Mun isä kävi tuossa nopeesti kylässä hakemassa remonttitarvikkeita ja sain kuulla että hän on loppuvuoden lomalla. Ihanaa nyt ei tarvii stressata kenet saan pojan hoitajaksi jos sattuu nopee lähtö tulemaan. Täällä kun on se ohje että välittömästi ampparilla sairaalaan jos vedet menee ja oon just sitä stressannu että mitä jos vedet menee kun oon pojan kans kahdestaan päivät että kenet saan pojan hoitajaksi kun mun äiti töissä ja sisko koulussa. Miehen vanhemmat asuu kyllä tuossa naapurissa mut heidän kanssaan ei olla kovin läheisissä väleissä eikä he ikinä oo poikaa kattoneet niin en halua häntä heille "antaa" hoitoon kun eivät yhtään tiedä pojan päivärytmiä ja tapoja ja poika sanookin tätä mummua tädiksi kun hän mieltää mummoksi vain minun äidin. Mutta nyt voi sit olla hyvillä mielin että aina voin isälle soittaa ja hän tulee suht nopeesti pojan seuraksi jos tarve vaatii. Edelleen kyllä toivon että synnytys alkas viikonloppuna tai illalla supistuksilla niin että mies ois kotona ja kerkeis kaikessa rauhassa lähteä omalla autolla ja pojalle hoitajan hommata.
Ootteko te muut muuten tehny ruokia pakasteeseen valmiiksi? Mä aattelin joitakin ruokia tehdä että mies saa sitten ainakin pojalle lämmitettyä kotiruokaa kun oon sairaalassa. Mies kun osaa vedenkin pohjaan polttaa niin turha odottaa että hän täällä hirveästi kokkailis. Kaupan purkkiruuat ja valmiseinekset on jotenkin ällöjä että niitä en mielelläni hirveesti syötä. Jos jotain makaronilaatikkoa ja kiusauksia tekis pakkaseen. Niin ja leipoakin pitäs kun niitä vieraita kuitenkin riittää sit syntymän jälkeen niin on edes jotain tarjota. Yleensä meillä kyllä onkin pakastimessa valmiina kaikkea mut pitää vielä lisää tehdä ettei heti tarvii leipomispuuhiin ruveta.
Huomenna ois sitten viimenen lääkärinneuvola ja saa arvion vauvan koosta. 2vko sittenhän painoarvio oli jo 2,7kg, saa nähdä joko miten paljon yli 3kg huitelee arvio. Sitten pitäs kaupunkiin suoriutua ostoksille sen jälkeen tekemään viimeset lahjaostokset. Toiveissa on että kaupunkiin ei tarttis enää lähteä ennen ku nyytinhakureissulle :heart:
Ootteko te muut muuten tehny ruokia pakasteeseen valmiiksi? Mä aattelin joitakin ruokia tehdä että mies saa sitten ainakin pojalle lämmitettyä kotiruokaa kun oon sairaalassa. Mies kun osaa vedenkin pohjaan polttaa niin turha odottaa että hän täällä hirveästi kokkailis. Kaupan purkkiruuat ja valmiseinekset on jotenkin ällöjä että niitä en mielelläni hirveesti syötä. Jos jotain makaronilaatikkoa ja kiusauksia tekis pakkaseen. Niin ja leipoakin pitäs kun niitä vieraita kuitenkin riittää sit syntymän jälkeen niin on edes jotain tarjota. Yleensä meillä kyllä onkin pakastimessa valmiina kaikkea mut pitää vielä lisää tehdä ettei heti tarvii leipomispuuhiin ruveta.
Huomenna ois sitten viimenen lääkärinneuvola ja saa arvion vauvan koosta. 2vko sittenhän painoarvio oli jo 2,7kg, saa nähdä joko miten paljon yli 3kg huitelee arvio. Sitten pitäs kaupunkiin suoriutua ostoksille sen jälkeen tekemään viimeset lahjaostokset. Toiveissa on että kaupunkiin ei tarttis enää lähteä ennen ku nyytinhakureissulle :heart: