Dare oot kyllä kauheita unia nähny.. :/ Voisithan nuo unetki jo kertoa lääkärille, et noin paljon sun alitajunta tekee koko ajan töitä..
Mäki just kävelyllä kävin; aivan tuskaa! Olin päättäny et kävelen vartin suuntaansa, että edes puoli tuntia tulis liikuttua. Ei pystyny, oli pakko kääntyä 10 min jälkeen. Hirvee paineen tuntu alapäässä, tuntu et viikon ummetus takana tjtn. Vaikka vatta toiminu ihmeen hyvin (ottaen huomioon olosuhteet). Siinä sitten mietin ettei tämä varmaan enää viikkoa yksiössään viihdy; mutta niinhän tuumin jo viikko sitten
Samalla sit ulkoillessa kävin tuossa siwassa ruoka ostoksilla. Kattelin muumi-joulukalenteria siinä, että pitäisihän se itselläkin sen verran olla jouluista vaikka täällä potilashotellissa makaanki. Mutta ajattelin että en kai sentään jouluun asti täällä makaa
Tosin mistäpä sitä tietää..
motherof5 mä kans oon nyt pari päivää hikoillu. Varsinki nukkuessa herää ku on aivan hiestä märkänä. Ei oo kiva tuommonen alkuunkaan.
Eilen ku masukki piti taas hirveetä showta mahassa, tuli yks potku joka sai mut ajattelemaan siellä olemaan pojan
En tiedä miksi yksi potku sai muhun poika tunteen, kun tähän asti tyttöä odotettu.. Noh, toinen sieltä tulee ihan varmasti! Kun vain olisi terve..
Mieski suuntas nokkansa kohti soramonttua josta kopteri sit nappaa sen vuoren päälle töihin. Eli ei nyt tarvis syntyä pienokaisen (joko sanoin sen kolmannen kerran tänään?)
Saatte nähdä niin samantien ku mies ilmoittaa olevansa töissä, niin..
Kanttiinista kahvia hakeen; en jaksa ite keittää.. Jaksuja mammat
Uus viikko eessä, ties kuinka jännä :kieh: