***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

varanikki: kiitos koivukävyn kuulumisista! Kerrohan sille terveisiä, että palstalla eletään mukana!
Toistaiseksi viimeistä työpäivää vietellään.. voi olla et jonku päivän käyn viel pyörähtään töissä, mut alkaa tämä jalkojen turvottelu niin vaivata (painaa issiasta) et pitänee jäähä kotia :kieh: :kieh: oisin niin mielelläni vielä töissä kulkenu! Pidän kuitenki neitin viel tän kuun hoidossa, ni saa välistä niitä huokasupäiviä!
 
Mullapa onkin toka vika työpäivä, vielä huomisen kun jaksaa... No siis kyllähän mä pidempääkin voisin olla, mut ihan kiva jo jäädä pois, ei tuo massu oikein kivalta tunnu työpäivien jälkeen, kun on 8h istunut konttorissa koneen ääressä. Tyttö jää hoitoon puolipäiväiseksi, on kuitenkin jo sen verran iso (5,5v) niin kaipaa seuraa ja aktiivisempaa toimintaa, kuin mitä mä jaksan/pystyn tarjoamaan, ja itse hän sanoikin, että haluaa joka päivä käydä hoidossa ja äiti saa hakea sitten päiväruuan jälkeen kotiin. Katotaan sitten miten vauvan synnyttyä hoitoon viemiset/hakemiset ja muu elämä sutviintuu, mieskin kun on vuorotöissä.
 

Yhteistyössä