huomenet OKSENNUKSEN KESKELTÄ :$ :x :x :x
Täällä tämän hetkinen kuopus 3v heräsi klo 04 yöllä oksentamaan. sanoi eka että tulee röyhky, jolloin sanoin että mene vaan sänkyyn nukkumaan.
pääsin itse lyllertämään punkkaan niin jo oksun ääniä kuului, äkkiä poika vaan vessaan ja siitä sitten 3tuntia aamu 7 saakka juoksin pojan kanssa sängyn ja vessan väliä. |O
nostin pojan patjalle miehen ja minun huoneeseen ja hyvä niin.. olisi muuten poika uinut yrjöstä ja kenties velikin.. :$
esikko lähti miehen mukana tarhan suuntaan tunti sitten ja potilas katsoo muumilaaksoa tyytyväisen vaisuna :ashamed:
kuten jokainen tietää, tää tauti on kivan tarttuvaa sorttia joten osaan odottaa että joku meistä (minä eniten pojan kanssa nyt) tulee samaan tautiin.
harmittaa vaan kun esikon 5v juhlat on lauantaina että jos tää nyt tarttuu niin juhlat joudutaan perumaan
no, ei se auta kun vaan parannella tuo poika kuntoon j toivoa ettei tartu kenellekään :saint:
mulla huomenna painoarvio yms synnytys sairaalassani. jännittää ihan kamalasti että onko siellä pieni ja siro vauva edelleen niin kuin 4d ultrassa sanoivat. tosin siitä on/tai kohta on 10 viikkoa aikaa joten uskon että vasta nyt rv 30 jälkeen saadaan kunnon painoarvioita aikaiseksi.
mahan päältä tunnusteltaessa vauva tuntuu kyllä aika isolta. saas nähdä :heart:
oma olo on ihan kiva. suonta vetää vähän väliä ja jalat tosi turvonneet. :/
alaosasto niin arka ja kipeä ollut että makuuhuone jutut jäänyt ihan unholaan kyllä tässä taloudessa- tosin jotenkin muutenkin sellainen olo että seksi ei "maistu" miltään.
Vishy meno teillä kuulostaa samalta kuin meilläkin huonoina päivinä. meillä pojat 3v ja pian 5v osaavat kyllä tarpeen vaatiessa saada äitin verenpaineen ihan äärilukemiin kaikilla mahdollisilla tempuilla.. :kieh: porukassa tyhmyys tiivistyy- sen olen saanut huomata kyllä
joten rutistus sinne ja paljon hermoja mukaan myös :hug: B)
joanna itselläni myös parin sadan kävelylenkki on joskus liikaa :ashamed: alapää huutaa armoa ja on vaan niin kipeä ettei siitä mitään tule. toinen ongelma on mulle kaupat, rupeaa kesken kaiken huippaamaan ja sitten on istuttava joka välissä ja saatava juotavaa.. ja lopuksi on niin heikko-olo etten meinaa saada kauppareissua hoidettua.
ja vaaka asiaa sinulla oli myös, olen itse miettinyt samaa. ei tee mieli mennä vaakaan neuvolassa kun aina saa kuulla typeriä kommentteja..
Katarina-81 ihana tapaamistarina :heart: :heart:
mussu81 mä olen pojat laittanut pinnasänkyyn suoraan, vasta niitten jälkeen näin jollain kaverilla sen äippälaatikko systeemin ja päätin että seuraavan laitan laatikkoon ja pinnasängyn sisälle laatikko sitte. ja niin teenkin. ostin huuto.netistä sellaisen reuna"verhon" siihen laatikkoon niin on siistimmän näköinen
Kalenteriko se kutinasta puhui. kannattaa pyytää maksa ja sappikokeet otettavaksi. niin pystyy ainakin sulkemaan pois ettei niistä johtuvaa kutinaa ole..
itselläni juuri nuo arvot koholla ja seuraavat niitä koko odotukseni ajan, nyt tiiviimmin kun loppua kohden mennään.
anu ja piitsi meillä esikoispoika oli rv 36+ syntyessään 3106g ja menee tällä hetkelläkin (pe täyttää 5v) alakäyrällä. joten ollut aina ikäisiään vähän pienempi syntymästään lähtien. :heart:
oli ainakin helppo punkea ulos aikoinaan.
Heili Karjalasta :hug: sinne!!!!
on niin oma flunssa/yskä/kuume mielessä että voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu. se on niin hirveä olo että sitä ei toivoisi edes vihamiehelle.. :|
täällä myös viikon aikana yöunet olleet katkonaisia, hetää lähes joka yö 3-4 aikaan ja en tahdo saada unta.
sitten aamulla kun kello soi töihin ennen kuutta on olo aika koomamainen
mutta, lisää kahvia on saatava että pysyn tolpillani. odotan että pääsen päiväunille pian =) tosin tuo oksentava poika ei tee elettäkään että olisi väsynyt vaikka ollaan molemmat 04 saakka oltu hereillä ja juostu pää kolmantena jalkana..
ja muokataan tätä mun juttua vielä, ihan kun ei iso stoori jo olisi
MIMMULI, mä olen pikkuhousun suojaa pitänyt nyt jonkun aikaa- en joka päivä kun tuntuu että alusousut aina epämääräisessä "töhnässä" *yöks* tulehdusta ei ole, joten vuotaa huvin vuoksi vaan sitten..
voikaahan hyvin, kaikille sairastaville oikein iso :hug:
pulttis ja tyttö 32+4 kai :heart:
onko meillä mimmuli samana päivänä laskettu?