Ansku taitaa olla seuraava nyytin hakija
Onnea matkaan, toivotaan että synnytys käynnistyy, siis jos tuo lapsivettä on jota holahtelee housuun
:wave:
Täällä on niiin tylsistyny olo ettei mitään järkeä!!! |O Miesväki lähti uimaan ja ite jäin kotiin möhöttää. Kattelin tossa vielä vauvan kotiintulo vaatteita ja oon aika epävarma mitä pienelle lämpöpussin sisään puen kotimatkalle, jos on lämpösät kelit kuin nyt (+3C).. Mukana on siis seuraavat: harsovaippa+villahousut, pitkähihanen body, lyhythihanen potkupuku, sukat, ohuet tumput, toppatumput, -tossut, -lakki, kypärälakki, ohut velourhaalari, äp-villahaalari.. Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen
mietin että pärjääkö jos pukee noiden bodyn ja potkareiden lisäksi ton ohuen velourhaalarin sekä toppatumput, jalathan ne on aika hyvin suojassa niin ei varmaan toppatossuja tarvi.. ja toi äp-villahaalarihan on ihan julmetun iso, ja tuleeko siinä sitte kuuma toppapussin sisällä.. äh, kun oon ihan pihalla mitä sille pukis!!! :kieh: :kieh:
Äiti just soitti että mun pikkusiskolla on neljättä päivää 39asteen kuume, lääkäriaika iltapäivällä että alottavat tamiflu-kuurin kun on niin selvät sika-oireet.
Itellä onneks on rokotteen suoja jo "aktivoitunu", mutta esikko sai rokotteensa vasta keskiviikkona ja mies ei oo saanu ollenkaa nii ei passaa nyt nähdä ollenkaa porukoitten kanssa ettei tartu... :/ Oon aika raivona jos mieheen nyt tarttuu ja jos synnytys käynnistyis siinä taudin aikana, mitään mahiksia päästä synnytykseen mukaan..... :kieh: :kieh:
Anteeksi valitus ja ( . ) :ashamed: