Heips!
Munkin on ihan pakko nyt purkaa itseäni. Positiivista ajatellua täälläkin on tarvittu tällä viikolla.
Mä voin pikaseen kertoa meidän viikosta uudessa kodissa:
Ennen muuttoa appiukko sai aivoinfarktin, se sotki hieman ajatuksia yms. Muutto taiskin mennä aika ok, mitä nyt mulla hermot meni noitten ukkojen hidastelujen kanssa.
Lauantaina siis muutettiin itse, maanantaina sattui keittiössä vesivahinko. Astianpesukoneen putki vuoti kaapin taakse ja koko lattia/kaappeja purkuun ja vaihtoon!!! Kyllä oli ihanan kiva purkaa kaikki ihan uusi, viimosen päälle tehty pois. Ja keittiö oli ainut huone jonka minäkin olin saanut tavarat paikoilleen ja muutenkin kondikseen! Ette usko oliko hieman hammastenkiristelyä, supistelua ja verenpaineen nousua!!!???
Lämmin vesi reistaa edelleen: perjantai aamukin, rupesin esikoisen kakkapyllyn pesulle, vedin siltä vaipat pois, oikein kinttakakkaa koko takapuoli täysi, kun huomasin että aha, lämmintävettä ei tule! Eikun äkkiä naapuriin eli mummolaan pyllynpesulle! Saunomisista en kehtaa edes puhua, ukko juoksee koko sauna ajan vesivaraajalle.
Plus tähän kaikki muu mikä reistaa vielä edelleen kun ei osaa käyttää yms: pesukone, tv, lämmitys.
Ja vielä pirulainen autokin hajos!!!
Ja sit pikkusen asiaa: Toi suonenveto alkaa olemaan täysin SIETÄMÄTÖNTÄ!!! Jalat on tosi, tosi kipeet jo päivisinkin, hyvä että liikkua pystyy! Eikö muilla ole ollut vastaavaa???
Nyt vauvanliikkeet alkaa olla jo aika "voimakkaita", tekee välillä tosi häijyä kun se pyörähtelee mahassa, olen varma että on isompi kuin esikoinen. Esikoisen liikkeet ei missän vaiheessa tuntunut näin tuskasilta/kipeiltä!
Hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti parempaa tulevaa viikkoa....