Iltaa vielä!
Vuotaraaputin, onpa hienoja juttuja sulla taas valmistunut! :flower: Mäkin oon tehnyt käsitöitä tänään: ommellut, mulla ei kärsivällisyys kovin usein riitä neulomiseen, kun oon niin hidas, enkä ymmärräkään, miten sä saat noin paljon aikaiseksi niin nopeasti.
Ystävälleni syntyi yöllä poika, olen ihan onnessani! =) :heart:
Jaa, verenpaineestako nuo kummat olot johtuu. Niinpä tietysti, ei vain tullut mieleen! Mitattiin kotimittarilla paineet ja siinä olivat kai aika normaalit kuitenkin, mutta varmuudeksi mittasin uudelleen hetken istuttuani ja oli kyllä aika paljon matalampi tulos, kai kuitenkin normaali (olikos yläpaine jotain 114 ja alapaine 67 tms.). Neuvolassa siis oli 99/59. Mulla silloin tällöin vähän huippaa, enemmän kuitenkin tulee sellainen hengenahdistus ilmeisesti supistuksen yhteydessä ihan paikallanikin ollessani.
Meillä oli tänään vieraita, ja siinä lasten kanssa riehuessaan Antto satutti suunsa. Huuleen tuli kunnon lovi, ilmeisesti puraisi siihen ja paljon verta tuli, ikenestäkin hampaan päältä vähän verta mutta ei mitään heiluntaa ollut havaittavissa. Nyt huulessa kunnon mustelmakin, parka

Käy niin surku toista. Mutta mieli parani nopeasti, kun sai vähän jäätelöä viilentämään kipeää suuta.

Olen muuten yrittänyt opettaa Anton sanomaan "saisinko", ja tätä kokeillaan nyt kaikkeen, se vain kuuluu muodossa "saisin", esim. "saisin (tai taisin) jääteöä (= jäätelöä )".
Janne (mieheni) sanoi vieraille, kun vitsailin huikeasta painonnousustani, että ei mulla kuitenkaan se paino näy muuta kuin vatsassa. Kauniisti sanottu, mutta oli pakko nauraa siihen, että nyt kyllä vieraat nauravat partaansa - oonhan mä nyt aika valas ja jalkojen alta kuuluu kävellessä tum-da-dum-da!

Sitä naurettiin sitten. Toinen kyläilevistä tytöistä, alle 5 v, kysyi, mitä mulla on "tuolla" eli masussa. Kerroinpa sitten suuren salaisuuden =)
Mua ei jotenkin vaunuasiat kauheasti ole kiinnostaneet nyt eivätkä esikoista odotellessakaan. Mies meillä nuo jutut päättää, toki pääsen vaikuttamaan asiaan. Meillä siis Hartan Skaterit, jotka ketterät ja silti ihan vakuuttavan tukevat kärrit ja lisäksi ostettu edulliseen käytettynä, enpä osaa sen kummemmin muuta toivoa. Väri saisi olla muuta kuin tummansininen ja toki on muutenkin kaikkea pientä toivomisen varaa, mutta luotan siihen, että tuunaamalla sitten =) Koska varmaan nyt pysytään noissa yksöisrattaissa/vaunuissa ja hoidetaan kantoliinan ja astinlaudan vai mikä se on kanssa loput.
Viikonloppuja kaikille :wave:
T. Kalenteri ja Paapau 26 tasan