Huomenta ja samalla Poks 41+0 täällä :wave: pakko olla viimeinen pikku posahdus ennen sitä lopullista räjähdystä,
onnea muillekkin poksujille, niille keille se on vielä mukavaa
myräkkä inhottavaa tuollainen ettei kuunnella sun kantaa tuossa herkku asiassa, ymmärrän että suututtaa.. toivon vaan ettei itellä anoppi ala The Tietäväiseks, tosin enemmän oon huolissani ukon tädistä, 60v vanhapiika ja ai että kun osaa jo nyt neuvoa miten mun on noustava öisin olohuoneeseen syöttämään etten litistä vauvaa ja kaikkea sellaista...
koivunkäpy kiitos tervetulotoivotuksista
kattiina iso :hug: sinne, toivotaan että heittää ne arviot sen 600 alaspäin.. kohta on huoli ja stressi ohi ja pääsee pientä nuuskuttamaan!! Voi tosiaan olla että ollaankin yhtä-aikaa siellä sitte äheltämässä, mie sit huutelen viereisestä salista että ponnista ponnista, kumpi ehtii eka
tuuha kertomaan mitä ne sanoo siitä lantiosta.. ai nii, onko sulla sisäkautta tutkittu se lantion tilavuus ja mite ne sen teki_? ku mulla nimittäi iha ronskisti heitti sormet tuonne kakkoseen :x ja sieltä pyöräytteli, eilinenki lääkäri oli iha ihmeissää, sano vaan että ei se oo kivaa
juu ei ollu ei..
jouluksi vauva onnellinen puolestasi :heart:
sitte vähä omaa pläskiä, tai ei oikeestaan ku ei mitää tapahu, kerkeepähä sitte ainaki sunnuntaina tehdä viimeisen kunnon siivouksen, viedä koirat rauhassa hoitopaikkaan, katsella linnanjuhlat ja ehkä käydä itenäisyyspäivän kunniaksi syömässä hyvin
Ihme kyllä sukulaiset on malttanu olla soittelematta koko aikaa, luultavasti ne on piinannu mein äiti raukkaa.. mun isä on ihana, seku on sellai mörkö yleensä, korkeassa virassa oleva poliisi, niin on jotenki super hellyttävää kun hän on se joka soittelee jatkuvasti että eikö jo tunnu, eikö edes vähän
noh, odottaa kovin että tirppa putkahtaisi 8.12 kun on hänenkin syntymäpäivänsä :heart:
onneks tää pino on vielä aktiivinen, huh, mitä muuta sitä vois päivisin tehdä kun notkua täällä
MM ja tirppa