Paskat mä mitää synnyttäny. kiitos lääkäreiden eriävien mielipiteiden. Mut kerranki tarjottiin kivunlievitystä joka mutkaan.
Onnea uusista nyyteistä, apilalle onnea matkaan!
Onnea uusista nyyteistä, apilalle onnea matkaan!
kyl se voi heittää paljonki. Mul arvioitiin esikoinen et olis ollu joskus rv 38 3800g isopäinen ja pitkäjalkanen, piti olle.. oli loppupeleissä 41+0 3490g normi päinen ja 49cm pitkä!Alkuperäinen kirjoittaja Iiriksen äiti:Kattiina,
Onko painoarviossa todella noin iso virhemarginaali? Ultralla tehdyssä, mulle ei ole sanottu mitään marginaalia ja mietinkin paljonkohan oikeesti heittää..
Iiriksen äiti 37+5
Oho!!!!Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:kyl se voi heittää paljonki. Mul arvioitiin esikoinen et olis ollu joskus rv 38 3800g isopäinen ja pitkäjalkanen, piti olle.. oli loppupeleissä 41+0 3490g normi päinen ja 49cm pitkä!Alkuperäinen kirjoittaja Iiriksen äiti:Kattiina,
Onko painoarviossa todella noin iso virhemarginaali? Ultralla tehdyssä, mulle ei ole sanottu mitään marginaalia ja mietinkin paljonkohan oikeesti heittää..
Iiriksen äiti 37+5
Tietty siihen mittaan vaikuttaa mm. lapsen asento, laskeutuminen, tarjonta jne. toisilla pitää tarkemmin paikkaansa mitä toisilla!
Joo, ei mulle ennen ole sanottu virhemarginaalia, mutta tämä kun oli joku erikoistuva lääkäri, niin näytti kyllä kaiken mahdollisen ja selitti kaiken, mitä ruudulla näkyy. Virhemarginaali kuulemma kasvaa vielä painoarvioon suhteessa tai ainakin näin selitti. Ja kone laskee suoraan sen virhemarginaalin, ettei tämä nyt hatusta sitä heittänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Iiriksen äiti:Kattiina,