***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

Täällä taas kipuillaan.. Pyöriskelin yön kipujen kanssa. Liitoskivut katos osastolla makoillessa, nyt ne tuli takas ku joutu niin kauan nukkuun vain toisella kyljellä sen sikarokotteen takia. Olis vain nuo liitoskivut, mut muutenki maha taas kipuilee. Siis ihan särkee.
Ja niin kova koti-ikävä vaivaa että itku pian pääsee.. En jaksa enää pyöriä toisten nurkissa. En mä voi täällä täysin levätä. Mun on pakko olla jalkeilla sillon ku poika hereillä ja sisällä, pakko olla vahtimassa etteivät syötä niitä herkkuja koko ajan. Syö nimittäin joka päivä koko ajan jotain herkkua. Yritän sit olla vähän sitä vahtimassa. Ei ne ymmärrä vaikka niille sanois.

No, ihan hyvähän täällä on olla. Tosiaan tuo koti-ikävä vaan vaivaa :'( Tulis jo se mies töistä ja päästäis kotiin.
Anteeksi taas vain omaa napaa :ashamed: Yritän myöhemmin olla sosiaalisempi ;)

Myräkkä ja keiju 34+2
 
myräkkä, toimisko isovanhemmille se että herkkuina vedettäs hedelmiä/juureksia?
MEillä nimittäin oli joskus ongelmana just se että saatettiin nähdä useestikki ja sit sungettiin kakaroille karkkia suut ja korvat täyteen, sanoin sit asiasta n.miljoonannen kerran että a) karkkia voi antaa, mutta ei montaa. (nykysin saavat kaks) ja hedelmätki on herkkua..

Tääl kans supistaa ja tuntuu että jonku pää on jo huulilla kun ei kykene istumaan normaalisti |O
 
meemee sinänsähän tuo possuflunssa ei ole noilla oireilla vaarallinen, siis muille kuin sinulle.. eikä sinullekkaan lievänä! Mut toki sun kannattaa itelles hakea ne lääkkeet (tosin niidenkin vaikutuksesta on ristiriitaisia vastauksia), mut pitäs niitten ainakin helpottaa oireita, vaik eivät itse tautia ehkäisekkään! :hug: toivoottavasti äitis lähtee pikaisesti toipumaan :hug:
Mykärrä: mä jo niitten sun eilisten muuttuneiden suppareitten takia ajattelin, et josko oisit joutunu synärille lähteen.. joo onhan mummulassa mukava olla, mut kotona se vasta mukavaa onkin :D
koivukäpy auts

mä kävin just sytyttään ulos muutaman kynttilän.. ne keitä classinen musiikki kiinnostaa illalla tulee yle 1 kirkko ja urkumusiikin toivekonsertti :D sitä aattelin syventyä kuunteleen poppareitten ja kynttilöiden seurassa
 
Mää kans yöllä pohdin että ois pitäny myräkälle sanoo että jos supistukset tuntuu ylhäällä asti niin kannattaa olla varovainen.

Herrajesta osaa kiristää hermoja. tuntuu siltä että ottaa hermoon niin totaalisesti että joko poksahtaa suoni päästä tai tukehdun.. meillä on lapsilla taas niitä päiviä että mietin kuuhun muuttamista... :kieh:
 
merkkiä tänne! en ehtinyt kaikkia kuulumisia lukemaan joten en nyt kommentoi..
muutto alkaa olla loppusuoralla, oon ite osannu ottaa suht rauhallisesti.. pakko, kun heti iskee kivut päälle jos erehtyy jotai tekee. :( pitänee tästä syömään alkaa, viimeks puolenpäivän maissa muistaakseni syöny....

 
Huomenia!

Se olisi uusi viikko sitten tiedossa. Tänään on tiedossa synnytystapaultra ja huomenna neuvola. Harmittaa, kun mies ei pääse ultraan mukaan, mutta huomiselle neuvolakäynnille raahaan mukana väkisin :D.

Meinasin keskustaan asti kävellä, ei matkaa ole kuin pari kilsaa, mutta tiedän kyllä illalla olevani kipeä. Mutta siten illalla kipuilen ja muistan olla valittamatta. On niin ihana auringon paiste, eikä pakkastakaan ole nimeksikään.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Kattiina ja Möykky 36+4
 
7v sitten tähän aikaan jännitti ku pientä eläintä, oltiin päästy sairaalaan asti, supistukset tuli alle 5min välein.. Silloin oli täällä jo täysi talvi.. :xmas: nyt oo talvesta tietoakaan.. :kieh:

Huomenna on virallisesti se päivä kun ei enää estellä synnytystä. siitä 2vk ja sopii syntyä jos tahtoo :saint:

~Käpy ja Tinka 33+6~
 
huomenta.. nenä tukossa tässä puuskutan..supistelee sileen keposeen vaikka tuntuukin että joku aikoo liuku tyylillä ulos..

eilen viimeks sanottiin että mie mitään oota kun ei ole mahaakaan..no mahaa on kurkusta nivusiin :LOL: mutta se ei pullota sileen napapallona ..jotenkin tuntuu että takertuu maradona aina selkärankaan kun on * arvostelijoita * lähellä..ihan selvä mammanpoika :heart:

possupiikki ois tänään..huomenna äpoli + sokerilääkäri..keksiviikkona radiel käynti kera labra kokeiden ja perjantaina viel neuvolaankin pitäs jaksaa..

ihanan aurinkoinen päivä täällä..hituisen jopa valkoinen maa :) ..joten taidanpa lähteä rokotukseen ihan huvikseen kävellen..tai sitten en :whistle: :ashamed:

Dare ja maradona 34 tasan :heart:
 
:wave: Täällä minä kans mietin, pitäiskö tänään lähtee piikille :| ihan olen kahden vaiheilla... Mietin vain sitä et jos siitä tulee niitä sivuvaikutuksia, niin oisinko tänään ja huomenna kipee vai sit keskiviikosta etiäpäin... siis aion sen rokotuksen käydä joka tapauksessa ottamassa....

Me hommattiin maxi-cosin turvakaukalo, kun edullisesti sain ekaks hommattua siihen käyvän easyfix jalustan, kun joudun kuitenkin kuskaamaan eskarilaista autolla joka päivä, niin helpottaahan se kun ei tartte aina vöitä viritellä ja olin kyllä yllättynyt että se kaukalo itessään oli tosi kevyt, kun olen vertaillut vastaavia erimerkkisiä kaukaloita mitkä saa jalustaan niin ovat aika painavia, painavampia ainakin kun tuo meidän...
 

Yhteistyössä