin, että hakisiko kauppareissulla apteekista testin? Viime kierto oli 45 päivää, joten menisikö se testi hukkaan kuitenkin.. :ashamed:
Mies sanoo, että ei mitään testejä tarvita, ihan selvä juttu tää on--> raskaana :) (en usko kuitenkaan)
 
Greddylle plussatuulia puhellellaan :whistle: jos vaikka auttais tuohon tärppiin. Osta ihmees testi niin pääset piinasta :headwall:
Arska Äipälle hirmuisesti ONNEA ja ei kai sitä kannata testeihin rahaa enempää laittaa ;) Selvä juttuhan tuo on jo :D . Nyt vaan peukut pystyyn loppuajalle.

Itsestäni: kp 17 menossa ja oviksesta ei tikutuksen mukaan mitään tietoa. Huomista gyneä innolla/kauhulla odottelen. Eipä muuta...
 
Tulin vain ilmoittamaan että aavistukset osui ihan oikeaan. Täti kurvasi kyläilemään. PRKL! |O

Se olis sit kp1 ja yk19. Näyttää näköjään siltä että kaikki muut raskautuu paitsi minä. Nytkin tiedän jo 5 tuttua/sukulaista jotka saa/on saaneet tälle vuodelle pienen. :( Täytyy myöntää että nyt ottaa päästä ja kunnolla. Oikeeseen aikaan oltiin liikkeellä, mut ei kun ei ... |O :'(
 

Yhteistyössä