***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

Ilmoittelenpa minäkin, että poika syntyi 31.12. klo 5.45. Painoa 3780g, pituutta 50 cm ja pipo 57cm. Synnytys 6 h45min, josta ponnistusvaihetta 2 min. Lauantaina kotiuduttiin ja mukavasti tämä elo on lähtenyt sujumaan :heart:

Onnittelut muillekkin nyyttinsä saaneille ja tsemppiä jos joku vielä odottelee nyytin hakureissulle pääsyä :heart: :flower:

terv. anje80 ja poitsu 4vrk
 
poika syntyi 2.1. klo 23.02. painoa 3735g ja pituutta 51cm, pipo 36,5cm. Sairaalaan mennessä olin jo 6cm auki ja pari tuntia eteenpäin oli poika maailmassa. Ponnistus kesti 7min. Tänään kotiuduttiin.

Sanle ja poika 3vrk
 
ONNEA meille kaikille lopuille vauvautuneille! :heart: Ajattele Sanle, niin näille meijän vitkastelijoille tuli sit 2½h ikäeroa!! :D

Me kotiuduttiin kans tänään, täällä ihmetellään ja totutellaan...Vähän päänvaivaa aiheuttaa imetys, poika viihtyis rinnalla koko ajan, alkaa oleen nännit kovilla. Ei kai tarjonta vastaa vielä kysyntää...Ei oo pissannutkaan sitten aamun( oon ihan huolesta soikeena!!! ), mutta päästivät kotiin ja sanoivat että täysiaikainen vauva ja paino ei oo laskenu liikaa, niin imetä imetä vaan ja ihan pikkasia lisämaaitomääriä, JOS itse haluan antaa. Joten kai se sit on niiden mukaan ok, ettei pissaa ole tullut. Hurjalta vaan itsestä tuntuu.

Diiselikissa ja poitsu 2vrk
 
ihqui onnitteluit vauvansa saaneille..mie kuihdun ku pyy maailman lopun edellä.. paino on jo samassa kuin ennen raskautumista..

niin ja näi unta että sain nelos tytöt ja kaupunki lahjoitti meille omakotitalon ( :LOL: niinku vois muka ikuna tapahtua oikeesti..) ja paikallisliikenteen jaosto pikkulinkin..

eli pukkaa nämä asumiskuviot ja kulkuneuvon vaihto ajatukset sekottumaan uniin.. ;)

dare ja ay melkein 3 viikkoa (JO!!!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja diiselikissa:
ONNEA meille kaikille lopuille vauvautuneille! :heart: Ajattele Sanle, niin näille meijän vitkastelijoille tuli sit 2½h ikäeroa!! :D

Me kotiuduttiin kans tänään, täällä ihmetellään ja totutellaan...Vähän päänvaivaa aiheuttaa imetys, poika viihtyis rinnalla koko ajan, alkaa oleen nännit kovilla. Ei kai tarjonta vastaa vielä kysyntää...Ei oo pissannutkaan sitten aamun( oon ihan huolesta soikeena!!! ), mutta päästivät kotiin ja sanoivat että täysiaikainen vauva ja paino ei oo laskenu liikaa, niin imetä imetä vaan ja ihan pikkasia lisämaaitomääriä, JOS itse haluan antaa. Joten kai se sit on niiden mukaan ok, ettei pissaa ole tullut. Hurjalta vaan itsestä tuntuu.

Diiselikissa ja poitsu 2vrk
mulle sanovat sairaalassa, et vastasyntyneelle riittää yks pissa päivässä.
 
Moikka pitkästä aikaa!

Terveisiä täältä maidon ja vaippojen tuoksuisesta kodistamme! :heart: :heart: :heart:

Meidän Masukki syntyi pitkän ja tuskaisen 32tunnin synnytyksen jälkeen raskausviikolla 41+2, 5.1.2010 klo 13.16.

Syntymäpainoa poitsulla oli 3110g ja pituus oli 50cm.

Kaikki on kotona lähtenyt käyntiin hienosti, en ole aiemmin vielä kerennyt tietojani päivittämään, koska kotona netti on ainoastaan kännykkäyhteyden perässä ja todella hidas!

Onnea kaikille muillekkin masukin saaneille, ja rutkasti onnea myös kaikkille joilla synnytys on vielä edessä.

Vauvaantuneiden puolelle en taida ainenkaan vaikituiseksi keskustelijaksi keretä tästä netin puutteesta johtuen, mutta tulen kyllä kurkkimaan kuulumisia aina kun kerkeän!

Hyvää jatkoa kaikille!

Jenninho+ pieni mies 12pv
 

Yhteistyössä