Tervehdys rakenneultrasta. Kaikki kai OK? Lääkäri vähäpuheinen, mutta selkeesti mukavampi kuin nt-ultrassa. Sillä tais olla sillon krapula.
Pallopää siellä potki ja heilutteli kovasti, sydän jumpsutti ja kaikki raajat ja elimet oli kohdallaan. Sukupuolta lääkärisetä ei osannut vielä sanoa. Painoarvio oli 330g. Istukka on edelleen takaseinässä, osittain kohdunsuun päällä. Mutta mitään ongelmia ei tuosta ole vielä ollut. Ja ilmeisesti ultrataan viel kolmannekin kerran, kun lääkäri sanoi, että istukan tilanne vielä tarkastetaan seuraavassa ultrassa. En sitten tiedä, että onko kolmas ultraus täällä ihan normaali juttu, vai tekevätkö vaan ton istukan takia. Mutta ihan kiva jos vielä saa kurkata sinne massuun. =)
Paineet oli ok, pissi puhdas. Heppa laskenut edelleen, nyt vaan 105, eli rautalisää täytyy hakea apteekista. Painoa tullut 365g/viikko, eli ekasta mittauksesta lisää 5,6 kg... :ashamed: Ranteiden ja sormien kivusta ei osanneet sanoa mitään. Tosin eipä ne ole nyt ollutkaan reiluun viikkoon niin kipeet kun aiemin.
Nukkumisesta ja unista oon tottunut nukkumaan kyljellään kippurassa, mutta nyt tekis mieli nukkua enemmänkin selällään. Mutta kylkiasennossa kyllä aina nukahdan ja herään. Unia oon nähnyt vauvaan ja synnytykseen liittyen aika paljon. Ja unet on kyllä hyvin outoja kuten mulla yleinsä muutenkin. Esim. yhdessä unessa olin jo kovasti synnyttämääs, töissä, mutta sitten tajusinkin että mulla onkin vaan kauhee p***ahätä!
Ja yhdessä unessa mun oma äiti sekos ja tuli hulluks kun vauva synty... En voinut sen antaa enää nähdä vauvaa ollenkaan. :/
Itkeminen Aina kun telkassa synnytetään niin minä pillitän. Se oli tapana jo ennen raskautta.
Muuten kyllä on noi kyynelkanavat herkemmät kun ennen ja itkua tulee monista eri tunteista. Töissä oon saanut sentään itteni hillittyä, vaikka monesti oon sielläkin meinannut alkaa vetistellä.
Mutta sellasta tälläkertaa. Vointeja kaikille! :flower:
Riine ja Pallopää 19+1